Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missmuts schreef:De SGWay-ers staan massaal in de P&SIk sta bij de geslaagden genoemd.
Tien schreef:
Ik had vandaag dressuurwedstrijd, erg deprimerend. 147 pnt![]()
Erg slecht, eigenlijk de laatste 4 maanden al.Daarvoor reed ik eigenlijk altijd 1 of 2 winstpunten. Ik weet eigenlijk ook niet meer wat ik eraan moet doen. Ik heb mezelf maar verbannen tot alleen nog maar zonder zadel te rijden (voor mijn zit) en een priveles nemen, wat ik allemaal moet verbeteren. *zucht* Ow en de eerste 3 weken maar ff op rust, misschien helpt dat. Nog suggesties? (Alles is welkom, want op het moment gaat alles mis)
marieketencate schreef:Gomir: misschien kun je iets met die zaak die laatst bij de rechter was, waarin de rechter de ouders uit de ouderlijke macht hadden ontzet, omdat ze een baby wilden euthanaseren, terwijl die ouders het daar niet mee eens waren?
Citaat:Of het "baby Kelly" arrest, waarin een zeer ernstig meervoudig gehandicapt kind schadevergoeding werd toegekend om het feit dat ze geboren was en eigenlijk het recht had om niet te leven? --> de gynacoloog had nagelaten een onderzoek te doen waardoor ze tegen hun wil een kind kregen. Zie bijv: http://www.leidenuniv.nl/mare/2005/25/0402.html
Die gebruik ik als ik ooit nog eens rechten ga studeren!Citaat:Ander akelig arrest (maar daar heb jij wrs niet zoveel aan) vind ik nog wel het "Taxi-arrest" waarbij een moeder ziet dat haar kindje wordt overreden door een taxi op hun eigen oprit. Ze rent naar buiten en grijpt met haar handen in de smurrie, denkend dat haar dochter heeft moeten overgeven.....en dan blijken het haar hersens te zijn![]()
Heeft zo iemand recht of schokschade of niet?
Talida schreef:eerst de training zien te overleven![]()
Citaat:Kan ik met die training af met gewone peesbeschermers of moet al investeren in echt werk? Ik ben overigens niet van plan veel sgw wedstrijden te gaan starten, maar vind het gewoon leuk voor de afwisseling, en het is iets wat ik al altijd heb willen doen.
Dat riepen we allemaal...Citaat:Veel meer dan af en toe een oefencrossje zal het niet worden schat ik zo
reeskees schreef:Straks om 17.00 met de Indoctro naar Tineke Hoekstra (ook van de SGW) waar een clinic door Hans van Kalsbeek wordt gegeven. Heb dr wel zin in.
missmuts schreef:De SGWay-ers staan massaal in de P&SIk sta bij de geslaagden genoemd.
Simmie schreef:Gaat er nog iemand naar de oefencross op 4 maart in Biddinghuizen of 25 maart in Putten?
Ik zit er aan te denken om 4 maart mee te doen.
gomir schreef:
Over die dressuur ben ik het trouwens niet met je eens. Natuurlijk is de dressuur de basis voor het springen, maar ik heb niet het gevoel dat ik in mijn dressuurmatige basis iets tekort kom voor het springen nu ik geen proefjes meer rij
Ik vind dressuurwedstrijden dus echt helemaal niets aan en dat doe ik ook gewoon niet meerTerwijl ik thuis echt heel veel lol kan hebben als ik dressuurmatig aan het werk ben
Twinkie schreef:Mee eensIk probeerde ook niet echt te zeggen dat iedereen maar dressuurproefjes moet gaan rijden
Alsof je alleen met een proefje je dressuur goed bij kunt houden
![]()
Citaat:Ik ben trouwens ook van mening dat je toch niet alles te gelijk goed kunt doen,tenminste,ik zou het niet allemaal te gelijk kunnen..dressuur..springen..sgw..