_Noor schreef:Ik hang zondagavond meestal in de kroeg rond
ik hang zondagavond meestal voor dood op de bank van de kroeg zaterdagavond
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gr_roos schreef:Ik heb in Alkmaar gezeten, maar volgens mij zijn alle oud klasgenoten al gesetteld, dus weinig kans dat ik een bekende zie. 1 is er gescheiden, maar die gaat echt niet met zijn kop op de tv en die heeft aan vrouwelijke aandacht geen gebrek.
Kunnen je klasgenoten jou spotten als zij net de kids naar bed gebracht hebben! Mootje schreef:gr_roos schreef:Ik heb in Alkmaar gezeten, maar volgens mij zijn alle oud klasgenoten al gesetteld, dus weinig kans dat ik een bekende zie. 1 is er gescheiden, maar die gaat echt niet met zijn kop op de tv en die heeft aan vrouwelijke aandacht geen gebrek.
Dan moet jij maar brieven schrijvenKunnen je klasgenoten jou spotten als zij net de kids naar bed gebracht hebben!

!
. Oja en een goed leerpaard hoeft natuurlijk geen ervaren paard te zijn, Bam had nog nooit een hindernis (springen of cross) gezien en was amper zadelmak toen ik hem kocht, is toch grotendeels karakter en hart, maar daar moet je natuurlijk ook een beetje geluk mee hebben.

Wat zeggen ze toch altijd '' gras en tijd'' dan komt alles goed (zoiets was het toch?)

.
maar vergeet niet dat 3 paarden een hoop werk is en een hoop tijd en geld kost als je ze serieus wil rijden. En dan heb je ook nog je eigen bedrijf. Ik bedoel het niet verkeerd ik bedoel alleen te zeggen dat je je niet onverhoopt ergens in moet storten, denk er evengoed overna.
*sarahs wijze momentje voor de dag haha. TeeGee schreef:Wat een leuk pakkie Vief!! Maar jij mag toch niks kopen![]()

Rosa_ schreef:Gefeliciteerd Danielle! Naam is altijd lastig..
Wat ook lastig is, een nieuwe telefoon uitkiezen. Wordt het de Iphone 4S, de samsung galaxy s3 of wachten op de iphone 5? AAARG. Ik wou dat ik een keer keuze's kon maken haha