[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 17:48

Dat is wel fijn dat je nergens last van had bij het trekken Noor. Bij mij zaten ze alle 4 er schots en scheef in en 1 zat half onder de kies ervoor en was daaronder ook rot.
Dus dat was een drama om ze eruit te krijgen. Hij heeft letterlijk moeten hakken en had ook veel hechtingen.

Ik ben overigens niet meer bij de HA geweest. Voelde me vanmorgen een stuk beter. Ben geen baltsende toekan meer en keel lijkt al stuk dunner. Ook geen koorts meer alleen benauwd.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 17:48

Caroline± Gefeliciteerd trouwens!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 18:31

Goed nieuws Caroline! Jouw dag kan niet meer stuk!
Fijn dat het mee viel bij de kaakchirurg Noor!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 18:43

@ noor. Jij hoort als het goed is het gekraak van de kies. heel apart geluid. Zou in elk geval nog zo'n roze smartie nemen voordat je gaat slapen.

@ simmie mijn dag kan idd niet beter. Morgenochtend staan we met paard en al om 10.00 uur op de manege. Al zit ik er maar 10 minuten in stap op dan ben ik al happy :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 18:47

Mmmm, ja met die smarties gaat het nog steeds lekker ;)
@ PB: volgens mij heb ik maar 1 of 2 hechtingen. Ben echt zo opgelucht!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 19:21

Goed nieuws dus Caroline!
Noor, fijn dat het meeviel.
Noor, jij sprong toch ook bij Marco? Waar spring je nu?

Ik heb vanavond springles. Daar heb ik wel weer zin in. Hopelijk gaat het weer net zo lekker als vorige week, dan durf ik een wedstrijd volgende week wel weer aan.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 19:28

Wat fijn dat je weer mag rijden Caroline *\o/* *\o/* *\o/*
Mo, mijn zadels heb ik nog. Mijn dressuur staat op MP en de spring wil ik inruilen. Ik ben trouwens lid van de Palensteynruiters. Hubertus lijkt me een fijne vereniging :)
Fijn dat het wel meeviel met je verstandskies trekken Noor :)
Mooi dat je een beetje bent opgeknapt PB!
Veel plezier met springen Heleen!

Ik was gelukkig al iets eerder klaar met college vandaag :) Het was echt onwijs interessant! Vanavond ga ik lekker in mijn slaapzak op de bank een filmpje kijken :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 19:45

heleenxx schreef:
Goed nieuws dus Caroline!
Noor, fijn dat het meeviel.
Noor, jij sprong toch ook bij Marco? Waar spring je nu?

Ik heb vanavond springles. Daar heb ik wel weer zin in. Hopelijk gaat het weer net zo lekker als vorige week, dan durf ik een wedstrijd volgende week wel weer aan.

Heleen, ja sprong inderdaad bij Marco. Het is de bedoeling dat we dat ook weer op gaan pakken, maar nog niet helemaal duidelijk hoe..
Waar spring jij nu?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 19:49

Nog steeds bij Marco. Maar dan in Heerhugowaard op woensdagavond. Daar springen we meestal met een klein groepje, er staat altijd wel een parcours. Misschien ook een idee voor jou?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:05

Marco de Jong bedoelen jullie?
Jeugdvriend leste daar ook altijd vroeger. Was altijd tevreden.

Volgens mij heb ik iets te vroeg gejuigd over dat ik me beter voel. Heb nu weer 39graden... Gelukkig is mn keel niet meer dik.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:10

Nee, Marco Sas ;) Ik zal het er eens met buurman over hebben Heleen. In principe heb ik zaterdag privéles van hem (dat hebben we nog wel nodig haha) maar misschien dat die locatie niet altijd kan.. Dan zou HHW wel een optie zijn!!

PB: koorts is lastig, komt soms zo maar weer terug. Ik raad een roze smartie aan! ;)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:21

Ooh wat een goed nieuws Caroline! En zal morgen even duimen voor je!
Ik raad ook altijd de roze smarties aan, hele goede dingen en helpen snel.
Fijn dat het meeviel dus Noor!

Ik heb net Meno samen met mijn zusje gereden, die ging weer voor het eerst rijden omdat die iets met haar staartbotje heeft maar via haar club krijgen ze vanaf zondag gastlessen waar ze graag aan mee wil doen, ging erg goed met beide. Steeds wat afgewisseld.
Toen nog even Kino gedaan, lekker laag gereden aan de slof, leek me toch even beter voor haar.

Morgen wedstrijd met Meno op Indoor Klein Oever, vrijdag met Kino daarheen, zaterdag de grote prijs met Kino en zondag evt. finale van de L. Dan 1 dag rust voor mij en dinsdag meteen door naar Jumping Indoor Zuidlaren met Kino, en woensdag met Ultra. Paarden finale is op donderdag. Kino gaat 'gewoon' Z, Meno & Ultra L.
Ben ik wel even zoet mee :) .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:29

Jeetje wat rijd jij een hoop wedstrijden Mirthe := Je mag maar blij zijn met je ouders :)
PB, een roze smartie kan ik ook goed aanraden! Heb ik gisteren voor het slapen genomen, en ik heb eindelijk een nacht goed doorgeslapen!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:41

Ja op het moment wel he :o . December - januari- februari is altijd supersuperdruk. Het zijn ook dagen dat je maar 1 klasse per dag kan enzo, en dat is altijd heel verleidelijk om alle dagen op te geven. Eerst zou Merle ook nog een dag meedoen, maar dat kan nog niet met haar staartbotje.
Mam gaat altijd mee, pap heeft het eigenlijk altijd te druk. Laatst was mam ziek en toen zijn pap en Ilse samen meegeweest, dat was ook leuk :D . Met Ultra ga ik ook vaak samen met mijn oude instructrice, dan hoeft mam niet mee, helpen we elkaar. Ook erg leuk :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:56

Wat een drukte Mirthe! Je lijkt wel bijna een prof :+ Succes aankomende dagen.
Oei PB, dat is toch nog hoge koorts. Beterschap en nog even rustig aan dus!
Shanouk, welke film ga je kijken? Ik zag dat er ook nog een paardenfilm op tv (SBS6) kwam, Hidalgo. Geen idee of hij leuk is, maar daar kom je pas achter als je 'm ziet he :P Dus straks ook maar even lekker op de bank achter de tv, vriendje is op de vrachtauto weg dus die zie ik niet eerder dan vrijdag.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:57

Leuk allemaal Mirthe :D Ik wou dat ik dat ook had :P
Rosalie, ik ga zo denk ik In Her Shoes kijken. Hidalgo neem ik op, die is leuK!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:06

Vraagje: heeft er iemand ervaring met katten met een epilepsie? 1 van mijn katten (14 jaar maar lijkt veel ouder) heeft vandaag 2 aanvallen gehad waar ik bij was. Bij mij weten voor het eerst. Vreselijk gezicht. Ik zit eraan te denken om haar te laten inslapen want dit vind ik niks voor haar. eet en drinkt verder goed en komt ook nog wel bij je op schoot zitten. Heeft ook een nierprobleem maar weigert haar medicijnen of spuugt ze weer uit. Zit echt in tweestrijd. Vanmiddag dierenarts gebeld die zegt doodleuk. Daar merken ze niks van...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:08

Er zijn toch wel pilletjes voor dieren met epilepsie? Een vroegere kennis van mij had een hondje met epilepsie. Daar kreeg hij elke ochtend een pilletje voor en dat hield de aanval zo goed als in bedwang.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:09

Caroline, ik zou het niet weten, we hebben thuis geen katten. Wel vervelend zeg! En ook raar dat de DA zoiets zegt.
Shanouk, In her shoes leek me ook leuk. Opnemen kunnen we niet meer, dus ik zou toch één moeten kiezen en denk dat ik voor Hidalgo ga :P

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:42

Ik krijg geen medicijnen in die kat zowel niet met voer als achterin de bek. Heb pillen voor de nieren maar krijgt het er niet in. dat is een heel gevecht en laat zich op een gegeven moment niet meer pakken. Het staat hier ook dat het pijnloos is http://www.kattenziektes.com/epilepsie.html

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 21:48

Goede avond!!!

Carolien fijn dat je weer mag rijden!!!
Noor fijn dat het mee viel!!
Mirthe jeetje as wel eeerg veel zeg!!

Pff heb gereden, jackson was stout :+
Heb lekker patatjes gegeten :9

Ga nu google chroom ownlode me lieve zwager heeft mozilla geinstallerd, niet zo blij mee :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:07

Goeieavond!!

@Caroline: Goed nieuws van de chirurg dus voor jou!! :D En wat betreft katten met epilepsie.. Als ze vandaag naar jouw weten voor het eerst heeft gehad, kan het misschien tijdelijke zuurstof tekort zijn of elektrolyten-stoornis? Als het iets eenmaligs (en geen status epilepticus) is zou ik er niet gelijk voor kiezen om het dier in te laten slapen :n .
@Heleen en Mo: Ik zal nog eens een keer een foto maken van mijn zadel :D . Ik heb die Mattes er nooit onder liggen, eigenlijk altijd mijn mosgroene Stübben of een okergele Stübben-look a like ;) .
@Corien: Jackson stout? }>

Wilde vandaag met Wo gaan rijden, spekglad buiten :oo !! Hopelijk morgen beter :) .
Heb nu weer avonddienst, over een uurtje naar huis.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:09

Wl ja, hij ging hard achter uit lopen, als ik een ophouding maakte met me buiten teugel dus meneer was op zijn p*k getrapt en ging bokkent achter waarts en piepent _O- sukkel :)

succes vanacht :+:

Ga ook op bed, raak weer onderkoelt :+ kachel is nog steeds kapoet eruuug vervelend :(

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:16

Nou ik mag naar huis zo :P .. heb avonddienst, dus geen nachtdienst, gelukkig niet ;) ... over twee weken mag ik weer.

Slaap lekker!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 23:47

Lekker dat die kachel nog kapot is Corien :\

Ik ben toch maar Hidalgo gaan kijken :D