Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marije112 schreef:Vraagje, ik ga volgende week voor het eerst in Maarsbergen rijden, en mijn vriend gaat mee om te kijken en foto's te maken. Is het te doen, foto's maken van meerdere hindernissen, of staat alles heul ver uit elkaar en moet je rennen om de hindernissen op de foto's te zetten?
Dit jaar schijnt het parcours anders te zijn, dus ik weet het niet helemaal, maar anders valt het niet mee. In de buurt van de waterbak kan hij een en ander aan foto's schieten (picknicktafel enzo) en dan snel door richting de watertrog en wortelbak, of de wal... Succes met je cross in elk geval!

Snoekiej schreef:Meestal reken ik zo:
- dressuur
- daarna 10/15 minuten om uit te stappen en af te zadelen
- dan houden mijn ouders Vorstin vast om te lopen en ga ik de cross lopen. Daar reken ik altijd een uur voor
- omzadelen en mezelf omkleden een half uur
- losrijden voor het springen een half uur (kan ook in 20 min)
Dus als je na je dressuur tot je springen 2 uur hebt, zou je een beetje moeten haasten, maar het wel redden. Als je liever rustig loopt zou ik voor je dressuur lopen
Karolus schreef:Marije112 schreef:Vraagje, ik ga volgende week voor het eerst in Maarsbergen rijden, en mijn vriend gaat mee om te kijken en foto's te maken. Is het te doen, foto's maken van meerdere hindernissen, of staat alles heul ver uit elkaar en moet je rennen om de hindernissen op de foto's te zetten?
Als hij hele goede conditie heeftDit jaar schijnt het parcours anders te zijn, dus ik weet het niet helemaal, maar anders valt het niet mee. In de buurt van de waterbak kan hij een en ander aan foto's schieten (picknicktafel enzo) en dan snel door richting de watertrog en wortelbak, of de wal... Succes met je cross in elk geval!
.