Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

EvelienH schreef:Marijke geen idee. Ik heb het wel vaker gehad bij de paarden die zich aan hadden getikt in de wei maar meestel trekt het na een tijdje (bijna) helemaal weg. Zou je er niet al te druk over maken.
Zo'n operatie is idd erg duur. Mooie foto idd. Flexibel rechter voor been.
Hij houdt hetzelfde werk alleen dan in Twente.

Daar dus een beetje bijgestaan en met emmers water bezig geweest zodat ze zag wat het was. Uiteindelijk snuffelde ze er wel aan (om vervolgens hard weg te rennen), dus dat zal wel goedkomen!
xxitsmexx schreef:leuke zo'n slang maar niet voor inhuis inderdaad..
ook niet buiten in de tuin ofzo..haha
Jammer dat de filmpjes niet gelukt zijn, maar ach, we krijgen vast nog wel ander gaaf beeldmatriaal van je te zien.
Maar ging fijner dan maandag, foutloos en in de barrage 1 balk. Liet hem te lang worden. Doordat springen uitliep ook te laat bij de dressuur, moest dus gelijk de proef in. In 1e instantie snapte What het ook niet echt.
Allebei de proeven gingen wel hetzelfde, aanleuning had ik niet voldoende. Komt denk ik doordat hij best moe was en ik eerst gesprongen had. Vind andersom toch fijner. Had ik 177 en 191 punten. Dus Whatje is officieel L1 dressuur!
Sannnn schreef:Misschien dat iemand hier het weet had als commentaar bij die van 177: Paard heeft te grote bewegingen, hoe bedoelen ze dat?
Zou me er dan vooralsnog niet te druk om maken, Als je dressuurles hebt komt het toch wel goed met jullie twee.

Had 170 en 181 wat me dus nog meeviel.
Eerste proefje was ze braaf, ging naar mijn gevoel al beter dan vorige week. Tweede proefje liep ze nog beter, ze begint steeds meer te ontspannen en wordt dan ook veel losser. Dit waren iig haar beste M proefjes tot nu toe. Nou toen kreeg ik de punten: 172 en 180
Ik snap er dus echt niets meer van. Jury van de tweede proef heb ik best vaak en in vergelijking met wat ik normaal bij haar heb en hoe ik het nu vond gaan, had ik ongeveer 190 verwacht. Maar die eerste had ik ook zeker winst verwacht. Blegh, ik was zo blij met mijn proefjes (nog steeds wel hoor!) maar dit zorgt toch wel weer voor een nare nasmaak.
En het blijft een jurysport hè....
daarna auto helemaal schoongemaakt, met Nickeltje op cc geweest en daarna een inloopdouche en designradiator besteld

. Daarna andere merrie gelongeerd want kont niet rijden ivm een dikke laag nat zwart zand op haar rug geplakt. Morgen maar weer proberen