Heb ze zelf wel een paar keer buiten gezet dus ze heeft wel buiten gestaan, maar net iets minder en dan in combinatie met de kou/sneeuw is ze wel extra fris haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb ze zelf wel een paar keer buiten gezet dus ze heeft wel buiten gestaan, maar net iets minder en dan in combinatie met de kou/sneeuw is ze wel extra fris haha
Hij zit zo te lezen goed in zijn vel.

. Had Chall daar laten staan en ben vanochtend heel vroeg heen gegaan en heb weer 3 kwartier gereden. Vandaag wel een heel fijn rondje gereden, helaas schijtfoutjes op de laatste 2 hindernissen. Dat was echt jammer. Heb een stoere foto gekocht
Dat het een mooi (cross) jaar mag worden 
Maar goed niks aan te doen hopelijk blijft het niet té veel regenen komende tijd.
Succes in ieder geval met alles regelen en het vinden van een goed zadel!
Gave foto zeg!
Ze houdt op het moment een beetje vast rechts en is nog erg fris maar ach als het allemaal vanzelf zou gaan zou het maar saai zijn he?! 

, nog even en dan wordt het weer beter
En ik vind ze ook aardig hoog haha, daar ga ik nog even voor oefenen
Winterswijk heb ik ook niet opgegeven, vind ik nog te vroeg en net te ver weg voor mij
Netjes van je eerste rondje, maar jammer van de tweede, achja het kan niet altijd goed gaan he
Ik zat met mijn vorige paard ook met een hoge schoft en kon daar ook geen goed springzadel voor vinden (kunststof dan) dus kan je helaas niet helpen.

. Spannend weer! Hij loopt erg fijn de laatste tijd dus ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Hij zal wel weer een paar keer flink schrikkerig en druk zijn, dus hoop dat ie zich gedraagt! 
) en een prijsje omdat ze de beste amazone in het M was.
Ze zat nog net in de prijzen (achtste plaats) maar daar hebben we niet meer op gewacht. Waren andere mensen die les hebben van Jan met het talentenplan dus die zouden de prijs meenemen.