[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:18

Goedemorgen

@texelse laten we hopen dat hij dan naar de organisatie luistert. Allemaal goed oefenen op hoogte..
@ weule: welkom terug
@ lau sterkte..
@ Jn het lijkt erop dat ruin eindelijk gaat meewerken. Instructrice was komen kijken en die vond hem erg goed springen. Zij heeft hem 1x in de les gehad en toen was hij erg vervelend. Nu snapt zij wat ik bedoel met dat het een goede springer is en heeft zij het probleempje gezien.

Verder lees ik vanavond even uitgebreid bij. Zit nu al weer op het werk

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:02

Goeiemorgen!
Heb zo SPSS, daarna 2 uur pauze en dan werkgroep :Z
Wel raar: Ik zit mijn maaltijddrankje te drinken, en prompt voel ik me weer niet lekker worden!

@ Evelien, wat onwijs balen :(:) Echt een domper zeg!
@ Caro, de ruin deed het weer goed dus!
@ Corien en Lau, veel plezier vandaag op het strand!
@ Lau, dat is balen. Kun je niet een keer in Utrecht afspreken als je college hebt?
@ Itsme, ook al een blauwe voet dus :+
@ Jeroen, welkom terug!
@ Margreet, fijn al die positiviteit :D
@ Mootje, ik wil hem wel passen! Is je beslissing al definitief -O- ?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 09:04

Goedemorgen,
@ Mootje, de knoop is doorgehakt? :(:) Als ik nog een zak geld zou hebben liggen, zou ik Corion op komen halen ;)
@ Eef: wat zonde zeg van Caap II!! Zoektocht wordt dus weer hervat?
@ Caro: fijn dat je ruin het goed doet! Straks ook op SGW :P ? Fijn van WB.... ;)
@ texelse: een zadelkamer is wel echt handig in de trailer hoor!
@ Snoek: zie je wel, die bende is helemaal niet goed voor je ;) Ik ga je pben voor een datum!
@ itsme: sterkte met je voet
@ Jeroen: welcome back
@ Bianca: leuk dat je een vriendje hebt!
@ Lau: voor deze keer sluit ik me bij mijn moeder aan: opsturen, nieuwe spijkerbroek kopen en verder negeren tot ie de boodschap heeft begrepen. :(:)

:O

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:14

MargreetW schreef:
GOEDEmorgen Jeroen, zelfs ik begon je te missen ;)
Het begin van deze dag is in alle opzichten goed :D

Laura: sterkte de komende tijd, je gevoel heeft je dus niet bedrogen. Opsturen die handel en die spijkerbroek daar kom je ook wel weer overheen.

Bedankt voor alle lieve berichtjes. We zijn over grote John voor het eerst weer een beetje positief en over kleine John :D <3 :j :D

Iedereen weer een hele leuke gezellige dag, zet 'm op :wave:

daar was het mij om te doen... ik wist het wel ;) ...
klinkt als een goed gevoel voor jou/jullie over john/john!!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:17

lees nu de rest van je verhaal laura.... wat een l*l zeg... zoiets moet je altijd netjes afhandelen vind ik..., maarja... 'SOMMIGE' mannen......

wie waren er nu wanneer in markelo volgende week???
ik/wij gaan misschien zaterdagmiddag nog kijken en zondagmiddag zeker...

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:23

Eef, balen dat Capri II niet helemaal goed is
Mootje, wat een ontzettend moeilijk besluit! Ik heb op zich ook wel interesse in je aj.
Bianca gefeliciteerd!!!

Rest heb ik even niet onthouden, sorry, ben iets te veel met mezelf bezig op moment, haha.
Krijg vanmiddag de sleutel van mijn huisje!!!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:26

goeeeeeeeedermorrrrgen :D

Jeroeen: uuh wie ben jij? :oo
Lau: leuk heh gedumpte vriendjes :')
Mootje: wat wil je voor de AJ hebben en waar kan die gepast worden? :o wel een zure keuzen zeg :(:)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:31

@ evony: ik ben de enige man in dit gezelschap van kakelende vrouwen... en ik hou het al een half jaar vol..., moest even weekje op adem komen ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:34

ooo dieeeee *D

jaa er gaat ergens ver weer een belletje rinkelen ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-11 09:35

weule schreef:
@ evony: ik ben de enige man in dit gezelschap van kakelende vrouwen... en ik hou het al een half jaar vol..., moest even weekje op adem komen ;)

:oo ~~}>

@ Marjan: spannend zeg! Nogmaals gefeliciteerd!
@ Vief, nog even terugkomend op het dominante merrie-verhaal. Toen ik Nudine net had, werd ik de stal en het land uitgejaagd (als in: rennen voor mijn leven), werd ik geplet tegen de muur tijdens poetsen... echt een drama en dat een half jaar lang. Hebben toen echt wel op het punt gestaan om haar weer te verkopen (was ook mijn eerste paard :o ). Maar toen heb ik haar 1 keer op stal en 1 keer op het land gruwelijk aangepakt en toen was het ook echt over. Ze weet precies hoever ze bij me kan gaan ;) Bij Wolles zou ik dat soort gedrag dan ook echt meteen afstraffen hoor! Anders heb je straks echt een probleem. Nudine heeft nu ook 24/7 een halster om trouwens. Kan ik haar toch net even wat makkelijker pakken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:44

Goede morgen!!

Jeroen is ook weer onder zijn steen vandaan :D
Lau 8)7 idd laat dan die spijkerbroek maar..
MO is het devinitief :(:)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:51

@ noor/vief: lastige vrouwen.. euh merries dus;) , hier gelukkig de laatste jaren weinig last van.
Wij oefenen altijd al wel met het uier aanraken e.d. vanaf week of 5/6 voor de veulendatum.. dat scheelt later enorm,, zeker bij de eerste keer drinken. Meestal melken we de eerste 300 ml ook even uit de merrie, zodat het veulen uit de fles kan drinken als die 15 minuten oud is... scheelt veel met de eerste passen qua kracht.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:52

Das wel handig idd jeroen :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:55

*valt binnen*

caro29 schreef:
Oh ja tip voor de Westerbork gangers. Ga goed trainen voor het springen want we hebben een parcoursbouwer waar je normaal niet vrolijk van wordt. Hij heeft nog nooit op een SGW gebouwd en ik weet hoe hij normaal bouwt. Reken op een stevig L parcours want dan zal het alleen maar mee kunnen vallen. Sorry voor dit nieuwtje ;( ;( ...

Toen ik er met Calyp B startte, stond er ook een gewoon B parcours van 1m. Het L was toen ook zowat een normaal L parcours. Die parcoursbouwer toen had het ook niet begrepen :n Misschien is het nu dezelfde?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:55

@ Noor: zadelkamer hebben we nu ook. Idd heel handig, staat dus ook weer op het lijstje, maar nu zo eentje die je van de buitenkant af kan open maken, en niet het deurtje in de trailer zelf. Maar ja, het prijsverschil doet er ook nog toe.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:56

anders stuur je een berichtje naar bepenleo hier op bokt rowo!
Die heeft zich ook wel gemeld in het sgw westerbork topic 1 van de laatste pagina's. Zij hoort bij de organisatie en dan kunnen ze het iig mee nemen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:56

Ja dat zou ik idd dan doen!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:03

Morguh!!

Gister met T in de les meegereden, ging best lekker. Vanavond dressuurles en de schimmel mag weer een bit in. We zijn achter dat de schimmel wel voetjes kan geven in het gangpad als ie los staat maar niet op de wasplaats tussen de touwen.
Morgen met T stukje galopperen buiten, vrijdag springles, zaterdag half uurtje dressuurles en dan Markelo here we come :D

Sandra, hoe gaat het nu met je rug?
Noor, wat een leuke foto’s van KJ :D Nudine ziet er goed uit! En ik duim natuurlijk ook voor jullie!
Evony, jee en nu? E verplaatsen?
Vief, mooi plaatje zijn jullie zeg!
Shanouk, klinkt heerlijk! Arme voet! Hoe is het nu?
Evelien, ik hoorde het al gister… :(:)
Mo, jee lange dag gemaakt op werk gister!
Caro, was je naar Emmen? En er zijn toch gewoon maximale hoogtes voor een SGW springparcours?
Lau, als je er geen goed gevoel bij hebt moet je het zeker niet doen!
Jeroen, welkom terug! :P
Mo, knappe beslissing, je kan altijd weer beginnen en ik denk dat je bij iedereen welkom bent om een keer te komen rijden. Maar nooit je zadel verkopen, daar krijg je spijt van!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:07

TG: ik kan miss mijn blok afsluiting verplaatsen dus ben nog even in overleg. Anders wordt het idd mijn E verplaatsen ;)

De maximale hoogte voor een B springparcours bij sgw is trouwens 90 cm, er wordt in het reglement steeds 2 maten gegeven min-max 80-90

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:21

@ Rowo nee dat is hem niet. Die pb heeft er de laatste jaren wel gebouwd maar was verbaasd dat hij dit jaar niet mocht bouwen. Die bouwde de laatste keren wel goed.
Mail naar de organisatie is denk ik niet nodig want ze kennen de pb. De vraag is of de pb wel luistert Verder zeg ik er maar niks over.@ Noor ik denk zelf dat mijn ruin een hele goede crosser is. Hij vindt het ook leuk alleen met afsprongen let hij niet goed op. Hij snapt het zakken niet en loopt gewoon lomp door. Hij wil ook weleens behoorlijk gaan bokken na een afsprong. Als ik in een afgesloten ring kon dressuren dan had ik denk ik al eens gecrosst. In elk geval in westerbork.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:23

Evony schreef:
De maximale hoogte voor een B springparcours bij sgw is trouwens 90 cm, er wordt in het reglement steeds 2 maten gegeven min-max 80-90

Weet ik, maar was de parcoursbouwer in WB een aantal jaar geleden vast niet van op de hoogte ;)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:24

rowo schreef:
Evony schreef:

Weet ik, maar was de parcoursbouwer in WB een aantal jaar geleden vast niet van op de hoogte ;)

was een antwoord op TG ;)

Citaat:
En er zijn toch gewoon maximale hoogtes voor een SGW springparcours?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:29

Karen lekker weekje voor T :D

Zo plicht weer gedaan, nu maar even uwv bellen :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:35

Wel een goed plan dus om daar mee te gaan oefenen :)
Ga er vanavond gelijk werk van maken }>

Ik heb mijn tweede wasje er al inzitten en ga gauw boodschappen doen en langs de TNT.. :evaw:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:38

Vief succes!