Simmie, Hier idem Ik heb nog steeds geen email van de organisatie waar ik voor zou schrijven zondag en Corien wel
_Noor
Geplaatst: 16-09-10 08:49
Moggel!
@ Corien: waaraan moet je geopereerd worden?? (als ik vragen mag) @ Mootje: heb jou nog nooit irl gezien, maar van de foto's zou ik je geen 75 kg geven hoor!! Knap dat je zoveel bent afgevallen. Door sporten en gezond eten dus? Goed hoor! @ Evie: prepare yourself. Toen ik 16 was, kon ik ook eten wat ik wilde en woog ik 55 kg (met 1.73). Helaas heb ik die tijd achter me gelaten . Weet niet wat ik weeg, maar pas in maat 36 dus dat lijkt me prima! @ TG: hoe gaat het met je rug?
Ajax inderdaad niet best. Lang leve Maarten Stekelenburg, anders was de schade grote geweest Ronald en mijn vader hadden er ook geen goed woord voor over!! Vriendje begint zich stiekem ook al bezig te houden met de inrichting. Vond de kalkverf mooi en vroeg vanmorgen wanneer we de keuken moeten uitzoeken
idem hier, toen ik studeerde woog ik met pijn en moeite 50 kilo en daar ben ik daarna nog ruim onder gekomen. Tegenwoordig kan ik daar alleen nog maar van dromen.
Noor, Je hebt vriendje aardig aangestoken dus In mijn studententijd heb ik een beetje te bourgondisch geleefd Ik drink nu nagenoeg geen alcohol meer, ook geen frisdrank, snoepjes, koekjes meer. Alleen B&J ijs blijft een moeilijke om vanaf te blijven!
Maar volgens mij heeft Thaise rijst wel weer een smaakje, of niet?
TeeGee
Geplaatst: 16-09-10 09:21
Moggel!
Stijve hark heeft zich naar het werk gesleept. En ik wou nog wel op de fiets Onderrug is behoorlijk stijf en mn nek heeft ook wel een tik gehad. Maar al met al valt het mee gezien de actie van Bari.
Benthe, drukke dagen zeg! Wanneer mag Jipje nu met S&T op wedstrijd?? Evie, ik hou ook niet zo van aardappels. Gebakken vind ik wel lekker maar gekookte neem ik er meestal maar 1.
We hebben thuis een tijdje, slank met Dr Frank gedaan. Erg lekker en dat werkt ook echt!
Vanavond shoppen en sushi! nu al zin in!
_Noor
Geplaatst: 16-09-10 09:26
Scum schreef:
Maar volgens mij heeft Thaise rijst wel weer een smaakje, of niet?
Noor, In Thailand zoog mijn vader voor het ontbijt gefrituurde kippen-nekken uit Mijn moeder heeft geloof ik 3 weken op groene thee geleefd! TG, Balen dat je zo stijf bent!
_Noor
Geplaatst: 16-09-10 09:34
Mootje schreef:
Noor, In Thailand zoog mijn vader voor het ontbijt gefrituurde kippen-nekken uit Mijn moeder heeft geloof ik 3 weken op groene thee geleefd!
@ karen: balen van je spierpijn en zere nek en rug. Gaat hopelijk snel over
@ mootje: dat klinkt echt TE ranzig
Scum
Geplaatst: 16-09-10 09:51
Mootje schreef:
Noor, In Thailand zoog mijn vader voor het ontbijt gefrituurde kippen-nekken uit Mijn moeder heeft geloof ik 3 weken op groene thee geleefd! TG, Balen dat je zo stijf bent!
Dus.. mensen die graag willen afvallen moeten gewoon een maandje in Thailand op vakantie gaan
Mootje: Die site die je noemde, daar heb ik mijn jasje laten maken . Ben er erg blij mee!
TG: Sterkte met je spierpijn .
Noor: Leuk dat je vriendje zich ook gaat interesseren voor jullie nieuwe huis .
En het eten in Thailand is echt heerlijk hoor . Ik ben toen 5 kilo afgevallen. En ik dacht er niet eens aan . Ik at vooral veel rijst met kip en cashewnoten met groenten erdoor jammieeeeee!
Ik lag gister avond lekker op tijd in bed. Hoef pas om 12 uur met de bus naar Leeuwarden. Dus ik heb nog even de tijd. Betekend wel dat ik tot laat naar school moet :S.
@ noortje: hoe lang ging je ook alweer naar Thailand?
Ik ben echt zo NON productief op mijn werk vandaag. Heb nergens zin in
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-10 10:21
Ik heb net te horen gekregen dat de approval klaar is van de twee documenten (á 1000 pagina's elk) waar ik 7 maanden op heb gezwoegd Er zitten nog wel wat commentaren op, maar die krijg ik vanmiddag uit Oslo!
Noor aan me amandelen boee Mootje even mailen denk ik!
Nou mij niet gezien in zo'n land.
tientjeh
Geplaatst: 16-09-10 10:54
Morgen!
Tja over de kilo´s. Ben tot nu toe nog niets aangekomen in mijn zwangerschap. Dus zit nog steeds met mijn 1.69 op 73 kilo. Word van binnenuit opgegeten door de kleine denk ik
Ohja, ik heb ook mijn eerste buikfoto van 19 weken, die toonbaar is Het groeien gaat nu ineens heel hard. eerst was het alleen maar een richeltje onderaan de buik en nu zet ineens mijn hele buik naar voren. Voel me nu al een maatje olifant.
Ja, dat is al goed te zien Tientje Maar dan weet je tenmiste dat die goed groeit. Alleen... hoe groter het is wat eruit moet.... (niks voor mij geloof ik )