Rosalie123 schreef:Swarovski/Bling bling is ook niet helemaal mijn ding. Maar het kan vast leuk staan hoor, ieder heeft een verschillende smaak! Wel mooi dat je zo geslaagd bent in het shoppen Bianca.
Ik zal zo weer eens naar schaatsles!
Hihih de mijne ook niet
Kreeg dit hoofdstel van Massimo omdat mijn zadel niet de kleur was geworden die ik had besteld (ik koper/cognac, de kleur van Wolin haar vacht besteld en het is nu dus chocoladebruin.. ook niet mis hoor
)
Ben totaal niet van de Bling-bling, maar deze heeft zeer fraai gesneden teugels en bakstukken en dat staat toch wel erg gaaf
. En daarbij zijn de 'diamanten'
gestud en niet ingelegd in het leer (wat ik zowiezo al heel lelijk vind), dus dat scheelt en ze zijn ook wel behoorlijk shiny
, Wo haar diamanten
. Ze kan dat blingerdebling ook wel hebben gelukkig.. Sperriem heb ik er al af gehaald
... Wat ik ook fijn vind is dat het geen aansnoerneusriem is en dat het kopstuk onderlegd is
.Bij checken van de prijs, blijkt het hoofdstel toch nog 130 euro te zijn
!!
Ik heb alleen Swarovski steentjes in mijn wedstrijdfrontriem, verder niet. Döbert is wel fijn idd!
Gevraagd of ze me gewoon even mijn ding wilde laten doen
)
..
(of mijn Mattes bontchabrak, staat ook mooi). Ik hou van klassiek, zeker bij mijn 'ouderwets' gekleurde Wolin 
goedenavond.
Ik ga om alle mogelijke verdoving en medicatie vragen denk ik...
Nu hopen dat het beter weer blijft en iedereen zijn bak weer te rijden is! Enne, ik duim voor je morgen!
. Misschien iets met een Mexicaanse neusriem....