[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:26

Dat is balen, Eef!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:26

EEf nee balen zeg :(

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:28

Hij kon hem niet afkeuren, was meer iets voor het beeld. Geen probleem voor een springpaard maar het is een beetje banketstaaf als hij gaat trekken met zijn achterbeen in de dressuurproef bij achterwaars en eventueel keertwendingen etc. Hij doet het nu nog niet maar DA had het vaker gezien en het wordt over het algemeen erger.
Vandaar dat hij zei, doe maar niet.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:28

Oh ja tip voor de Westerbork gangers. Ga goed trainen voor het springen want we hebben een parcoursbouwer waar je normaal niet vrolijk van wordt. Hij heeft nog nooit op een SGW gebouwd en ik weet hoe hij normaal bouwt. Reken op een stevig L parcours want dan zal het alleen maar mee kunnen vallen. Sorry voor dit nieuwtje ;( ;( ...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:30

Wat onwijs balen Eef. Bah das echt k*t.

Sorry corien... wordt tijd voor mij om te slapen. Morgen zal ik weer normaal proberen te typen. :7

Edit das geen leuk nieuws Caro... die van Geert heeft het meeste moeite met het spring parcours...

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:36

@Evelien: Wat balen zeg :(:)
@Margriet: Balen zeg van je portemonnee! Hopelijk vind je hem toch nog ergens in huis.
@Caro: De ruin begint dus toch weer fijn aan te pakken gelukkig! En dat is wel balen van WB...
@MM: Jammer dat Geert niet even langs kan komen :o
@Corien: Is Rotterdam voor jou te doen qua reisafstand voor werk??? :o
@Annetje: Fijn dat Vies braaf was en wat grappig van het jonge paard!
@Vief: Wat een leuke foto's van Oscar! Ziet er ook goed uit!

Hier alles gevoerd en klaar, dus ga ik zo lekker naar mijn bedje :z

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:38

Benthe ja want daar werk ik nu ook als ik moet werken :') vertel :P

Eef dan kan je hem beter laten staan idd! wel jammer zeg! je moet maar zo denken geen hand vol maar een land vol ;)
MM maakt niet uit al slaap ik genoeg dan typ ik nog wel eens beroerd :o
Caro das niet echt lekker voor de WB gangers :=

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:42

Klopt Corien maar het is altijd balen, het is echt een super fijn beest.

Ben er nog steeds niet uit welke hengst ik wil gebruiken, Eldorado v/d Zeshoek, Namelus R, Albaran xx of Royaldik. Wordt er gek van. :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:43

even heel snel bij gelezen!

Evelien wat ontzettend balen zeg :(:)
Caro och jeetje, ik ren snel van te voren nog wel even een rondje om alles weer 2 gaatjes lager te doen :+! Hopelijk houden ze het binnen de perken

en nu ga ik slapen, trusten :evaw:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:44

Jeetje dat is wel zuur Eef.. Wat dacht je van allemaal in 1 rietje en kijken welke wint 8-)

Ik ga ook echt slapen.. :evaw:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:46

Balen Eef. Eldorado is gaaf. Maar met karakter zou ik daar wel mee oppassen in combi met die van jou. Zeker gezien die van jou lastig is. Namelus zou ik qua rug bij wegblijven.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:47

Balen Eef. Qua hengsten kan ik je niet helpen, succes met die keuze. ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:52

Eef tuurlijk snap het wel hoor! tis een flinke domper!! :(

Ik ga op bed!

Morgen naar het strand met onze lau :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 23:06

Lekker Corien en Lau naar het strand. Geniet ervan morgen. Duimen dat het droog blijft.
Eef qua karakter is Eldorado wel een beetje ''moeilijk'' Maar hij is wel heeeeel gaaf.
Nu ga ik echt slapen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 23:12

Wat zijn afgewezen/gedumpte mannen toch naar en kleinzerig... BAH

Sorry even frustratie kwijt O:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 23:23

_lautje_ schreef:
Wat zijn afgewezen/gedumpte mannen toch naar en kleinzerig... BAH
Sorry even frustratie kwijt O:)

haha valt hij je lastig ... ;)

EEF @ balen hoor, ben je na een tijdje zoeken iets tegengekomen waarvan je denkt dit word hem en dan heb je dit.

Ik ga morgen avond bij mijn nieuwe vriendje langs. :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 23:39

Spannend Bianca!
Nee dat niet zozeer. Maar meneer wil nog wat spullen terug (sommige logisch zoals zijn huissleutel), zoals cd's en dvd's die ik van hem cadeau heb gekregen bijvoorbeeld...
Nu eist hij dat we afspreken in een weekend in Utrecht om spullen uit te wisselen. Ten eerste dan heb ik wedstrijd en ten tweede ik moet daar ruim een uur enkele reis voor reizen. Dus stelde voor dat ik het op de post zou doen. Antwoord was dat hij geen port ging betalen voor mijn spijkerbroek die nog bij hem lag... En naar Utrecht reizen is zeker gratis... Dacht hem tegemoet tekomen en als ik eerlijk ben heb ik er geen zin in om af te spreken en heb er ook geen goed gevoel over

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 07:31

eef balen van het paard.
lau dat iso ok niet echt leuk. vooral als jij zolang moet reizen.

net paarden na buiten zie ik met dat ik in de wei ben dat bij zoeff zo'n bilkoord los hangt maar hij was kapot aan de gesp dus ik dacht haal ik er even af. En madame maar draaien/draaien.gaat ze boven op me voet staan. (heb stalen neus maar net daarboven) nu is mijn voet blauw/dik en doet mega zeer. en bilkoord hangt er nog want ze vloog opeens weg dat ik haar niet kon vast houden.
nu zo richting werk

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 07:42

moguh!!!!

moet ik mij nog even opnieuw voorstellen??? ;)
heel erg druk geweest, wel (bijna) alles bijgelezen, maar reageren lukte niet...

in elk geval wil ik noor/margreet nog feliciteren met King John!!!

Voor evelien: balen dat hij niet goed is...., en je hebt nogal verschillende hengsten uitgezocht :P
Laura: is hij ook echt 'officieel' gedumpt ?? of zitten jullie nog in de 'rustig aan doen' tijd?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 07:50

GOEDEmorgen Jeroen, zelfs ik begon je te missen ;)
Het begin van deze dag is in alle opzichten goed :D

Laura: sterkte de komende tijd, je gevoel heeft je dus niet bedrogen. Opsturen die handel en die spijkerbroek daar kom je ook wel weer overheen.

Bedankt voor alle lieve berichtjes. We zijn over grote John voor het eerst weer een beetje positief en over kleine John :D <3 :j :D

Iedereen weer een hele leuke gezellige dag, zet 'm op :wave:

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:02

@Caro: die parcoursbouwer kan toch wel even bijgepraat worden door de organisatie (pb cross)??
@Noor: hoe sneller je bent met halster, meelopen aan een touwtje etc. hoe makkelijker het gaat. Bij de eerste 2 hingen wij tijdens de bevalling al, bij wijze van spreken, met het halster voor het gat en liepen ze, noodgedwongen, vanaf de dag van geboorte, 2x per dag aan een touwtje mee langs de weg. Bij de derde was het halster nog even kwijt, moet het nog even zoeken, waar is het ook al weer, kortom waren we lakser, en duurde het ook veel langer, met veel meer gedoe, voordat dit veulen overal aan gewend was. Die kon ook zo van stal het land in, dus de noodzaak was er niet. Maar als we nog een keer een veulentje fokken, dan is het weer vanaf dag 1 wennen aan dingen die noodzakelijk zijn. Ook de eerste week al met moeder op de trailer en dat met enige regelmaat terug laten komen, kun je alleen maar voordeel van hebben als hij wat groter wordt. En met de merrie ook vanaf dag 1 "korte metten" ~~}> en duidelijkheid. Voor de veiligheid van paard, veulen, maar zeker ook van de mens.
@ Margreet: fijn dat je dag lekker begint! :)
@ Weule heb ik ook gemist (ik was al bang dat er wat aan de hand was...) :o
er is nog iemand een portemonnee kwijt, sanurie ging vroeg naar bed, bianca gaat naar haar vriendje, en lautje wil daar juist niet heen, geert en marijke doen samen iets met een nek, en meer is er niet blijven hangen, en ik ga snel aan de gang. Nog een week of 2 dan moet alles hier gesopt zijn, dus ik ga weer een paar dagen in de "sopmodus". Pfff, als eerst de gasten er maar zijn, dan is voor mij de drukte er af. Hoe meer gasten er zijn, hoe rustiger ik het heb, dus laat maar komen!
Verder even georiënteerd voor een nieuwe :j (of gebruikte :n ) trailer, en daar gaan we zaterdag ws. een rondje voor bij een paar trailerboeren langs. Redelijk alternatief voor het afzeggen van EL ;) , en dan halen we meteen weer een lekkere aanvulling van het springmateriaal op. Want op het moment hebben we nog een paar 3 m balken, en de rest zijn inmiddels 1,5 m balken... :o

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:12

Goedemorgen!
Balen zeg Eef!

Mootje

Texelse, ik heb een Blomert singapore van eind 2009 te koop, of wil je een tweepaards trailer?
Lau, balen dat het nu zo gaat. Nog even doorbijten en dan ben je er helemaal vanaf!
Weule is ook weer boven water :P

Ga vanaaf maar spullen voor de verkoop uitzoeken. Iemand interesse in de aj maat s van laura? Rest kont wel VIA topic!

gr_roos

Noor en Margreet, wat een heerlijk veulen. Fijn ook dat jullie vader/man positief uit Keulen is terug gekomen.

Sussie en Vivre, gecondoleerd.

EvelienH schreef:
Ben er nog steeds niet uit welke hengst ik wil gebruiken, Eldorado v/d Zeshoek, Namelus R, Albaran xx of Royaldik. Wordt er gek van. :+

Misschien een fokadvies vragen bij het KWPN. Ik heb vreslijk getwijfeld tussen Sam-R, Albaran en Vittorio. De laatste schijnt merries met massa nodig te hebben en dat mist de mijne volledig, daarom durf ik de gok nu niet te nemen. Op de foto van Teewis is het niet het meest aansprekende dier, maar hij geeft naast goede springmanieren goede cijfers voor de basisgangen en fijne rijdbare paarden + wat voor mij ook belangrij was een hoger volbloedpercentage als mijn merrie. Ik heb nu voor Sam gekozen, van de Albaran nakomelingen is er voor mij nu te weinig bekend. Mijn merrie gaat dus over 3 weken (staat nu hengstig, maar dat vind ik een te vroeg veulen worden als het in 1 keer pakt) naar Lochem, thuis insemineren is geen optie.

Mootje, betekent dit dat d bslissing genomen is?
AJ heb ik wel interesse in, wil je me de gegevens + vraagprijs en paslocatie pb-en?
Laatst bijgewerkt door gr_roos op 30-03-11 08:17, in het totaal 1 keer bewerkt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:15

@ Mootje: het wordt sowieso een 2 paards. Verder zijn we bezig met een lijstje van dingen die we (dochters, manlief en ik zei de gek) er perse wel of juist perse niet, op, aan of in willen hebben. Valt nog niet mee, maar als het lijstje eenmaal klaar is, dan wordt de keuze weer kleiner als het goed is.