Maar denkt dat dat toch net wat anders ligt

Fijn dat je lekker gereden hebt Corien!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is wel schrikken altijd als iemand in het ziekenhuis beland, wel tof van haar dat jullie Chaam moesten gaan rijden
Fijn dat die goed ging trouwens!

(de lichtpiraat, whaahaha). 

. Heb er zin in
.
.
. Dit lijkt me erg leuk. We zijn met een groepje van 6 die het willen/mogen en dit lijkt ons een erg leuke kans. Ik woon niet op kamers, en dat ben ik ook niet van plan met de paarden enzo, aangezien ik daar niet mee wil stoppen. Ik heb het er met mijn ouders over gehad, en die zeggen ook dat ik deze kans niet moet laten schieten om de paarden. Het is 'maar' 10 weken en niet voor altijd. Dus de paarden kunnen gewoon blijven, we gaan alleen nog even een oplossing zoeken over hoe we dit gaan doen. Of mijn vader ze gaat rijden of wat anders voor die 10 weken. Het is allemaal ook nog niet 100% zeker, maar ik ga wel even kijken hoe en wat
. En natuurlijk eerst dit jaar maar even halen. Maar moet het wel optijd opgeven en alles regelen enzo als we het besluiten echt te gaan doen.

, moest vandeweek echt even nadenken
, ben zo slecht in namen
... hoe kan je niet voor iedereen zichtbaar zijn dan?? Kan je zeker aangeven als je je inlogt...
(duuh...ik kijk soms ook niet langer dan mijn neus lang is
)
.
!!

, lichtelijk uit de richting idd.. mwoah
!! Stalgenoot gebeld, zij neemt donderdag haar vzh zadel mee om te kijken of het een beetje ligt
, zij heeft een aardig flinke merrie, dus er zal nog wel even een bontje onder moeten denk ik. Ik laat het je weten hoe het zadel ligt
!!
door bepaalde personen uit de buurt hier ( zit ik ook niet op te wachten
)