Deze vind ik helemaal geweldig

dan ook nog speciaal voor Donna, het knapste paard (dat ooit in Maleisië is geweest

Ik wil nog wel meer foto's plaatsen, maar weet niet hoeveel er in dit topic mogen...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarChak schreef:mazzeltje schreef:Gaaf die foto's!!!!!!!!!!! heb je er nog meer, zei de hebberd!
Ja, ik heb er nog veel meer. Jouw paard is toch die kleine vos met dat blauwe dekje?
Ik heb de foto's per combinatie gesorteerd, maar dat zijn zoveel foto's per combinatie, dat mailen of via internet niet zo handig is. Ik zal straks kijken dat ik er nog een paar in het topic kan zetten of kan dat beter in "SGW in the picture" of zoiets? Ben eigenlijk nog niet zo thuis in dat foto-gedoe op internet.
We kunnen ze ook per combinatie op cd of dvd branden, dan kan ik die meenemen bij een volgende crosstraining of opsturen (€ 2,00 per schijfje + evt. verzendkosten).
MarChak schreef:We komen vast binnenkort weer foto's maken (m'n man dan, ik mag ze daarna uitzoeken), er zaten gisteren eigenlijk te weinig bloopers bij, dus wie dergelijke plannen heeft, graag even melden wanneer, dan zetten we die dag in de agenda
![]()
Javayo schreef:MarChak schreef:We komen vast binnenkort weer foto's maken (m'n man dan, ik mag ze daarna uitzoeken), er zaten gisteren eigenlijk te weinig bloopers bij, dus wie dergelijke plannen heeft, graag even melden wanneer, dan zetten we die dag in de agenda
![]()
ik ga a.s. zondag voor het eerst sinds tijden een crosstraining rijdendus ik vrees wel voor bloopers ja.
Remember schreef:Ja hoorIk ben er zondag ook weer.
Ben ook wel heel benieuwd of je nog meer mooie foto's van de schimmel hebt, want dan heb ik wel oren naar een cd'tje!
Remember schreef:Je krijgt inderdaad een mailtje Luff, meestal woensdag/donderdag. Ik ben er volgende week ook, dus misschien zien we elkaar wel!
Javayo schreef:Apple schreef:Dat scheelt, de 22ste zijn wij er om foto's te maken
dat is leuk
Natalie1993 schreef:biancavos schreef:mijn ouders zullen de 6-de wel foto's maken van de puppygroep
En niet van de gevorderden?