Goeiesmorgens 
@ vief: leuke filmpjes en idd het tweede filmpje zag er al een stuk beter uit als de eerste. Gaat helemaal goed komen!
@ Hilde: super van je moeder....
En iedereen heel veel succes op concours!
Heb gisteravond grote prijs van haaksbergen gehad. En ben echt super tevreden. In de BB eerste rondje 0 met enkele noodsprongen. Tweede rondje een balk op 1 en een stop in de dubbel. Dat paardje land zo kort achter de eerste dat ie nooit de tweede kan halen. Nu stopte die dus.
Dan de B. Het stond gewoon dik aan de maat en dat is normaal noooit met de grote prijs. IK had 2x een oefenparcourtje gespronge van 80 ofzo. Ik was niet helemaal zeker, maar toch maar gereden en.... Het ging in 1 woord helemaal GEWELDIG! Niks geen maffe sprongen wat ze normaal doet, niks geen geschud met de kop. Allemaal passende afstanden en super sprongen. Was gewoon foutloos!! Barrage had ik op de laatste een balk, omdat ze de hindernis ernaast aan het verhogen waren en dat vond ie erg spannnend. 2 fasen hebben we met dit paard niet meer gedaan! Ze had super haar best gedaan.
In de L was ik eerste parcour 4e (met een barrage om je voor te schamen! Tot 2x toe vanuit stilstand over hindernissen van toch wel 1.20. Wel foutloos). Tweede parcour was 2 fasen en hij sprong super.. Maar kan mezelf wel voor de kop slaan; reed als laatste hindernis hindernis 9 aan ipv 13; foutief parcour dus
Anders had ik waarsch finale mogen rijden, nu dus uitsluiting!
Maar super avondje en heeeeeeeeeeel gezellig! Vanmiddag parcourshulp bij de pony's en mijn nichtje helpen die dan rijd.