Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gisteren afspraak gemaakt met Rob om te gaan trainen volgende week. Ik heb er nu alweer zin in! Ik hoop toch wel de komende tijd vaker te kunnen, maar ja... dat vervoer he! Blijft lastig. Mijn chauffeur kan nu een keertje door de weeks, maar moet straks gewoon weer werken en kan dan enkel in het weekend. Ik wil ook nog voor de zomer eigenlijk mijn winstpunten voor de L2 binnen sprokkelen zodat ik van de zomer of winter de L2 door kan. Met al dat lesgeven wat ik doe vind ik toch wel dat ik zelf ook wat 'bewijsbaars' moet hebben van mijn eigen kunnen. Iedereen ziet me nu als degene die springt en gekke hindernissen neemt
en dat terwijl ik nog niet eens een B-parcours ben gestart... Voor mensen van buitenaf is het vaak wat moeilijk dat ik dan wel in de bak sta en dat kan ik me helemaal voorstellen.
Helaas is het ding niet geheel van leer terwijl dat wel op internet stond, maar vooruit, ik denk dat er dan ook een ander prijskaartje aan had gezeten. De buikkant is wel van leer, dus dan maakt het denk ik weinig uit.
Wil je de track en trace nog weten? 

?

Politie kan best wat betekenen hoor en als je de verkoper in kwestie even vermeldt dat er aangifte is gedaan, staat meestal het pakketje zo op de stoep.
)