Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eigen en pensionpaarden staan 's zomers overdag buiten en 's winters ten allen tijde een paar uur. Dit laatste omdat er niet genoeg eten buiten is en we ze buiten niet bijvoeren (eigen paarden zou het wel kunnen, maar al die verschillende pensionpaarden wordt houwerij). De tranen staan m'n vader in de ogen als die het zwarte land aan het eind v/d winter ziet, maar met een beetje droog weer/mesten/weer wat water is het heel snel weer mooi groen.
Hijs springt nog steeds gauw met de handrem erop, dus ik het briljante idee (en eindelijk de mogelijkheid) om achter een ander paard aan door een lijntje te gaan ... en ja hoor, mooi voorwaarts .. maarehhh, heb het maar 3x gedaan daarna ging die wat te snel
Lekker hyper geworden, springt ie veel beter

Ik heb hetzelfde probleem als Ingrid.
Er zit hier een stukje verderop een pensionstal (waar WolinLotte staat) waar de paarden iedere dag met zn allen op het land gaan. In de winter weet ik niet hoe het eraan toe gaat, maar dat zal in ieder geval beter zijn dat hier. In de winter kan Vorstin een half uur in de molen, en dan een uurtje los of rijden/longeren. Altijd of of, omdat we het moeten doen met 15 paarden en 1 bakje.
!! 
Nog nooit was die 2e hands binneng ekomen en ik had het geluk dat dat nu wel het geval was. Ben helemaal blij.. nu eerst weer de paarden uit de lappenmand.
Dus jah, ze is als gezelschap mee geweest.
Dan nog een keertje of 2, eind augustus in appelscha de enduranceroute rijden ... ff 2/3 weekjes wachten en scannen om te kijken of het nog steeds 100% is.
Zal haar de volgende keer als we het bos in gaan wel ff een eind haar gang laten gaan in galop (ze wordt helemaal kriegel de afgelopen tijd van het alsmaar stappen of rustig draven) men beweert dat het daar beter van zal worden ... maar ik durf eigenlijk niet, stel nou dat het te veel in 1x is
Maja, ze is in januari al 100% verklaart en het moet toch een keertje
tape is 1,5/2 cm breed ongeveer

Net bij bimob vandaan, ging vandaag niet rijden.. ben nogal moe, morgen weer rijden denk
. ben je zelf ook aanwezig op de veiling???
Dinsdag kom ik weer terug, dan ben ik 2 dagen thuis en vertrek ik vrijdag met 3 vrienden van mij en m'n vriendje naar Renesse voor een week

MMhhh het werkt nog steeds niet optimaal... vreemd..
goeiemiddag
. Loempia had ik daarvoor ook even gereden, die ging ook wel lekker
.
. Af en toe dikke buien, kwam met bakken uit de hemel net. Nu weer droog
.
. We hebben nog 1 en 1 hele oude (leeft ook niet lang meer denk ik). Dus nu een jong katje erbij. Ze komen bij ons eigenlijk nooit binnen. Alleen in de schuur/houthok en buiten (paps is allergisch). Maar nu moet deze wel even binnen anders loopt ie misschien wel weg. Hijs wel lief
. Martine__ schreef:Jeeeej! Bokt = back
Was dat even afkicken zeg
Maar gelukkig doet bokt het weer