Klopt Hilde! Moeten nog een beetje een tussenweg vinden. Maar op het moment is het gewoon het belangrijkste dat hij luisterd naar mij. Dus in mijn tempo. Het eerste rondje was hij tussendoor veels te drammerig en kon ik veel minder inbrengen. Vind het zelf ook veel makkelijkje om in een wat hoger tempo op een hindernis af te gaan dus het is voor ons beide wel heel goed
Ik heb vandaag ook gereden. Hij loopt de laatste tijd zo fijn, dus ik dacht laten we nog een met trens gaan rijden . En het ging echt lekker! Ik merk wel dat ik veel minder kan sjoemelen met een trens, maar dat is goed voor me. Op het laatste gingen zelfs het wijken en de schouderbinnenwaarts zonder gefrunnik! 24 februari ga ik waarschijnlijk mijn eerste échte rondje B springen! In Roggel. Gaan jullie daar nog heen Scum?
Hallo allemaal Iermand net ook springen gezien op nl1? Wat was die balk van Zoer op de laatste hindernis zonde zeg.
Spannend Floor! Ik moet het er binnenkort ook maar eens op gaan wagen. Maar eerst toch nog maar eens een paar oefenparcoursjes rijden en zorgen dat ik weer een zadel heb. Zonder springt niet zo fijn
Zucht.... Heb net de meerkeuze en extended matching vragen nagekeken en heb slecht 29 van de te behalen 50 punten gescoord.... Erg spannend dus hoe goed/slecht ik de open vraag beantwoord heb of ik dit tentamen dus behaald heb... Mn vriend (die veel minder tijd aan het leren besteedt) heeft het beter gedaan, hij heeft 32 punten... Baal er nogal van...
Heeeej! Ik ben weer terug van Zwitserland! Was echt hartstikke gaaf, maandag zijn we begonnen met skien, in een ander gebied omdat er bij ons geen sneeuw lag. Van dinsdag op woensdag is het bij ons ook giga gaan sneeuwen en konden we de rest van de week op onze "eigen" piste, heeerlijk
Ik zie dat jullie echt veel hebben gemutst de afgelopen week, kunnen jullie even de belangrijkste punten voor me opnoemen?
Geslaagde week gehad dan Andrea ! Uhm.. belangrijkste punten.. Daar ben ik niet zo sterk in .. hahaha! Laat ik even aan iemand anders over ! Voor mezelf wel een belangrijk punt ( ) : Joery is waarschijnlijk weer helemaal goed !
Netjes van je 2e wedstrijd Sjaan !
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 28-01-07 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Echt stom het enige wat mis ging de proef was het aanspringen in galop... op beide handen moet je dan eerst een halve volte doorzitten en dan aanspringen in galop. Het doorzitten gaat nog heel gespannen, dat moet ze gewoon nog leren. Door dat gespannen doorzitten sprong ze me prompt 2 keer verkeerd aan in galop.. Nou ja het was al een hele vooruitgang! Nu liep ze in ieder geval recht de hele proef!