@Caroline: Wat fijn dat je toch groen licht hebt gekregen om weer wat te gaan rijden!!!
@Mo: Inderdaad is dat niet erg netjes van de postbode! Zou het wel aan TNT voorleggen.
@PB: Balen dat je nog steeds niet helemaal fit bent! Hopelijk knap je alsnog snel op.
@Noor: Gelukkig viel het trekken van je kiezen mee. Ik moet ook weer naar de tandarts, maar 'durf' nog geen afspraak te maken, ben ook bang dat mijn verstandskiezen er aan moeten geloven

@Kim: Succes nog even met je lange dagen op school!
@WL: Fijn dat je weer klaar bent met werken. Wel balen dat Wo niet helemaal zichzelf is.
@Snoekiej: Gelukkig ben je weer wat opgeknapt!
@Corien: Jackson was dus niet zo braaf vandaag

@Evie: Hopelijk heb je in de les weer lekker kunnen rijden.
@Mistid: Jij verveelt je de komende tijd dus niet wat betreft wedstrijden!
Ik ben gisteren de hele dag in Deventer aan het werk geweest, was niet echt leuk en was dan ook blij toen ik klaar was. Daarna met een vriendin op stap geweest en op de terugweg echt heel slecht weer gehad. Toen dus ook maar besloten dat ik bij haar zou blijven slapen, had geen zin om dan ook nog eens 45 minuten naar huis te moeten rijden. Vandaag weer de hele dag naar school geweest voor een training en daarna lekker Jipje gelongeerd. Daarna nog de schimmel aan het werk gezet en toen was het zo weer laat. Nu weer lekker in mijn mandje en morgen lekker een dagje relaxen bij de Zwaluwhoeve