Je bent gewoon erg dapper Daphne
. Maar ik geloof er samen met jouw in! De hindernissen zijn het probleem niet
! Vandaag in Gavere ook, meisje die ik ken van in Bloso, heeft een kleine vosse merrie gekocht vorig jaar. Vorig jaar dan op het einde twee keer OCC gestart en dat ging best goed en sinds dit jaar, grote ramp, ook niet willen vertrekken en nr de andere paarden lopen. Na de cross heeft er zich iemand anders op gezet en het duurde wss 10 minuten Tegen ze in de inrijpiste geraakte. Ik zie zo, tja kleine vosse merrie he, met geduld kom je er wel. Zei de mama ja he, maar bij u lukt het nu wek! Hoe oud is uw paard, euh twaalf
. Zei zei dan, oei we hebben nog een paar jaar te gaan
. Hun paardje is nu 7
.
Gavere was terug mooi georganiseerd zoals altijd! Mooie fijne hindernissen, en alles netjes aangekleed :J. Had toch zin om te rijden
. Mr paard heeft ipv daarvan voor het eerst op de zomerweide gemogen, zal ze blij geweest zijn dat ze niet mee moest nr Gavere
.
Gavere is wel geen cross die ze in hoog zomer moet houden, het is nu een week goed weer en het lag daar op sommige stukken al behoorlijk hard
! Gelukkig stond er nog lang gras op.
Laatst bijgewerkt door PrietPraat op 12-04-15 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt