moet om drie uur crossen, op zn warmst dus.

jobke: dat geeft hoop!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

peanutbutter schreef:Warmte is tijdens de cross geen probleem. Door het zweten en het galopperen en daardoor windje erlangs koelen ze redelijk. Grote probleem is na de cross. Zorg gewoon dat zodra je de cross uitkomt iemand klaar staat met veel water en dat dit over de hals wordt gegooid. Daar zit de halsslagader.

Ik rijd haar naar de cross gewoon direct naar huis en dan zie ik de uitslag wel online staan.
Ik vind het alleen een sneu idee maar doe gewoon lekker rustig aan

bianca1980 schreef:Ik vind de warmte dus geen reden om af te zeggen. Dat zou ik echt banketstaaf vinden naar de organisatie als er ineens heel veel afmeldingen om die reden komen.
marrie1996 schreef:Iemand nog een groom nodig of iets dergelijks? ik woon in Amerongen en ben er dit jaar dan voor de 7e keer bij. ken het parcours op mn duimpje, ken de parcours bouwers, kan je zo vertellen wat moeilijke hindernissen zijn etc.. dus als ik iemand kan helpen die dag(en) hoor ik het wel!
Irene2 schreef:bianca1980 schreef:Ik vind de warmte dus geen reden om af te zeggen. Dat zou ik echt banketstaaf vinden naar de organisatie als er ineens heel veel afmeldingen om die reden komen.
Dat is het ook. maar mijn paard gaat voor de organisatie.
al ga ik er zeker weten heen hoor, maar die opmerking vind ik niet kloppen.