Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MargreetW schreef:GOEDEmorgen Jeroen, zelfs ik begon je te missen![]()
Het begin van deze dag is in alle opzichten goed![]()
Laura: sterkte de komende tijd, je gevoel heeft je dus niet bedrogen. Opsturen die handel en die spijkerbroek daar kom je ook wel weer overheen.
Bedankt voor alle lieve berichtjes. We zijn over grote John voor het eerst weer een beetje positief en over kleine John![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen weer een hele leuke gezellige dag, zet 'm op
weule schreef:@ evony: ik ben de enige man in dit gezelschap van kakelende vrouwen... en ik hou het al een half jaar vol..., moest even weekje op adem komen
caro29 schreef:Oh ja tip voor de Westerbork gangers. Ga goed trainen voor het springen want we hebben een parcoursbouwer waar je normaal niet vrolijk van wordt. Hij heeft nog nooit op een SGW gebouwd en ik weet hoe hij normaal bouwt. Reken op een stevig L parcours want dan zal het alleen maar mee kunnen vallen. Sorry voor dit nieuwtje![]()
...
rowo schreef:Evony schreef:De maximale hoogte voor een B springparcours bij sgw is trouwens 90 cm, er wordt in het reglement steeds 2 maten gegeven min-max 80-90
Weet ik, maar was de parcoursbouwer in WB een aantal jaar geleden vast niet van op de hoogte
Citaat:En er zijn toch gewoon maximale hoogtes voor een SGW springparcours?