Ik ben weer terug uit SGW Ede..

Met dressuur liep meneertje wel lekker en had ik 202 en stond ik 5e. Met springen was ik foutloos

Ik ben ook nog enkele bokkers tegen gekomen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Biertabje schreef:ik heb ook zon flap, maar die van mij krabbelt over de hindernissen ipv netjes springen...dus ik heb helemaal geen krasjeskan hem net zo goed weer verkopen
naja misschien dat ze straks in het M wel normaal gaat springen
Talida schreef:Welke danIk geloof dat ik te kippig ben voor deze nieuwe bokt layout!![]()
@Gomir: 1 actiepunt kan je na dinsdag afstrepen![]()
Cheeka maakte in die paar wedstrijden die ik zonder ijzers gereden heb al een stel hele beste krassen op mijn flapjeCitaat:over buiksingelflappen: komt dat vooral door kalkoenen dan of ook zonder? Zou dat zonders ijzers ook voorkomen?
CarpeDiem schreef:Dan zijn die voeten wsl niet gelijk geweest, als ze alleen smal zijn wordt dat in het exterieurcijfer nooit zo streng afgestraft dat ze er geen ster op wordenVandaag naar de merrie keuring geweest.. pff wat een gedoe allemaal zeg, als je een goed lopende (lees gemiddeld 85) correct gebouwde merrie hebt, met 2 iets smallere voetjes dan een gemiddeld paard *maar weer wel gezien de lijn die erachter zit* Geen ster word.
gomir schreef:Cheeka maakte in die paar wedstrijden die ik zonder ijzers gereden heb al een stel hele beste krassen op mijn flapje![]()
En indoor komen ze er bij mij ook altijd bij.
Ik gooi dinsdag anders wel even een flapje in de auto als ik eraan denk
Talida schreef:[
@simmie: Hup snel uit die die, zo te horen laat je het er in ieder geval niet bij zitten
[/quote]