Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het was echt onwijs interessant! Vanavond ga ik lekker in mijn slaapzak op de bank een filmpje kijken
heleenxx schreef:Goed nieuws dus Caroline!
Noor, fijn dat het meeviel.
Noor, jij sprong toch ook bij Marco? Waar spring je nu?
Ik heb vanavond springles. Daar heb ik wel weer zin in. Hopelijk gaat het weer net zo lekker als vorige week, dan durf ik een wedstrijd volgende week wel weer aan.
Ik zal het er eens met buurman over hebben Heleen. In principe heb ik zaterdag privéles van hem (dat hebben we nog wel nodig haha) maar misschien dat die locatie niet altijd kan.. Dan zou HHW wel een optie zijn!!
.
Je mag maar blij zijn met je ouders 
. December - januari- februari is altijd supersuperdruk. Het zijn ook dagen dat je maar 1 klasse per dag kan enzo, en dat is altijd heel verleidelijk om alle dagen op te geven. Eerst zou Merle ook nog een dag meedoen, maar dat kan nog niet met haar staartbotje.
. Met Ultra ga ik ook vaak samen met mijn oude instructrice, dan hoeft mam niet mee, helpen we elkaar. Ook erg leuk
Succes aankomende dagen.
Dus straks ook maar even lekker op de bank achter de tv, vriendje is op de vrachtauto weg dus die zie ik niet eerder dan vrijdag.
Ik wou dat ik dat ook had 
En wat betreft katten met epilepsie.. Als ze vandaag naar jouw weten voor het eerst heeft gehad, kan het misschien tijdelijke zuurstof tekort zijn of elektrolyten-stoornis? Als het iets eenmaligs (en geen status epilepticus) is zou ik er niet gelijk voor kiezen om het dier in te laten slapen
.
. Ik heb die Mattes er nooit onder liggen, eigenlijk altijd mijn mosgroene Stübben of een okergele Stübben-look a like
.
!! Hopelijk morgen beter
.
sukkel
kachel is nog steeds kapoet eruuug vervelend
.. heb avonddienst, dus geen nachtdienst, gelukkig niet
... over twee weken mag ik weer.