Jeetje Ammi, das echt balen. Had je paard al eerder een oefencrossje gelopen?
Renske, Onide, Gomir en Anthea veel succes morgen!
Vandaag de Indoctro eens met een dressuurzadel gereden , nou daar wordt je echt niet vrolijk van hoor... helemaal opgesloten in zo'n voorover-val-stoel Het paard heeft al wat de neiging om op de kop te lopen, nou hiermee had ik het idee dat we ieder moment een koprol gingen maken in het zand. Morgen maar lekker weer het springzadel erop!
Hieronder nog een paar foto's van donderdag in Ede Boomstammetje voor de waterbak
Huisje voor de waterbak op de terugweg.
Lekker even door het water spetteren
Laatst bijgewerkt door reeskees op 24-06-06 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Dit was de derde keer.. W`werf, biddinghuizen en nu dus.. Ik baal echt, ik keek hier al een hele tijd naar uit en dan zo iets.. En het stomme is dat je weet dat ze et wel kan (en doet) omdat ze dat stuk door het bos heel fijn aanpakte, en een fijn gevoel gaf. Ze is gewoon erg koppig, en merrie ik durf daar net niet doorheen te pakken.
Dat is balen, Ammi! Als je in een bepaalde emotie (woede, frustratie, machteloosheid) over een grens heen bent, is het heel lastig om daar weer uit te komen. Goed dat het je gelukt is en dat je excuus hebt gemaakt. Blijf vooral verder oefenen en leer van elke ervaring!
Tja ik weet het. Weer wat geleerd. Ik ben altijd vrij snel emotioneel, das echt stom maar ik kan er nix aan doen. Heb dat eigenlijk vanaf dat mijn ouders gingen scheiden (jaren geleden0), heb toen een aardige klap gekregen.
Zoo, lekker een paar uurtjes geslapen en op naar dat monster! Hopelijk is 'ie een beetje in the mood om te springen! Jullie horen het wel! he ik ben trouwens de eerste én de laatste.. Sjaan hoe is het met je veulen? Al geboren?
ik dnek dat je verslaafd ben Onide! ik ga even de paarden inschrijven voor het land en ze erop zetten, vanmiddag wordt het heel slecht weer heb ik gehoord!
Yentil is gelukkig nog helemaal wit Hopen dat ze haar best gaat doen vandaag
ammi: wat balen zeg dat het zo is gegaan. Maar je hebt weer wat geleerd en moet gewoon stug doorgaan, het gaat vanzelf goed hoor. Wel leuke foto's trouwens
RK: ook leuke foto's. Vind het echt jammer dat ik niet meekon doen in ede, h elemaal nu ik al die foto's zo weer zie
Onide en anthea succes! Het weer is in ieder geval mooi.
Scum: Ja, maar helaas heb ik dit seizoen alleen maar de 1e trining kunnen doen ivm ziekte. Het probleem is dat ze het dan eigelnkijk wel goed doet. Ze kijkt meestal een keer, en dan gaat ze er super over.
Goeimorgen allemaal.. Net wakker, niet echt lekker geslapen helaas. Zo even m'n boeken erbij pakken en maar een héél hard aan de studie
@ Ammi: Jammer dat het niet zo lekker ging. Toch proberen je emoties onder control te houden en gewoon blijven oefenen. Slimmer zijn dan je paard, daar gaat het om
Leuke foto's Ammi en RK! Jammer Ammi..snap dat je dan best baalt.
Net ff bixieparcours geoefend met shet, opzich gaat het wel goed, alleen als ie de kans krijgt gaat ie er nog wel eens langs. En na 1x weigeren komen er meestal meer.
Zal vanmiddag ook echt eens aan de studie, wat ik vandaag kan doen hoeft morgen niet meer..
Allemaal erg leuke foto's ! Ammi: Jammer zeg! Leer er van, ga het proberen op te lossen en ga dan weer vol goede moed een cross rijden! Komt vast wel goed !
Ammi ik weet hoe het voelt. Nu ben jij al wel een stukje verder met je paardje *meer cross ervaring bedoel ik*. Maar volgens mij is het geen makkelijke. Heb je met et losrijden gezien *zag ik aan de foto* en toen d8 ik al dat het een moeilijk paardje zou moeten zijn. COntroleren van emoties is erg moeilijk, ik had gister na de cross ook een flinke brok in me keel. bij mij was het denk ik een heleboel spanning en teleurstelling die daarin zat. Ik heb me paard gepakt ben 2x met haar t veld overgelopen, en heb mezelf toen bedacht dat ik gewoon rustig moet blijven en het de tijd moet geven. Niet iedereen is een Alice, en die heeft t vast ook zo moeten leren!
Balen Ammi Ik heb niets meer gezien van je helaas, was ook druk met mijn vosje Maar blijven trainen en veel ervaring opdoen
Marieke, ik ben alvast jullie omgeving gaan verkennen voor de beloofde bosrit Antoine is gaan fietsen in Berg en Dal en ik heb na een kort bezoekje aan Raimaer even door Heumen heen gecrosst Mooie omgeving zeg
die van mij niet! we zaten dus gister bij die vriend van me! En lekker buiten was heerlijk weer. Ik kreeg het koud en ging een trui aantrekken en ik zit net weer begint het ineen te regenen. Dus alles maar naar binnen verhuisd!