Dat heeft denk zo'n beetje iedereen wel. 8kg zou voor mij wel erg veel zijn, maar ietsje eraf mag altijd... Maar moet zeggen dat ik niet bepaald te zwaar ben.
viefdepief
Geplaatst: 15-09-10 22:23
Dat is best een hoop Mo! Knap van je Ik heb niet eens een weegschaal Maar heb ook echt bijna geen vetjes, gelukkig wel een beetje figuur, want vind het echt niet mooi anders Te dun is ook echt niet wat Moet er wel altijd heel erg om lachen als ik gegeten heb 's avonds, dan zie je het bij mij echt zo zitten, lijk wel zwanger dan
Eef_Bam
Geplaatst: 15-09-10 22:24
Mootje: Ik zal op stal morgen wel even vragen wanneer de lijst komt, degene die het meestal organiseert is druk bezig met andere zaken . Teegee: jeetje dat is ook schrikken, mischien onrustig van het weer? Noor: Gefeliciteerd, dat is echt lang al dan!
Dat soort programma's kijk ik ook het liefst met een grote zak chips en glas cola bij de hand . Wat dat betreft zit ik raar in elkaar denk ik, ik eet alles wat los en vast zit en had van de zomer moeite om boven de 54 kilo te blijven .
Ik heb nu mt 40/42, maar ik mag nog wel iets strakker zijn! Toen ik 6 dagen in de week naar de sportschool ging woog ik 65kg, dus heel licht ben ik nooit geweest (ben 1.68)
rowo
Geplaatst: 15-09-10 22:25
Je lijkt wel zwanger dan??? Dat kan ik me bij jou echt niet voorstellen. Jij hebt zo'n figuur waar de meesten jaloers op zijn
Ik had maat 42 in mijn 'dikke' tijd. Maar had dan ook echt geen mooi figuur, zat op de verkeerde plekken zeg maar. Zit nu rond 36/38... Ben 1.73 en bijna 63kg. En wil ook niet zwaarder worden eigenlijk
viefdepief
Geplaatst: 15-09-10 22:26
rowo schreef:
Je lijkt wel zwanger dan??? Dat kan ik me bij jou echt niet voorstellen. Jij hebt zo'n figuur waar de meesten jaloers op zijn
Nou dat is het juist Stond er misschien niet zo duidelijk. Maar als ik 's avonds gegeten heb, zie je het eten bij mij dus echt heel erg zitten omdat ik dus vrij dun ben. Als je iets steviger bent is dat echt een stuk minder heb ik het idee. Zie het ook niet als te dik, even wachten en het is weer weg, maar 't is wel grappig
Eef_Bam
Geplaatst: 15-09-10 22:27
Ik vind jou ook best slank om te zien hoor Mo, ik zou je zeker niet zwaarder dan 65 kilo schatten.
Ik vind mezelf prima zoals ik nu ben, paar kilo erbij is zeker niet erg maar zou echt niet lichter willen zijn . (weeg 54 kilo en ben 1.75)
edit: Mootje echt?!
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-10 22:30
Ik heb al een paar maanden niet op de weegschaal gestaan, maar ik verwacht dat hij uit slaat tot 73/74 kg Die 20kg ben ik afgevallen vanaf 85.5kg, dus er zitten er trouwens al wel weer een paar aan! Deze week ben ik trouwens goed bezig qua eten en koken
Laatst bijgewerkt door Mootje op 15-09-10 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zou wel graag 3 kilo willen afvallen. Erg netjes aan het eten geweest laatste weken maar schiet niet op. Voel me wel dunner en lijkt ook zo maar weegschaal zegt van niet.
Evie. Zou best kunnen..
rowo
Geplaatst: 15-09-10 22:31
Dan ben je echt licht Evie Poeh!
@ vief: oh zo bedoel je... daar kan ik me wel iets bij voorstellen dan idd Ziet er vast prachtig uit
En de weegschaal is ook niet mijn vriend
Eef_Bam
Geplaatst: 15-09-10 22:36
Is inderdaad best licht Mandy, maar ik ben ook pas 17 , waarschijnlijk ga ik op een gegeven moment wel meer uitdijen . (maar ik hoop nog een hele tijd onbeperkt te kunnen blijven eten )
Evie, Jouw moeder is ook slank Zal wel in de genen zitten *is jaloers*
Eef_Bam
Geplaatst: 15-09-10 22:40
Mijn moeder slank Ik weet niet wie jij gezien hebt , ze is niet dik maar slank is ze ook niet echt te noemen (maatje 44) Ze is wel erg slank geweest vroeger .
Kwa genen heb ik denk ik het meest van mijn oma geerfd , ik lijk sprekend op haar toen ze jong was (inclusief slechte rug ) , en zij woog na haar eerste kind nog 55 kg !
Laatst bijgewerkt door Eef_Bam op 15-09-10 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Snoekiej
Geplaatst: 15-09-10 22:41
Wat een geklets hier weer! Ik weeg nu echt wel 10 kilo meer dan ik zou willen wegen, maar echt gezond eten lukt me niet. Ik grijp zo snel naar ongezond eten!
@ TG, schrikken dat je er zo hard bent afgestuiterd! Sterkte met alle (spier)pijn
Evie, Jouw moeder is echt niet dik hoor Mijn moeder is even breed als dat ze lang is
Eef_Bam
Geplaatst: 15-09-10 22:44
Hmm Mootje, ik zal het comliment maar doorgeven, mischien houd ze dan eens op met pogingen tot lijnen . Van de zomer was ze fanatiek aan het Sonjabakkeren, en ik was de enige die afviel omdat ik het eten niet luste .
Evie, Sonja heeft echt lekkere recepten, ben je zo'n moeilijke eter dan?
Eef_Bam
Geplaatst: 15-09-10 22:48
Ehhmm, ik ben best wel een lastige eter. Ik lust best wel veel dingen, maar dat is allemaal niet zo gezond . (Vlees en pasta vind ik heerlijk, maar aardappelen en de meeste groenten niet)
Dan zit je met Sonja's recepten inderdaad niet goed!
jipje_niekje
Geplaatst: 15-09-10 22:50
Avond! Wooh! Wat hebben jullie veel gekletst vandaag! @PB: Wat goed dat je naar moeders luisterd, hopelijk is het leren gelukt! @Mootje: Wat leuk dat je zo banen aangeboden krijgt! Maar Noorwegen is me toch wat te ver dan *ga zo gelijk startlijsten van Lisse kijken * @Kim: Ik ben niet zo van de stubben zadels, mijn zusje heeft ook zo'n stubben siegfried en ik vind het vooral een kneiterhard zadel Maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk. Ik heb een heerlijk zacht prestige zadel. @TG: Balen dat je zo hard van Bari bent gestuiterd! Hopelijk valt de (spier)pijn mee morgen. @Noor: Wooh, al 9 jaar! Dat is echt lang! Gefeliciteerd in ieder geval! @Caro: Leuk uitzicht op het werk dus, haha! Hou je ons op de hoogte???
Gisteren naar Nijmegen geweest en dat was vooral een hele lange dag en flink verregend. Vanmorgen alweer vroeg op om Anoes en de 4-jarige te rijden en die waren beiden braaf, toen naar Ermelo gereden om ruiter te zijn bij de herkansingen van de ORUN, daarna had ik eigenlijk naar school gemoeten, maar kreeg ik een sms dat de les niet door ging en ben ik dus lekker naar huis gegaan. Heb vanavond nog heerlijk dressuurles gehad met Jipje en ga nu maar tukkie doen, ben niet helemaal fit en heb een druk weekend voor de boeg
Mijn gewicht mag ook wel iets minder. Heb maat 36 (soms 34), maar ben toch ruim 58 kilo met mijn 1,57m. Maar heb (volgens mijn fysio) abnormaal veel bespiering op mijn rug, schouders en benen. Schijn het perfecte lichaam voor fitness/bodybuilding te hebben
Eef_Bam
Geplaatst: 15-09-10 23:39
En dan zeggen ze nog dat paardrijden geen sport is PB .