Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat lijkt mij toch ook niet wat
ratjelover schreef:Amber: als ik het goed gezien heb, ben ik zondag al vroeg aan de beurt om voor te lezen?!![]()
Dan kan je bijna direct van je werk door naar Neede of niet?
!
Scum schreef:Ik moet om 3 uur opstaan![]()
![]()
Vragen of het iets later kan heeft weinig zin, want ik moet als laatste![]()
Ben in ieder geval wel lekker vroeg klaar
Ik kan me echt niet voorstellen dat je om 3 uur moet opstaan als je pas om 11 uur dressuur hoeft te rijden, het is voor jullie toch 2 1/2 uur rijden? Als je dan om half 7 weg gaat kan je toch gemakkelijk de cross nog lopen voor je dressuur, of ben ik nou zo gek
Gelukkig wonen wij dicht bij dus ik ga vrijdag al ff cross lopen want daar heb ik zaterdag ook geen tijd voor.

Zo'n onwijze SGW'er ben ik dus ook weer niet. Scheelt dat wij over het hele jaar zo'n 8 crossen op max. 1 uur en een kwartier hebben.
rowo schreef:Als ik om 3 uur op zou moeten staan voor een SGW ging ik niet eensZo'n onwijze SGW'er ben ik dus ook weer niet. Scheelt dat wij over het hele jaar zo'n 8 crossen op max. 1 uur en een kwartier hebben.
Wij vertrekken denk 7 uur. Erg 'luxe' dus
@ billy: ik zag je in Gorssel nog springen. Leuke vos was dat zeg! Is het die die je in het L gaat starten?