[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:48

Zo, weer een beetje bijgelezen :D Maar vrees dat ik lang niet alles heb onthouden :o
@Caroline: Wat fijn dat je toch groen licht hebt gekregen om weer wat te gaan rijden!!!
@Mo: Inderdaad is dat niet erg netjes van de postbode! Zou het wel aan TNT voorleggen.
@PB: Balen dat je nog steeds niet helemaal fit bent! Hopelijk knap je alsnog snel op.
@Noor: Gelukkig viel het trekken van je kiezen mee. Ik moet ook weer naar de tandarts, maar 'durf' nog geen afspraak te maken, ben ook bang dat mijn verstandskiezen er aan moeten geloven :o
@Kim: Succes nog even met je lange dagen op school!
@WL: Fijn dat je weer klaar bent met werken. Wel balen dat Wo niet helemaal zichzelf is.
@Snoekiej: Gelukkig ben je weer wat opgeknapt!
@Corien: Jackson was dus niet zo braaf vandaag :D haha!
@Evie: Hopelijk heb je in de les weer lekker kunnen rijden.
@Mistid: Jij verveelt je de komende tijd dus niet wat betreft wedstrijden!

Ik ben gisteren de hele dag in Deventer aan het werk geweest, was niet echt leuk en was dan ook blij toen ik klaar was. Daarna met een vriendin op stap geweest en op de terugweg echt heel slecht weer gehad. Toen dus ook maar besloten dat ik bij haar zou blijven slapen, had geen zin om dan ook nog eens 45 minuten naar huis te moeten rijden. Vandaag weer de hele dag naar school geweest voor een training en daarna lekker Jipje gelongeerd. Daarna nog de schimmel aan het werk gezet en toen was het zo weer laat. Nu weer lekker in mijn mandje en morgen lekker een dagje relaxen bij de Zwaluwhoeve :D Iemand vroeg trouwens ook nog iets over de Veluwse Bron, is erg mooi, netjes en gezellig en in vergelijking met de Zwaluwhoeve lekker rustig ;)

Sim

Snoekiej schreef:
Ik ben toch maar Hidalgo gaan kijken :D

Ik ook. Voorspelbare film. Maar i luf de mustang. :D

kimdepim

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

:wave: ben ook weer thuis van een lange dag :+.

Las dat PB niet fit is nog :(:)

Mirthe heeft het voorlopig erg druk met de wedstrijden.

Caroline mag weer rijden. Top nieuws! :) Wel balen van je aanvallen van je kat :=.

Ik heb net even heerlijk gereden met Sofie. Morgen dagje longeren. Ik blijf namelijk een nachtje in Leeuwarden slapen morgen. Dus dan kan ik vrijdag iets later mijn bed uit komen ;).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:59

PB, balen van je koorts :(:)
Noor, gelukkig is het meegevallen
Caroline, Veel succes met het rijden morgen en je soll.gesprek. Met je kat kan ik je niet helpen. Volg je eigen gevoel!
Mistid, Jeetje, wat een wedstrijden :oo
Snoek, Die vereniging ken ik niet. Heb je al reacties gehad op je zadel?
Kim heeft lekker gereden
Jackson was stout vandaag

Ik heb vanavond les gehad. Het ging erg fijn. Veel moeten galoperen en schakelen. Ook nog balkjes gegaloppeerd. Weer genoeg handvaten gekregen tot mijn volgende les. Instructeur was nog wel een beetje sceptisch over de opgegeven crosstrainingen, maar je moet toch ergens beginnen (en ik heb nog 3 maanden :D ).

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 08:52

Goede morgen :)

Kim dat scheelt idd :)
Mo gewoon lekkern gaan spelen met je paard kan toch geen kwaad? Ik zou zeggen gewoon doen!

Ga zo richting werk..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 09:34

Hallo :)

Idd Kim, kan je iets langer blijven liggen!
Je hebt idd nog 3 maanden Mo, en als ik zie hoeveel paarden kunnen versterken/verbeteren in 3 maanden tijd, zeg ik, gewoon doen, afmelden kan altijd nog.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:14

@ WL de tweestrijd die ik heb is dat je haar achteruit ziet gaan. Staat niet stevig meer op haar benen, lijkt ook minder te zien want ze loopt zo tegen de deurpost aan en heeft een nierprobleem. Nu komt dit er ook nog bij. Ik ben dol op dat dier maar kan er niet tegen om het te zien lijden. Geloof dat ze vannacht goed heeft geslapen. Zit mij nu wakker aan te kijken. Kijk het vandag nog maar even aan.
@ mo fijn dat je les goed ging
@ alle anderen werk ze,leer ze of veel plezier op school.

Ik ga naar de manege met mijn merrie :D was om half negen al wakker en voel de energie door mijn lijf stromen. Even lekker longeren en daarna er 5/10 minuten op. Ga vooral stappen en een paar rondjes draf.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:23

:wave:

Leest nog steeds braaf mee, maar niet zoveel zin om steeds te reageren. Hier gaat het een beetje zijn gangetje... Ik zal proberen het weer een beetje bij te houden :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 10:37

Goedemorgen!

@ Caroline: vervelend zeg. Het is altijd moeilijk om zulke knopen door te hakken... Wel fijn dat je met je merrie aan de slag gaat! Doe voorzichtig ;)
@ Mo: fijn dat je les goed ging, en inderdaad je hebt nog drie maanden!

Ik ben ook weer aan het werk. Ben er niet bepaald knapper op geworden, zit hier met een best dikke wang, maar de pijn valt me echt alles mee. Mocht het straks meer pijn gaan doen, ga ik gewoon weer naar huis. Vanavond wil ik Jer even longeren of rijden want dat is er gister niet van gekomen. :wave:

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 11:24

@ Noorwijdenes: Fijn dat je er niet zoveel last van heb.
@ rowo: Alleen lezen doe ik ook weleens als ik het erg druk heb, is niet erg toch.
@ Caroline: Dat is niet makkelijk van je kat, wij hebben vroeger ook een hele oude kat gehad die het aan zijn nieren had, uiteindelijk hebben we die toen maar laten inslapen.
@ Mistid: Zo jij hebt het wel erg druk, gaaf hoor, lijkt me geweldig!
@ Mo: Fijn dat hij zo lekker sprong, en in 3 maanden kunnen ze behoorlijk wat leren.
@ Kimdepim: Nog iets leuks meegemaakt in Leeuwarden?
@ JN: Jij hebt het ook lekker druk gehad zo te zien, veel plezier met je dagje zwaluwhoeve.
@ Corien: Jackson is erg stout geweest, en je beschrijft het ook erg leuk :D .
@ WL: Jammer dat je niet naar buiten kon.

Ik ben vandaag "ziek" ;) , ik had 1x een kwartiertje en 1x 3 kwartier les en moest daarvoor 3,5 uur op school zitten 8)7 , daartussen zaten zelfstudieuren, tussenuren en pauze's !
Ik ben gisteren en eergisteren braaf naar school geweest van kwart over 8 tot 4 met gatenkaasroosters, maar ik heb wel wat beters te doen zeg!

De les met Bam gisteren was nogal verassend, ipv te diep en slecht aan het been, liep hij gisteren ontzettend te trekken en ging heel erg hard, hij was zo fris dat ik hem gewoon niet normaal bij elkaar kreeg. Toen is mijn instructeur er een halfuurtje opgegaan, en die heeft hem even op zijn plaats gezet, en hij ging erg mooi aan het lopen. Daarna mocht ik er weer op, dat reed wel erg lekker moet ik zeggen, maar ik moet toch echt meer ontspannen, om de een of andere reden ga ik op Bam ontzettend gespannen zitten en "teveel doen", terwijl ik dat bij andermans paarden niet heb :? Ik wil het te graag goed doen ofzo, wat op wedstrijden nog 3x zo erg is (en waar het rijden dus 3x zo slecht gaat :+ ). En ook die armen en benen die een eigen leven gaan leiden helpen niet echt mee :\ .

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:00

Topnieuws Caroline!

Ik zag net op internet dat ik mijn bedrijfseconomie tentamen na 6 :o keer eeeeeeeeeeeindelijk gehaald heb! :D :D Dus heb mijn P ook binnen! Had het echt niet verwacht en ben zo blij. :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:08

Wat fijn Hilde. Gefeliciteerd.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:09

Snoekiej schreef:
Ik ben toch maar Hidalgo gaan kijken :D

Was die gisteravond op tv? Blijft toch een leuke film ;) . Altijd zo typisch :+ .. als je de hele week avonddiensten hebt, komen er films op tv die je graag wilt zien.. :\

Ben aardig gaar.. alweer mijn 4e dienst achtereen.. moet er hierna nog één.. Maar eens naar Wo toe :wave: .

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 12:19

Hilde_ schreef:

Topnieuws Caroline!

Ik zag net op internet dat ik mijn bedrijfseconomie tentamen na 6 :o keer eeeeeeeeeeeindelijk gehaald heb! :D :D Dus heb mijn P ook binnen! Had het echt niet verwacht en ben zo blij. :D

Gefeliciteerd Hilde!! *\o/*

@E_B: Je doet het allemaal voor de lol toch? ;) Probeer gewoon mee te doen met de gedachte 'Volgende keer weer een kans..' of 'Morgen kunnen we het nog een keer proberen' ;) , want er zijn altijd zat keren om het weer te proberen :j .. probeer de druk af te laten vloeien om het in één keer goed te laten lukken, paar keer in en uitademen, even terug naar het begin. Wat ook wel helpt is dat je tegen je paard verteld wat je doet.. klinkt gek, maar door praten en na te denken over wat je doet, haalt je naar het moment waar je mee bezig bent en niet naar 'hoe je het zou willen' en dat maakt je ook bewust hoe je rijdt.. hoe je het doet is belangrijk en dan vóel je ook wat je doet en ben je niet 4 stappen vooruit aan het denken.. Ik heb het ook heel erg gehad, dat ik het zo graag goed wilde doen, Wolin heeft me dit wel genadeloos afgestraft ;) .

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 14:47

Hilde gefeliciteerd!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 14:53

Hilde, Gefeliciteerd met je P!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 15:55

Hilde gefeliciteerd!!!
Caroline: Lastig zo met je kat. Maar als dit naast andere problemen is houd het wel een keertje op denk ik.
Noor: Fijn dat je nergens last van hebt.
Evie: Zoals Lotte zegt als je druk of gespannen wordt even halthouden en nadenken waar je mee bezig bent. Ik heb zelf ook altijd bijv mn MP3 speler op met rijden. Blijf ik rustig van (en verveel ik me ook minder als ik zo in de bak aan het dressuurtrutten ben :+ )

Net lekker naar het ziekenhuis geweest voor bloedprikken. Krijg vandaag nog de uitslag dus ben benieuwd. Het is in ieder geval geen keelontsteking of bronchitis, maar wat wel...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 16:07

@ PB: vaag nog dus. Wel mooi dat je snel de uitslagen al krijgt. :j

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 17:10

Hoi,

Hilde gefeliciteerd.
@ PB hopelijk is het niks ernstig
@ noor fijn dat je weinig pijn heb.

Ik heb weer op paard gezeten +:)+ . Eerst even rondgeslingert. Paard was lekker vrolijk :D . Daarna er opgestapt. Paard rondjes gedraafd en beide kanten op 1 rondje galop gedaan. Wat een braaf paard zeg! Stijfheid van mijn paard viel 100% mee. Straks voor de zekerheid even een roze smartie innemen en morgen weer even naar de manege.

Update sollicitatie. Heel leuk gesprek gehad. Leuke mensen! Vacature zelf is niet mijn ding. Ze zoeken echt een boekhouder en te laag loon. Misschien kan ik wel op de klantenservice maar ik moet bedeken of het qua loon en reiskosten wel uit kan.

Nu ga ik even bankhangen en straks weer naar de EHBO.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 18:39

Bloeduitslag is binnen en heb een virale-infectie. Schijnbaar is die op de gewrichten gegaan waardoor ik daar zo'n pijn heb. Het was wel wat vreemd, maar gelukkig niets waar we bang voor waren.

Jammer van het lage loon Caroline.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 19:08

Wat balen PB.. Heb je nog anti biotica ofzo gekregen dan? Hopelijk is het wel snel over en heb je geen pijn meer.

@ caroline: dat mindere loon is wel balen idd, maar je hebt iig iets en das altijd beter dan niets. Waar heb je eigenlijk voor gestudeerd? Daar zijn geen banen in te vinden?
Fijn dat je weer gereden hebt!

@ hilde: gefeliciteerd! Ik las het al op hyves! Super hoor :D

Vanmorgen zijn wij grafstenen wezen kijken. Pfff... echt vreselijk :\ Helaas moet het! Daarna snel met Zetje naar de manege, maar die heeft wel steeds sneller de fut er uit nu. Daarna weer naar huis en heeft Malloesje mij opgehaald met Avi. Die was weer zo mega braaf, ideaal paard! Kon zo weer opstappen na een maand.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 19:12

Ik heb een agrarische opleiding maar op MBO niveau. Mijn laatste baan was een HBO baan. Ik wil heel graag aan het werk maar als ik elke maand moet toe leggen op de kilometerkosten dan werkt het niet. Dan ben ik aan het werk om mijn vaste lasten te betalen en mijn benzine en hou ik niks over.

Dat klinkt idd vreselijk om te doen mandy. Fijn dat het jonge dier zo braaf was. Meestal zijn die jonkies dat wel.

@ pb dat scheelt. Krijg je zeker een kuurtje of moet je gewoon uitzieken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 19:34

Caroline, Balen dat het loon zo laag was. Fijn dat je weer lekker gereden hebt!
PB, Heb je medicijnen gekregen? Gelukkig niets ernstigs!
Rowo, dat lijkt mij echt zwaar om te doen :(:) Leuk dat Avi zo braaf was met rijden!

Ik heb net het dressuurzadel gekocht :D Een koopje, maar hij blijft nog wel even in de kast liggen totdat de zadelmaker ernaar heeft gekeken. Het springzadel ligt goed en heb die balans van de korte beugels wel even nodig!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 19:40

Nee ze kunnen niet zoveel doen.

Mandy: Dat zijn echt moeilijke dingen om te moeten doen.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 20:33

Caroline, mooi dat het rijden goed ging. Wel jammer dat ze bij die baan niet zo'n hoog salaris geven, maarja ze vroegen ook voor die functie lager opgeleiden..
PB, dus gewoon rustig uitzieken? Wel fijn dat je er nu achter bent wat er aan de hand is/was.
Mandy, dat soort dingen lijkt me ook echt vreselijk.. maar uiteindelijk wel een 'mooie' grafsteen kunnen vinden? Of begrijp ik het nu verkeerd :o

Ik vond die film (Hidalgo) van gisteravond wel een beetje tegenvallen en erg voorspelbaar. Vind persoonlijk het verhaal van Black Beauty toch mooier :+
Vandaag even naar school geweest voor 1 college. Kon vanmorgen meerijden met mijn vriend op de vrachtauto, die moest toevallig nog wat lossen in Drachten en Leeuwarden. Dus dat kwam mooi uit en was wel even gezellig :)