Das wel erg balen zeg dat er dan ook daadwerkelijk 2 zijn maar dat het op het laatste moment niet doorgaat En idd de hogere prijsklasses lopen gewoon niet. Bij ons op kantoor ook niet echt hoor Maar denk dat dat nergens beter is.
Jeroen start haar nog 3 proeven en dan waarschijnlijk niet meer. Of het moet ineens heel goed gaan. Hij heeft er nog 3 staan. Druk genoeg. Wel mooi eerlijk verdeeld. Ik 3, hij 3 .
hij heeft er niet zoveel lol aan. Ik daarin tegen wel. Alleen er zit wel een veulen in. Kan hoogstwaarschijnlijk dit jaar nog uit rijden en dan wordt het springen toch nie wat, ivm haar dikke buik.
BV, Vind Jeroen het rijden dan niet leuk? Ik moet er niet aan denken om er nog 1 bij te hebben, laat staan 3 Corien, Ik heb nog geen email gehad Kim, Veel plezier met de dvd kijken!
Startlijsten van Lisse zijn bekend, ik krijg net de email! Ik moet zaterdag om 10.00 springen, lekker vroeg weg, maar ook weer vroeg thuis Zondag bij Benthe groomen en zij moet in het begin van de middag op zondag! Nu hopen dat het droog is volgende week!
Jeroen vind het rijden super leuk, alleen Wino is een heel apart paardje. Vooral haar karakter. Ze is een echte binnenvetter. Ik vind dat wel een uitdaging. Hij heeft 2 driejarigen en 1 vierjarige. Druk genoeg dus!
Snoekiej: het is daar militair oefenterrein, maar meestal zijn er geen militairen te zien. Vandaag scheurden ze in militaire voertuigen rond. Daarnaast waren er een paar schoolklassen spelletjes aan het doen. Een paar weken geleden waren de militairen daar aan het oefenen en hadden ze ook een kamp gemaakt. Denk dat er daarom overal in het bos dixitoiletten stonden. Bvw: stoere foto! Kim: fijn dat bobo goed ging. Ik vond de stubben siegfried een erg fijn zadel. Zat er erg stevig op. Helaas lag hij bij Pancho te dicht op de schoft. Caro: nooit verkeerd fijn uitzicht! Corien: veel plezier! Vief: fijn dat Woll uiteindelijk wel wilde meewerken.
Ik heb een linkedin account en krijg toch wel zo'n 1 of 2 banen per maand aangeboden, terwijl ik 'job opportunities' uit heb staan. Ik heb nog nooit gesolliciteerd Alles komt mij aanwaaien, maar dat is gebruikelijk in deze sector
_Noor
Geplaatst: 15-09-10 20:22
Mootje schreef:
Ik krijg net een baan aangeboden bij de concurrent van mijn vorige werkgever in Noorwegen.....
Leuke uitdaging Mootje Dikke deken mee voor Corion @BV: fijn dat het springen goed ging.
Jer en ik hebben een onwijze hoosbui op ons dakje gekregen.. Minder. Crosstraining morgen gaat ook niet door. Vrijdag maar eens de binnenbak opzoeken!
Jammer dat de crosstraining morgen niet door gaat _Noor. Ik ga morgen hier thuis maar waterbak oefenen . Ben je een voetballiefhebber jah? Ik ga juist zo na boven. Hoef ik het niet te zien:)
viefdepief
Geplaatst: 15-09-10 20:48
Noor: Wat jammer dat je morgen niet gaat crossen.. Veel plezier met Ajax op tv Twente ging niet verkeerd gister
Mootje: Haha brrrrr... moet er niet aan denken Noorwegen
Vief, Hmmm... Misschien ga ik zo wel voor de warme choco met ammaretto Ik had vorig jaar al emigreer-plannen naar Noorwegen, maar heb daar toen de stekker uitgetrokken! Noor, Jammer van je training (en Heleen natuurlijk ook)
Noor: Die kalkverf heeft mijn tante ook in haar gehele huis. Heel erg mooi (wel duur). Mo: Lekker zo'n baankans Caro: Geniet van het uitzicht!! Kim: Mijn antares heeft ook genoeg beenruimte. Weet alleen of dat binnen het budget valt.
Pfff lang dagje gehad. Eerst om 9 uur al springles gegeven. Toen vlug thuis gemest en door naar college. Was ik weer thuis, even eten, klanten voor een pony gehad. Daarna Trakkie gereden en toen verplicht van mijn moeder naar binnen gegaan. Mocht niet meer op Amati en Hetje. Moet nl nog strafrecht voorbereiden en anders zit ik rustig om half 11 nog op het paard.
gr_roos
Geplaatst: 15-09-10 20:59
Vriendin van mij wil misschien naar Zwede verhuizen. Ook niet een heel verkeerd land. Ze heeft al voorzichtig laten doorschemeren dat ze mijn pony dan wel mee wil als gezelschap voor de hare. Ze kunnen het heel goed vinden,maar toch...... Zweden is niet naast de deur en ik heb hem al 16 jaar. Het zijn wel lange baan plannen en ik weet natuurlijk niet of hij nog leeft als zij die kant op gaat. Ik heb dan nog tijd genoeg om een beslissing te nemen.
Haha... Laura, wat luister jij toch netjes na jouw mamsie Noorwegen moet schijnbaar heel mooi zijn. Ben er zelf nog nooit geweest. Ik ga trouwens lekker vroeg slapen!