Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weer een beetje dressuur oefenen met 'm en dan gaan we weer lekker L starten, ben benieuwd. Eerste keer Gorssel voor me.

Mette1998 schreef:Wel een beetje gek hoor, heb al een maand geleden een mail gestuurd met de vraag of ik lid kon worden van ponyclub in gorssel en antwoorden ze niet, maar hiervoor 4 maanden voor de cross antwoorden ze wel..
Beetje gek maar ach, ze hebben 't vast zó druk met de voorbereidingen al...
muts_marijke schreef:jipje_niekje schreef:Hier dan toch ook maar Gorssel alvast opgegevenGeen idee of het allemaal gaat lukken, maar daar gaan we wel achter komen
![]()
@MM: Moet goed komen met jullie in Gorssel en daarmee bedoel ik jullie alle 4Echt supertof
![]()
![]()
tegen deze MM? Zo ja, wat lief!

xxitsmexx schreef:hoogenweg is denk ik inderdaad beter qua bodem als er niet zoveel regen valt.
enige minpuntje vond ik dat het mais nog "hoog" stond en niet een 2 banen weg gesnoeid waren. (dat werden er uiteindelijk wel meer doordat ruiters allemaal een andere baan kozen)
ik weet nog niet wat ik ga doen eigenlijk hoogenweg of ermelo
Yesorno schreef:SplashIsLief schreef:
Ik heb ook bevestiging van Gorssel. En uitleg waarom ze de wedstrijd zo vroeg open hebben gedaan.
Waarom hebben ze dat gedaan dan?
Valyra schreef:xxitsmexx schreef:hoogenweg is denk ik inderdaad beter qua bodem als er niet zoveel regen valt.
enige minpuntje vond ik dat het mais nog "hoog" stond en niet een 2 banen weg gesnoeid waren. (dat werden er uiteindelijk wel meer doordat ruiters allemaal een andere baan kozen)
ik weet nog niet wat ik ga doen eigenlijk hoogenweg of ermelo
Volgens mij hebben ze vlak voordat de eerste combinaties startte het maisveld plat gereden hoor. Ik zag ook al in het topic info over de sgw dat stond dat de eerste combinaties dit plat moesten rijden maar volgens mij is dit niet gebeurd hoor!
) 
!