Ik heb je overigens ge-pmt, maar ik zie nu dat ik de naam van Milord verkeerd heb geschreven..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bento1988 schreef:Ik zag ook nog geen trainingen staan van de regio Zuid west. Misschien kunnen we alvast bekokstoven dat we weer een bokt klasje krijgen? Ik vond het erg gezellig dit afgelopen seizoen.
En af en toe een introducee is ook leuk (he Reeskees).
miss_jumpy schreef:Bento1988 schreef:Ik zag ook nog geen trainingen staan van de regio Zuid west. Misschien kunnen we alvast bekokstoven dat we weer een bokt klasje krijgen? Ik vond het erg gezellig dit afgelopen seizoen.
Ik doe ook graag weer mee in het Bokt groepje! Dat is vast wel te regelen met Pleun!
nelis schreef:hye ik wilook wel in het bokt klasje
Talida schreef:Ik nietWel voor de gezeligheid, maar jullie niveau trek ik niet hoor!
maar voor een BBK (boktbeginnersklasje) kan altijd natuurlijk!
Scum schreef:Ik wil er dit jaar toch ook een paar gaan rijden (met Online). Heb er zin in!
miss_jumpy schreef:sterven![]()
zo slecht gaat het toch niet??
floor01 schreef:GvdT: ach gossie, wat een straf
Bento1988 schreef:Ik zag ook nog geen trainingen staan van de regio Zuid west. Misschien kunnen we alvast bekokstoven dat we weer een bokt klasje krijgen? Ik vond het erg gezellig dit afgelopen seizoen.
miss_jumpy schreef:Bento1988 schreef:Ik zag ook nog geen trainingen staan van de regio Zuid west. Misschien kunnen we alvast bekokstoven dat we weer een bokt klasje krijgen? Ik vond het erg gezellig dit afgelopen seizoen.
Ik doe ook graag weer mee in het Bokt groepje! Dat is vast wel te regelen met Pleun!