[SGW] mei & juni crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: mei & juni crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 08:51

Hahahah :P Succes Sjolvir!!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 11:55

Karrimh schreef:
het heeft even geduurd, maar hierbij de data van de crosstraining in mei en juni :D

data: 3 mei & 7 juni 2009
instructeur: Michiel Brons
inschrijfgeld: € 22,50 (dit is inclusief terrein vergoeding)

elk niveau kan meedoen, er zijn speciale puppygroepen :P

bodyprotector & beenbescherming verplicht, eventueel ter plaatse te leen (van mij ;) )

kantine is weer open

opgeven: mail sturen naar donna.oudshoorn@hotmail.com vermeld je naam, naam paard en niveau

wat voor beenbescherming heb je nodig (sorry als het al is gevraagd, heb alleen even snel topic doorgescrolld, niet alles gelezen) moet je speciale beshermers en springscoenen? of zijn peesbeschermers en strijklappen genoeg?
en jij heb dus eventueel 1 bodyprotector te leen?

en nog 1 vraagje : is dit gevaarlijk? :o mijn zus is namelijk bang dat mijn pony bijvoorbeeld ergens achter blifjt hangen en dan zijn been breekt... dus ik probeer haar over te halen dat het wel kan...

ik wil namelijk graag mee doen, maar ik heb geen bodyprotector en moet mijn ouders en zus nog overhalen...

alvast bedankt voor je antwoord :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:04

Peesbeschermers en strijklappen zijn voor deze trainingen voldoende en als je pony ijzertjes heeft, kunnen misschien springschoentjes ook handig zijn :) .
En bodyprotector is te leen, zoals er staat ;) .
En in mijn ogen is dit niet gevaarlijk, het zijn dan wel vaste hindernissen, maar de paarden zijn voorzichtig genoeg en tillen ALLEMAAL zo hun benen op :j . Ze worden er zelfstandig van en ze vinden het allemaal leuk ;) . Bovendien spring je geen enorme hindernissen, maar begin je laag ;) .

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:08

okee dat is mooi, bedankt voor je antwoord :)
ik vroeg het toch maar even over die BP want ik dacht misschien heeft ze er 1 en is die al de hele dag uitgeleend ;)
dan ga ik even overleggen thuis, mijn pony heeft geen ijzers dus dan hoef ik geen springschoenen aan te schaffen :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:10

Het is dan dus wel handig denk ik als je Donna even laat weten bij je aanmelding dat je geen bodyprotector hebt, dan kan ze er rekening mee houden :j .

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:11

is goed, bedankt ;) weet nog niet of ik mee mag doen hoor, maar eerst wat dingen vragen anders mag het zoiezo niet :=

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:15

Zou leuk zijn voor jullie :)

Roosyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:24

WolinLotte schreef:
Peesbeschermers en strijklappen zijn voor deze trainingen voldoende en als je pony ijzertjes heeft, kunnen misschien springschoentjes ook handig zijn :) .
En bodyprotector is te leen, zoals er staat ;) .
En in mijn ogen is dit niet gevaarlijk, het zijn dan wel vaste hindernissen, maar de paarden zijn voorzichtig genoeg en tillen ALLEMAAL zo hun benen op :j . Ze worden er zelfstandig van en ze vinden het allemaal leuk ;) . Bovendien spring je geen enorme hindernissen, maar begin je laag ;) .

1tje uitgezonderd dan :P.

Maar het is niet gevaarlijk! Maar als je op een paard gaat zitten kan je er natuurlijk altijd 1 of 2 keer afvallen hoe braaf ze ook is :+ .

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:26

oh erafvallen ben ik niet bang voor, ben al zo vaak eraf gevallen dat ik de tel kwijt ben geraakt bij 500 ofzo
maar mijn zus is bang dat hij zijn benen breekt, en de pony is van ons samen... ;)
maar hij vind het wel heel leuk denk ik! want ik heb wel een boomstammen gesprongen op stal met 'cross' en in het bos enzo, en wij hadden een pianosprong op stal,en dat vind hij leuker om te springen dan gewone hindernissen,d us het lijkt mij leuk om dit te doen...

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 12:26

Ik ga ook even overleggen :D

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-09 13:36

xFioon schreef:
Karrimh schreef:
het heeft even geduurd, maar hierbij de data van de crosstraining in mei en juni :D

data: 3 mei & 7 juni 2009
instructeur: Michiel Brons
inschrijfgeld: € 22,50 (dit is inclusief terrein vergoeding)

elk niveau kan meedoen, er zijn speciale puppygroepen :P

bodyprotector & beenbescherming verplicht, eventueel ter plaatse te leen (van mij ;) )

kantine is weer open

opgeven: mail sturen naar donna.oudshoorn@hotmail.com vermeld je naam, naam paard en niveau

wat voor beenbescherming heb je nodig (sorry als het al is gevraagd, heb alleen even snel topic doorgescrolld, niet alles gelezen) moet je speciale beshermers en springscoenen? of zijn peesbeschermers en strijklappen genoeg?
en jij heb dus eventueel 1 bodyprotector te leen?

en nog 1 vraagje : is dit gevaarlijk? :o mijn zus is namelijk bang dat mijn pony bijvoorbeeld ergens achter blifjt hangen en dan zijn been breekt... dus ik probeer haar over te halen dat het wel kan...

ik wil namelijk graag mee doen, maar ik heb geen bodyprotector en moet mijn ouders en zus nog overhalen...

alvast bedankt voor je antwoord :)

Hoi,

Zoals je inmiddels weet is gewone bescherming prima, je hoeft niets speciaal aan te schaffen. Bodyprotector als je je inschrijft aangeven dat je die wilt lenen.

Je zus hoeft zich absoluut geen zorgen te maken, in de lagere klasses en zeker in de klasse waarin jij gaat starten (puppygroep) is nog nooit voor gekomen dat een paardje zijn been breekt. Jullie beginnen aan hele leuke, lieve en vooral lage hindernissen en droge bak om vertrouwen te krijgen. Als dit goed gaat gaan jullie naar een laag boompje en kruisje. Jullie gaan ook echt niet hoger springen dan zo'n 40cm de 1e keer ;)

Bekijk ook wat foto's van eerdere crosstrainingen en dan kunnen jullie zelf zien hoe leuk, laag en leerzaam dit alles is :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 15:00

Dankjewel voor je antwoord! ik heb de foto's van mei al bekeken die iemand hier postte, dat ziet er leuk uit en ik zie inderdaad ook lage hindernissen :)

ik mag nu ook meedoen, maar helaas kunnen mijn ouders mij in juni niet brengen...
is het in juli ook weer? zoja, dan kom ik in juli langs ;)

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:04

zijn er ook BP maat L te leen? Mijn eigen BP is denk niet meer helemaal je van het.

Heb me ondertussen gewoon in geschreven voor de training 7 juni, zijn er geen bp in mijn maat dan ga ik er gewoon 1 kopen.
Ik ben erg benieuwt wat mijn puppy gaat doen!! Zelf ooit wel eens gecrost op duindigt en vlietlanden maar das al weer zo lang geleden :o

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:19

Is er nog plek voor 7 juni?

Weet niet welke groepen er zijn. me paard kan het die deed vorige keer in de gevordende mee..
Als ik erop ga, moet ik eerst nog wat vertrouwen krijgen, als iemand anders erop gaat springt en kan hij alles..
Ongeacht welke persoon erop gaat, blijf ik in dezelfde groep?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 15:51

_Sammy_ schreef:

Weet niet welke groepen er zijn. me paard kan het die deed vorige keer in de gevordende mee..
Als ik erop ga, moet ik eerst nog wat vertrouwen krijgen, als iemand anders erop gaat springt en kan hij alles..

Ik denk dan dat je in de puppygroep het best kan als je zelf nog geen ervaring heeft want niet
alleen het paard moet ervaring hebben maar jij natuurlijk ook om in de gevorderde groep te kunnen...

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 20:17

is er 7 juni nog plek bij de puppy voor 2 mensen? PB ME !!!! Snel graag

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 21:23

minouesmee schreef:

Stuur dan gewoon even een mailtje ;) Is al heel vaak gezegd in dit topic.
Emailadres is te vinden op de eerste pagina.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 09:01

dani_spit schreef:
minouesmee schreef:

Stuur dan gewoon even een mailtje ;) Is al heel vaak gezegd in dit topic.
Emailadres is te vinden op de eerste pagina.

tanx.. word er ook een beetje moe van als mensen niet lezen.. jullie moeten mij benaderen NIET andersom, heb het al druk zat :(

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 09:03

XxDamelzaxX schreef:
_Sammy_ schreef:

Ik denk dan dat je in de puppygroep het best kan als je zelf nog geen ervaring heeft want niet
alleen het paard moet ervaring hebben maar jij natuurlijk ook om in de gevorderde groep te kunnen...

er is nog beperkt plek vrij. jullie komen dan in de beginnersgroep, maar wees snel want vol = vol

_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 15:45

Hoelaat begint de crosstraining op 7 juni eigenlijk?

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 15:55

jaah hoelaat eigelijk willen jullie het even pben ik kijk hier bijna nooit

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:10

Wootje loopt niet helemaal lekker... :\ Ik kijk het nog eventjes aan.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 15:22

minouesmee schreef:
jaah hoelaat eigelijk willen jullie het even pben ik kijk hier bijna nooit

erg hardleers }>

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 15:23

WolinLotte schreef:
Wootje loopt niet helemaal lekker... :\ Ik kijk het nog eventjes aan.

dat meen je niet Lotte ;( sterkte ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:28

Jah, ik denk dat ze zich heeft verstapt ofso of iets verdraaid.. maar ze is ook behandelt geweest voor beschadigde collateraalbanden, dus ik hoop niet dat dat het is :\ ... Ze gaat nog wel gewoon in galop en springend := door het leven, maar in draf loopt ze linksom echt niet lekker... en maakt ze rechtuit af en toe net ff geen lekker pasje... Ze was vandeweek echt heel erg mat, koppie laag en niet willen lopen, dus er zit wel verbetering in.. Toen schrok ik me echt rot, dat was totaal Wolin niet :n .