Klinkt goed tientjeh, ondanks je val! Gelukkig ging je zusje ook lekker.
jipje_niekje
Geplaatst: 31-03-09 09:00
Goeiemorgen! @Tientjeh: Fijn dat jullie beiden lekker hebben kunnen trainen! Gelukkig dat je val niet erg was! @Simmie: De foto's zien er weer goed uit van jullie! Fijn dat jullie weer lekker hebben kunnen rijden, nu op naar Etten-Leur! @Mistid: Leuk paard om te zien! @Snoekiej: Veel succes met je laatste tentamen vandaag! @BV: Kan me voorstellen dat je kapot bent na zo'n dag! Hopelijk ben je geslaagd! Wanneer krijg je de uitslag? @Lotte: Die Wolin ook met haar kuren, wel lachwekkend hoor!! @Vief: Wat een lief spaarvarken!!
Ik heb vanmorgen maar even 'vrij' genomen van school, was zo moe dat ik maar even wat later naar school ga
Spannend Corien! Ik heb ook een jasje besteld, moet ongeveer 2 weken wachten.
rowo
Geplaatst: 31-03-09 10:35
Scum schreef:
Lijkt me een goede keuze rowo. Ik heb die toen ook even overwogen.
We wouden eerst Uno, maar die is wel duur. En eigenlijk op advies van Marloes eigenlijk eerst maar een jonge gekozen. Zaterdag gaan we ff kijken op stal daar
Uno heb ik ook naar gekeken maar dat dekgeld was mij ook te gortig. En uiteindelijk vond ik een hengst die net iets beter bij Kaatje paste.
rowo
Geplaatst: 31-03-09 11:03
malloesje schreef:
Hoe laat heb je daar afgesproken? Kun je niet direct Zetje daar achter laten voor insemineren etc.. ?
Ik heb gevraagd voor een uur of 2. Ik ga dus direct na jouw cross naar huis Ik heb verder gevraagd hoe de gang van zaken daar zijn. Insemineren wiemselbach gebeurt bij de Hofstee, dat vertelde Roy zondag bij Bruins. Ff afwachten het mailtje van Daan Horn.
Rosalie123
Geplaatst: 31-03-09 11:19
Goedemorgen! Heb niet echt veel bijgelezen, nogal druk weekend gehad enzo.
Heb zondag even gezellig geshopt in Assen. Een spijkerrokje gekocht en nog wat andere prullaria. Gisteren naar school, mijn laatste toets gehaald! Ik ben nu helemaal klaar met mijn toetsen, wel lekker gevoel is dat. Was gistermiddag er niet zo laat weer, dus heb nog een heerlijke buitenrit kunnen maken. Was de eerste keer in tijden dat ik weer eens in mijn eentje op pad ging. Het ging echt super, helemaal boven mijn verwachting. Hij heeft nergens gestaakt, kon hem overal naar toe rijden waar ik maar heen wilde. Had wel weer een gewoon trensje ingedaan i.p.v. de rubberen, vorige keren kostte me dat zoveel spierkracht om hem in te houden (hij was soms best drammerig). Met ijzeren bitje ging het gewoon een stuk beter!
Ben vandaag een dagje thuis gebleven. Na beetje te weinig slaap gehad in het weekend is mijn weerstand er niet beter op geworden. gisteren was ik al wat hoesterig en vandaag heb ik helemaal geen stem meer
Marieke_xXx
Geplaatst: 31-03-09 11:56
@ Vief; Leuk varkentje hoor! @ Tientje; Jammer van je slow-motion val, wel fijn dat ie lekker ging! @ Mirthe; Leuk paard ! @ Rosalie;
Mijn tentamen ging wel fijn! Ga zo rijden denk ik, het is echt super lekker weer.