Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowo schreef:Ik vrees dat ze met dressuur wel lastig gaan doen Jantine. Maar hopelijk krijgen jullie het voor mekaar! En daarnaast, L2 kunnen ze zatUk de dressuurcrack!!!!
gr_roos schreef:rowo schreef:Ik vrees dat ze met dressuur wel lastig gaan doen Jantine. Maar hopelijk krijgen jullie het voor mekaar! En daarnaast, L2 kunnen ze zatUk de dressuurcrack!!!!
Niet alleen met dressuur doen ze lastig.
Ik geloof dat de hele wereld terug geplaats kan worden, maar als ik vraag of ik terug mag naar het M, dan is het antwoord nee. Heb netjes uitgelegd dat mijn laatste Z wedstrijd met een valpartij is geëindigd, merrie er ruim een jaar, inmiddels 2 jaar, uit is geweest en ik 2 X Z heb gestart.
Om de een of andere ongefundeerde reden plaatsen ze me niet terug. Als ik een VW heb, dus vervoer stuur ik een aangetekende brief naar G. Naber en wil ik wel eens een duidelijke uitleg krijgen waarom niet. Ik heb in 2008 voor het laatst gestart, lijkt me toch wel reden genoeg om terugplaatsing te krijgen.
caro29 schreef:@ gr roos voor welke disipline wil je dispensatie aanvragen? Ik weet dat met de cross zo was: als je 36 maanden niet was gestart dan kon je dispensatie aanvragen. ik was L+18 en had verzocht naar L+10. Kreeg brief dat men mij op l+0 wilde zetten. Is uiteindelijk nooit gebeurd maar had wel de brief. Paard was na 1 wedstrijd verkocht dus ben nooit bezig geweest. Met springen zullen zij moeilijker doen ivm flexibel starten.
Edit zie art 42 van het alg wedstrijdreglement
Artikel 42 - Dispensatie met betrekking tot klasse-indeling (startgerechtigdheid)
1. Indien een ruiter, een paard of een combinatie meer dan drie jaar (36 maanden)
niet meer is uitgekomen in de hoogste klasse waarin een winstpunt behaald is,
bestaat de mogelijkheid om schriftelijk dispensatie aan te vragen om in een lagere
klasse ingeschaald te worden dan in de startgerechtigdheidstabel
Zit nu dat dispensatiegebeuren te lezen. Het wordt wel een stuk lastiger