ja, het was echt erg. wel sneu voor de organisatie. ik heb nog een weigering gehad (haha!!) omdat ik hem dus niet kon laten galopperen. in dat sukkeldrafje kon hij er zo voorlangs
haha, ik deed vorig jaar ook al L. Was als allerlaatste aan de beurt. Dus alles was echt helemaal kapot. Echt een drama, we gingen tot de knieen door de modder heen. Heb me wel voorgenomen om dat niet weer te doen, mocht het weer zo nat zijn.
Ik ga even kijken of de tripalon in Gorssel voor ons ook wat is. Was het ook zo dat je die met z'n tweëen mocht rijden? Dat is wel leuk voor m'n zusje, het zou dan haar eerste crossje zijn.
Ik lees net op Eventingsport.com dat de BENELUX kalender vanavond online komt. Daarin staan ook 2 nieuwe wedstrijden: Oudkarspel en Ahnbee (vast verkeerd gespeld ) in Belgie.
Je bent in de war. Die 16 maart gaat over Chaam vorig jaar. Er was ook iemand die bij de dressuur ging schrijven in Hooge Mierde. Je haalt 2 dingen door elkaar.
Maarsbergen heeft trouwens geen oefencross meer dit jaar? Wel jammer want dat leek me wel een leuke aangelegenheid om het vosje eens mee naartoe te nemen, de gewone B-cross vind ik daar nog wat te zwaar voor haar (kan tegen die tijd natuurlijk wel veranderd zijn).