[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Jitske_

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:41

Oeh Vieva, hoe kwam dat zo?

Caatje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:44

Lielle; sterkte met het verlies van tramalant wat erg zeg!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:49

Klinkt allemaal goed Lielle. Nu maar hopen dat er niks tussen komt. Maar met 3 paarden in het M moet het toch te doen zijn om met eentje naar het Z te kunnen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:49

Vieva, ik vind jouw manier van berichten plaatsen niet zo geweldig. Dan krijgen we een half verhaal, moeten we schijnbaar eerst vragen naar de rest van het verhaal.

Ik vind het persoonlijk prettiger als mensen gewoon in één keer het hele verhaal plaatsen!

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:51

de 1e jonge uit hongarije ging heel goed wel wennen en eraan werken net of tie dronken was Tong uitsteken en toen ging ik op de kwpn-er en die had nog nooit gesprongen onder de man alleen balkjes gestapt en gedraaft.
Dus ik losgereden ging heel goed balkjes stappen goe den balkjes draven ook toe twijfelde hij en draaide hij om. En hij draaide zo snel dat ik uit mijn balans ging en er dus af lag. Kwam keihard om mijn rug terecht. En voelde wel krak, dus ik wat gedronken er er weer op.
Toen kruisjes gesprongen in een lijntje en de laatste was een stijlte en ging goed en toen wou hij weer niet en toen ging het weer goed en begon hij echt te springen.
Dus jan zei nog 1 keer en dan stoppen we dus ik nog keer en ging goed tot het laatste stijlte in de lijn.
Hij tikte de balk eraf en de balk kwam tussen zijn benen en struikelde.
Dus samen vielen we en ik klapte dubbel in met mijn nek en rug op de grond en mijn gezicht ook dus mijn mond en neus en mijn rechterkant van mijn gezicht zat vol met zat.
Het enigste wat wou was slapen zodat ik van de pijn af was Verdrietig
Dus ik kon niet omhoog want het deed zo zeer dus jan wou ambulance bellen, maar ik wou het eerst zelf proberen om op te staan en lukte wel maar met veel moeite..
du sik naar de wc me gezicht af gedaan met water brandde helemaal van het zand.
Dus ik in de kantine gezeten en wat gedronken en ik begon steeds meer hoofdpijn te krijgen.
Maar ik wuou mijn laarzen enzo uit dus ik met jessica me vriendin naar de zadelkamer en daargezeten, zei mijn scooter bij jan binne in de schuur gezet en daarna terug gekomen.
Ondertussen toen ik in de kantine zat had ik me ouders al gebeld dus die waren onder weg en ondertussen ook al gearriveerd.
Dus me moeder vroeg wat ik wou: ik zei meteen naar de dokter.
Dus wij naar de 1e hulp.
We mochten meteen naar binnen moest op een brancare ofzo plat gaan liggen en pijnstillers gehad.
Toen gingen we naar de kamer waar ik me uit moest kleden om foto's te maken van mijn rug en nek en van mijn longen en hart.
Kreeg ik zo'n nek kraag om.
Dus foto's gemaakt en weer gewacht op dat bed terwijl ik lag.
Eindelijk kwam de dokter en gelukkig was er niks gebroken, maar had nog zo'n pijn dus wou hij nog een foto van mijn wervels in mijn rug.
Dus weer foto gemaakt.
En kwam hij weer terug en weer was er niks gelukkig gebroken.
Het is wel gekneust mijn nek en rug, dus heb wel veel pijn en heb pijnstillers gehad en moet 3 tot 4 dagen alleen rusten.

gelukkig had ik mijn bp aan Ja Ach gut
Laatst bijgewerkt door Vieva op 27-04-07 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:52

miss_jumpy schreef:
Vieva, ik vind jouw manier van berichten plaatsen niet zo geweldig. Dan krijgen we een half verhaal, moeten we schijnbaar eerst vragen naar de rest van het verhaal.

Ik vind het persoonlijk prettiger als mensen gewoon in één keer het hele verhaal plaatsen!

dit deed ik ivm ik perongelijk al op versturen drukte..
maar dit niet mijn bedoeling was

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:54

Scum schreef:
Klinkt allemaal goed Lielle. Nu maar hopen dat er niks tussen komt. Maar met 3 paarden in het M moet het toch te doen zijn om met eentje naar het Z te kunnen.

dat hoop ik ook. Ligt ST eruit bij jou?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:55

euhh... nee.
Laat ik zo zeggen. Tijdelijk om te voorkomen dat iemand anders contact met mij zou opnemen Bloos

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:56

Tezz veel plezier!!
Lielle: Gaat goed dus in het M!
Vieva: Balen zeg!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:57

Scum schreef:
euhh... nee.
Laat ik zo zeggen. Tijdelijk om te voorkomen dat iemand anders contact met mij zou opnemen Bloos

ah zo *LOL*

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:58

Vieva schreef:
miss_jumpy schreef:

dit deed ik ivm ik perongelijk al op versturen drukte..
maar dit niet mijn bedoeling was

Oke dan, dan heb ik niks gezegd.
Wat een verhaal, gelukkig dat de foto's goed waren.
Denk je dat je nog wel met 1 van deze paarden verder wil?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 14:59

Vervelend Vieva, maar gelukkig valt het mee.

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:01

M_J: ja idd, ben blij dat het niet gebroken of iets was..
Nou dat weet ik niet, want zaterdag komen er kopers, vooral voor die vos die zo braaf was, dus ik denk wel dat tie misschien dan weg kan zijn.
Maar als die weg is wacht ik liever tot een ander paardje tot beschikking krijg die niet precies super braaf hoeft te zijn maar die het parcours wel eens heeft gezien.

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:02

Vieva: dat is schrikken zeg! Gelukkig heb je niks gebroken! Beterschap! Ach gut

Vieva

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:04

dank je TeZzz

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:41

Schrikken zeg!

Ben weer terug met Uk. Hij vond dat ze beter liep als woensdag.. Daarna de kogel verdoofd op dat plekje, maar toen liep ze nog zo kreupel als voor de verdoving..
We hebben nu besloten dat ze eerst 2 weken rust krijgt, omdat ze ook raar op de punt vd hoef heeft gelopen, en zich daardoor miss wat overbelast heeft. Ook was haar hoef vanochtend nog gloeiend heet, maar meer wegsnijden kan echt niet. Het is dus afwachten..

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 15:46

Afwachten maar Hilde! Ach gut Hopelijk gaat het snel weer beter! Echt balen joh!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 16:10

@ hilde : het is wat met je paardje Ach gut

@ vieva: gelukkig niks gebroken!

Mijn toets ging waardeloos. DAarna ff de stad in gewest, wat dingetjes kopen. Ik kon gewoon nergens een leuke bikini vinden en welke wel leuk was was niet in mijn maat Boos!

Wat een planningen allemaal zeg.... Zover plan ik niet vooruit. Wil alleen eind van dit seizoen met calypso M gaan springen en goed mee kunnen komen in de M2 en verder zien we wel!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 16:33

@ hilde, nou afwachten! wel k*t zeg

r@ rowo ik denk ook nog niet heel erg vooruit, hoop dat ik dit jaar mee kan doen in hattem ( sgw) en met dressuur het zelfde als jou haha

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 21:05

Hilde: het blijft balen van Uk Ach gut

Vieva: klinkt nogal pijnlijk, maar gelukkig dat er niks gebroken was!

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-07 22:32

Lielle, je bent dus lekker op dreef met al je paardjes. Leuk dat je het zo met je moeder kunt doen. Ik ben de enige in de familie met het paardenvirus, dus moet het in mijn eentje met mijn enige paardje zien te schoppen Knipoog

Je start wel al je paarden in het M-springen. Ik kijk daar een beetje tegenop. Ik heb al 15 wp in de L, en mijn paard kan het gemakkelijk. Alleen ik zie nog wat spoken Bloos Ik ga het wel doen, maar moet me er nog wel psychisch op voorbereiden.

Vieva, d Bloos! at klinkt niet best! Nog gecharmeerd van dit jonge dier? Of laat je je niet uit het veld slaan? Gelukkig niets gebroken. Ik hoop dat de rest van de pijn ook snel wegtrekt.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 02:41

Doei!

Gala was leeeeuk Haha! Haha! Lovers

Alleen heule zere teentjes Nagelbijten / Gniffelen
Das minder..
Ga nu lekker slapen Cool

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 06:33

Fijn dat het leuk was Hilde!!
We willen natuurlijk wel een foto van je jurk Schijnheilig

Ik ga even eten en dan naar Bussloo --> Buitenrit!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 07:28

Zo Vief, jij bent er ook al vroeg uit Haha!
We hadden gisteravond een afscheids etentje van mijn collega bij de Mexicaan in Deventer. Was erg lekker. Was tegen half 11 thuis en ben toen nog gaan rijden. Vanochtend half zes er weer uit, alles alvast klaar leggen en invetten voor vanmiddag (17.00 springen in Eibergen). Ga zo maar gauw aan het werk.. Iedereen een fijne dag Doei!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 08:33

Goeiemorge!!

Had het gisteren veel te druk om nog even hier te komen kletsen. Moest 's morgens al heel vroeg naar school voor het bespreken van het projectplan van mijn bierworkshop, maar dat werd gelukkig allemaal goedgekeurd Haha! . Daarna heel snel naar huis, want ik moest met beide paarden naar Garderen om te springen. Het was er weer super gezellig en allerlei oude bekende gezien. Ik had met allebei een balk op 3. Nika nam ik iets te laat terug en Jipje liet ik net te lang worden. Maar had met allebei mega hoge stijlpunten. Werd ik nog 10e en 11e, dus ik helemaal blij. Bleek dat ze ook nog een extra prijs hadden voor de combinatie met de hoogste stijlpunten Tong uitsteken , dus ik kreeg nog een hele mooie deken en een zak muesli.
Nu vanmiddag in Wapenveld rijden bij mijn thuisclub. Maar ik moet zo eerst parcourshulp zijn.

Ik heb ook allemaal planningen voorbij zien komen, nou die heb ik nog niet zo. Ben me alleen wel geestelijk aan het voorbereiden op L springen met Jipje Bloos

Vieva: Dat klinkt allemaal niet erg fijn, hopen dat het snel beter wordt!