Zo ben ook weer thuis uit school. Wat een heerlijk weer vandaag. Op dit soort momenten is het toch best wel leeg zonder paard. Ik ga maar lekker een boek lezen ofzo, weet anders ook niet wat ik moet
TG: Wij moeten er ook altijd een weekendje van maken, maar is altijd wel gezellig Ingrid: Wat mooi dat het toch nog allemaal is goed gekomen, en nu ga je opzoek naar een ander paard ?
Biem; Ja ben al aan het kijken, zou eigelijk vandaag bij een ander paard gaan kijken maar dat ging niet door. Dus nu wacht ik even af. Heb ook niet echt zin om het hele internet weer af te zoeken. M'n instructrice ging wat mensen bellen dus dat wacht ik even af.
Ik ga 2 maart M springen, dus 1 maart kan ik ook niet. 9 maart zou ik ook naar Heeten (nu saasveld), maar is met andere paardje. Week erop is de tripalon dat wordt voor mij, Martine, TeeGee en Dela dus ook niet wat.
Tripalon doe ik inderdaad ook aan mee! Doordeweeks kan wel, maar dat moet ik wel optijd weten, omdat ik dan vrij moet vragen van mn werk. En woensdags in de vakantie kan ik wel.
In de vakantie kan ik op zich ook. Heb nog 2 weken les en dan vakantie. Maar ik zit met de auto. Ik heb door de week geen auto en ik kan um niet zomaar mee krijgen.
de 23ste krijg ik vakantie. Maar omdat ik de BBL opleiding doe, moet ik wel gewoon doorwerken. Mijn schooldag is de woensdag. Maar ik weet niet hoe jullie dan zitten? Of de maandag, want dan ben ik ook altijd vrij.
Ik heb die week verder niks geloof ik, dus kan op zich wel. Maar vrees voor de auto. Ik denk dat Martine ook wel mee wil (als ze vakantie heeft) maar ja die moet dan met mij mee en die kan dan dus ook niet.
lekker weer zeg ik wilde eigenlijk foto's gaan maken van Bambi maar ik heb er niet zo'n zin meer in
ik doe net mijn kleerkast dicht, ga achter de pc zitten en ik hoor *bonk*bonk* daarna nog eens en toen vloog mijn kast open en sprong mijn poes eruit die slaapt daar blijkbaar