Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Eigenlijk 191 maar ik reed een keer schouderbinnenwaarts terwijl dat nog niet gevraagd werd. Stond dus ook netjes op de coupon: -2 sbw wordt hier niet gevraagd. Oepsie
. Had er niet helemaal aan gedacht dat het nieuwe proeven waren dus niet geoefend. Naja toch wel tevreden al vond ik de tweede proef een stuk minder gaan dan de eerste.
. Heb er gesprongen maar daar ben ik mee gestopt. Bodem was helemaal vertrapt en glad na die stortbui en Sofie werd zo super voorzichtig door en daardoor weer mooie lucht sprongen maakte. Heb net een foto gezien
weer boven de staanders uit. Helaas
.
. Staat op internet te koop en train hem thuis, maar start hem niet meer. Nu mag ik namelijk met Sofie door in het L (en zit ik niet dat ik straks met 40 WP over naar het M moet
).
.
gave springfoto van What!

. Paardje deed goed z'n best maar kende het gewoon nog niet goed genoeg (en zit vast op links) dus we zijn 7e van de 7 geworden. Liepen wel echt monsterbokken bij! Ben dus ook heel tevreden.
Twijfel of ik naar de DA moet gaan. Ze was gister al niet lekker maar vandaag heeft ze heel de dag overgegeven, het was een paar uur wat beter maar nu heeft ze weer een paar keer achter elkaar overgegeven.
.
.
.
Jullie gaan echt goed!
Ook knap van jou hoor!

Prikje werkt 24 uur en als ze dan niet beter is moet ik weer terug. 
Moest er ook zo om lachen! Was in het begin wel anders, maar ze is nu vooral blij dat ze er zelf niet mee hoeft te rennen