Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en toen ging ik op de kwpn-er en die had nog nooit gesprongen onder de man alleen balkjes gestapt en gedraaft.
miss_jumpy schreef:Vieva, ik vind jouw manier van berichten plaatsen niet zo geweldig. Dan krijgen we een half verhaal, moeten we schijnbaar eerst vragen naar de rest van het verhaal.
Ik vind het persoonlijk prettiger als mensen gewoon in één keer het hele verhaal plaatsen!
Scum schreef:Klinkt allemaal goed Lielle. Nu maar hopen dat er niks tussen komt. Maar met 3 paarden in het M moet het toch te doen zijn om met eentje naar het Z te kunnen.
Scum schreef:euhh... nee.
Laat ik zo zeggen. Tijdelijk om te voorkomen dat iemand anders contact met mij zou opnemen
Vieva schreef:miss_jumpy schreef:Vieva, ik vind jouw manier van berichten plaatsen niet zo geweldig. Dan krijgen we een half verhaal, moeten we schijnbaar eerst vragen naar de rest van het verhaal.
Ik vind het persoonlijk prettiger als mensen gewoon in één keer het hele verhaal plaatsen!
dit deed ik ivm ik perongelijk al op versturen drukte..
maar dit niet mijn bedoeling was

Hopelijk gaat het snel weer beter! Echt balen joh! 

Ik ga het wel doen, maar moet me er nog wel psychisch op voorbereiden.
at klinkt niet best! Nog gecharmeerd van dit jonge dier? Of laat je je niet uit het veld slaan? Gelukkig niets gebroken. Ik hoop dat de rest van de pijn ook snel wegtrekt. 

. Daarna heel snel naar huis, want ik moest met beide paarden naar Garderen om te springen. Het was er weer super gezellig en allerlei oude bekende gezien. Ik had met allebei een balk op 3. Nika nam ik iets te laat terug en Jipje liet ik net te lang worden. Maar had met allebei mega hoge stijlpunten. Werd ik nog 10e en 11e, dus ik helemaal blij. Bleek dat ze ook nog een extra prijs hadden voor de combinatie met de hoogste stijlpunten
, dus ik kreeg nog een hele mooie deken en een zak muesli.