[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

renskek

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:39

netjes hoor, zo voor de eerste keer!
Ik vind vooral Wise een erg mooi paard. Het lijkt ook of Wise een makelijkere hals heeft.
Dit jaar wel een crossje meepakken of niet? Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:46

Jup heb je gelijk in. Valdi heeft haar hals wat laag ingezet. Voor de dressuur is het uiterlijk van Wise ook mooier. En toch vind ik Valdi ook erg fijn rijden, ze heeft een heel teer mondje dat wel.
Maar goed met springen is het weer andersom, daar pakken ze het ook beide goed op alleen gaat het Valdi wat makkelijker af als Wise! Knipoog
En een crossje ga ik zeker proberen mee te pakken! Iig met Valdi. Wise moet helaas begin juli worden verkocht (orders van paps... Scheve mond )

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 15:50

Leuke foto's sjaan, ziet er goed uit Lachen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 16:25

leuk sjaan! mooie foto´s ook!
jammer dat wise van de zomer weg moet... Bloos

heb net even 2 gereden, de animo was drama... die begint geintjes uit te halen met mijn constructie Bloos! ik dacht dat dit wel scherp genoeg was, maar madame krijgt het door hoe het niet moet Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 16:47

Ohhhh arme Valdi... ik ga Boomerang zometeen naar zijn nieuwe eigenaar brengen dus dan zijn mams en zoon voor goed van elkaar gescheiden... Verdrietig Clown

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 16:59

Sterkte Ach gut

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:14

Doei! Doei! Doei! Doei!
Dag Boomie....
Afbeelding
Mams vond het niet zo leuk dat we Boomie van de trailer af haalden en haar lieten staan, gelukkig na wat getrap was ze rustig. Boomerang staat nu samen met 2 merrie veulens in een stal. Deze zijn gister afgespeend dus dat zijn 3 zielepootjes bij elkaar!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:18

Hier ook maar even iedereen mijn blijdschap mededelen Haha!
Ik ben echt gewoon nog helemaal blij! Ik ging gisteravond oefenspringen A en Voor het eerst B Vingers aflikken . Ik was vantevoren best zenuwachtig maar toen ik eindelijk mocht springen had ik zoiets van kom maar op! Haha!
Inrijden ging er goed. hercules had er zin in maar deed geen gekke dingen (op een paar stuiterbewegingen na Knipoog). Liep mooi op de hindernis af en sprong goed. Toen op naar het A-parcours. Ging heel netjes, lekker voorwaarts tempo, dubbelsprongen op de goede afstanden, alleen op 2 hindernissen kwam ik een beetje kort. Zelfs de triple bar reed ik met goed vertrouwen eop af en die ging super! Maar alle balken laten liggen en ik was zowaar binnen de tijd! Haha! Dit is me nog nooit gelukt, omdat ik hem meestal teveel terug rijd (waar dat crossen al niet goed voor is Tong uitsteken).
Ik mocht ook nog barrage rijden in de A, maar daar heb ik me voor afgemeld want mijn hoofddoel was dat B-parcours goed doorkomen en ik wou hercules niet al teveel opfokken Clown .
Een kwartiertje- half uurtje gestapt nog wat gedraaft, even de prijsuitreiking in de A een rondje gegaloppeert en daarna nog 2 keer steiltje bij inspringen.
Daarna het B-parcours. Na groeten begin meneertje al ongeduldig te dribbeln zo graag wou hij springen. hindernis 1 tot en met 6 zijn een beetje in een waas aan me voorbij gegaan Knipoog. Daarna werd het me weer een beetje helder voor mijn ogen en ben ik ook wat meer eraan gaan rijden. Het ging echt super!!! Toen de triple bar... ik rij erop af (schijnbaar in iets te laag tempo), Hercules maakt nog een krabbel bij, zet af en vouwt zich nog mooi over de hindernis Haha! . Braaf paard! Weer foutloos en zelfs nog 10 sec sneller dan in het A-parcours.... (geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen Bloos ).
Ik ben gewoon helemaal blij dat mijn eerste B-parcours gewoon zo goed ging! Ik moet nog veel leren, maar dit gaf toch echt wel een kick! Ik kwam zelfs overal op de sprong mooi mee Haha! .
Maar nu ga ik jullie toch niet meer langer storen met mijn blijdschap Knipoog.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:25

Jeeeh Floor Go jij! Go jij!

Wat een mooie foto's Chantal Ja
Ziet er keurig uit OK dan!
Wel jammer hoor dat Wise weg moet, maar je blijft gelukkig niet paardloos achter.
Ik zag Unbelievable ook nog op marktplaats voorbij komen.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:26

Arme Boomie Ach gut

Ziet er trouwens erg netjes uit Sjaan! Wel balen dat Wise verkocht moet worden!

En last but not least Haha! : Eventinggek gefeliciteerd met jullie huisje! Echt te gek! Ziet er super mooi uit!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:30

Floor: Wat goed zeg Haha!
Sjaan: wat een lieve foto Haha!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 18:40

Sjaan, moet Wise weg of moet er 1 van de paarden weg en heb je gekozen om Valdi te houden?
Hadden jullie Wise nou zelf gefokt?
Ach, het is een leuk paard dus het lukt je vast wel om er een goed baasje voor te vinden!!

Waar gaat je veulen heen?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:03

Floor, wat goed! Gefeliciteerd met het goede resultaat.

Vief, ja klopt. Oes wordt ook verkocht. Ik rij Oes ook niet meer sinds 1 januari.

Boomerang is naar mijn hoefsmid gegaan. En blijft lekker dicht in de buurt! Haha!

Valdi is van mij, Wise hebben we zelf gefokt maar is eigenlijk nog van mijn oma.
Mijn vader vindt dat 1 paard per persoon meer dan voldoende is en aangezien ik er nu 2 rij moet er 1 weg.
De keus is op Wise gevallen, niet alleen omdat ze 'niet' van mij is maar ook omdat ik Valdi een fijner/beter paard vind.
Niettemin vind ik het heeeeeel erg jammer dat er 1 weg moet, ik vind het heerlijk om er 2 te rijden.
Gelukkig heb ik nog een half jaar met Wise!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:26

Ik snap um!
En ik snap je vader ook wel een beetje, jij bent natuurlijk niet de enige amazone thuis?!

Moet je maar weer een leuk bijrijdpaard zoeken zoals toen met cheval!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:50

Kheb nog 2 lieve zusjes die ook rijden..... Tong uitsteken

Ik kwam net nog een super leuke foto tegen op internet, ik was helemaal vergeten dat er toen werd gefotograveerd. Ik had namelijk een beetje haast... Foto is van wedstrijd in Didam op 11 nov:
Afbeelding

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:33

Wat jammer Chantal. Wise ziet er op de foto's erg gaaf uit. Kun je je zus niet zover krijgen dat die bij de paarden gaat rijden?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:36

Toffe foto zeg *LOL*
Hij heeft echt zo'n schattig koppie!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:37

Wise lijkt mij idd een erg leuk paard! Maar keuzes maken is altijd moeilijk! Als ik nu niet voor Wonderland had gekozen had ik nu waarschijnlijk een 1.72 hoge ruin gehad met heel veel wit die te machtig was voor mij! Clown

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:54

Scum, nee zover kan ik haar niet krijgen... ze is zo dol op moertje daar kun je echt niks tussen krijgen!

Hebben jullie Wise haar maaibeentje al wel is goed gezien? De jury vandaag stoorde zich eraan... ja ttssssss paard en ik kunnen er niks aan doen en ze loopt er prima om, een jury mag je daar toch niet op afrekenen?

MM, gelukkig dan heb je de goede keuze gemaakt!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:08

Ja ben ik wel blij om! Maar jammer trouwens van je punten! en waar staat dat ene plaatje van de sgwers die jij in je profiel hebt? Kan hem nie vinden!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:11

Mooie foto's Sjaan! Ja jammer dat wise weg moet, hij ziet er echt heel mooi uit op die foto's. (Valdi trouwens ook hoor Haha! )

Floor: Keeeeeeeigoed zeg! Go jij! Go jij! Nou nog hetzelfde herhalen op een wedstrijd die voor wp telt Haha! dan kun je B gaan crossen!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:38

MM, die foto heb ik uit het andere topic, pagina 454 ofzo???

Eventinggek, hihi dankje!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:34

Eerste Cool

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:21

Tweede Vork

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:19