Vanmiddag moet ik weer aan het werk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 
ladyzwien schreef:goedemorgen
Wil vandaag eigenlijk weer paard kijken, heb een leuke gezien, Vlak bij je Rowo haha.
Had al even gemaild.
Nat1503 schreef:ladyzwien schreef:goedemorgen
Wil vandaag eigenlijk weer paard kijken, heb een leuke gezien, Vlak bij je Rowo haha.
Had al even gemaild.
Is het andere paard toch afgekeurd?
), liggen elke dag op het strand, waar een hoop goddelijke lichamen rondlopen
Het arme beest. Ze hebben haar voetje helemaal ingetaped en ze scharrelt weer lekker buiten
..
Donderdag gaan we het gebergte in, ben benieuwd wat we te zien krijgen!!

Dat klinkt idd als mijn paard.

Ga zo even lekker in bad en daarna tog nog maar even een uurtje proberen te slapen..
haha Moet snel maar weer een keertje het bos in..
! Geniet er nog maar lekker van! 
en meteen omdraaien en gek doen). Ik dacht oliebol, ik heb vrijdag de FK. Loempia heeft dus 2 weken lang dressuur gelopen
. Oh oh het word toch nog een dressuurpaard, maar niet met mij
. Maargoed ik dacht dus, ik ga wel even zien wat hij doet met springen. Nou hij was super braaf met springen
. Ik snapte er niks van. Hij was helemaal niet vervelend of aan het auwehoeren. Hij sprong heel fijn
oxer van 1.20 bij 1.20 en hij woeide eroverheen
.
. Af en toe vond ze het wat moeilijk (--> opsluiten en dan wegrijden in middendraf). Dat komt er dan nog niet echt uit. Maar we oefenen lekker verder
het komt allemaal wel, ze heeft ook een week vakantie gehad
.
. Dus was over beide wel tevreden. Hopen dat ze vrijdag en zaterdag ook zo braaf zijn en fijn lopen.