Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
! Was er veel volk in de les? Op nr Gavere!
. Zaterdag Lille... we zijn benieuwd!
, vanaf de 6j begint het verschil in (professionele) africhting toch wel meer parten te spelen.
Maar veel succes alleszins!
Hij vindt dat leuk!
Springles is gewoon leuk!
Vandaar dat ik even de oefening wel kan gebruiken. Al twijfel ik om te proberen of een onderhands ingevlochten hengstenvlecht niet zou blijven zitten. Anders moet ik eerst zijn manen nog een stuk kortwieken en vooral uitdunnen en dat is echt een pestwerkje. Hij komt veel te graag neuzen "baasje, wat ben je aan het doooeeeeeen?". Tussen 2 touwen gaat hem heel snel vervelen en dan trampelt hij vooruit, achteruit, vooruit, weer naar achter enz. Hooi geven werkt ook niet, hij zwiert dat veel te graag sierlijk in het rond. En dan vlieg ik wel eens mee van mijn kruk de lucht in 
En zondag weer op cross dusja.
paard vol op de rem natuurlijk en amazone werd recht de grond in gelanceerd... Was echt raar, ik bedoel, hoeveel paarden zouden er die dag al da bord gepasseerd zijn met de kampen? En juist als zij in da lijntje was... Sjans allemaal met de sisser afgelopen, maar toch...
.
. Dat zal idd verschieten geweest zijn als je zo net recht naar die letter reed wanneer die naar beneden valt
!
! Ze schuime massa's
.
, heb er al genoeg zien passeren die dan kort erna vervroegd Fin de carrière hebben :/.
!!! Ga daar al jaaaaaren nr toe om te groomen. Nooit met gedacht dat ik daar ooit zelf zou rijden
.
nu print ik altijd sowieso het reglement, kwestie als er eens iets is dat ik het kan opzoeken. Ga het gewoon bijhouden.
Voor een brevet mag een baucher niet, een harde ongebroken trens staat er ook niet tussen maar een ongebroken flexibel rubber bit is wel toegestaan.
Had echt het gevoel "ik vlieeeeeeeg".