[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:44

Mogge!!

Mijn rug voelt wel beter.. maar ik leef dan ook wel even op de paracetamollen. Ik kan een hoop hebben, maar pijn in mijn rug vind ik vreselijk := ..
Wolin was gister gelukkig wel aardig rustig weer, maar ze is nog niet zichzelf.. :(:) Mijn moeder is gisteravond nog even langs gegaan om haar een extra plukkie en een wortel te geven en toen zag het er ook kalm uit, ze is wel een beetje 'beduusd'.. niet zoals ik Wolin ken.

@Vief: Getsie, een koude douche!! :oo Lekkere huisbaas :( .... En wat fijn van je studiepunten!! *\o/*
@Mo: Beterschapjes :(:) ..
@Rosalie: Ook mooie resultaten dus :D , gefeliciteerd!!
@Benthe: Noujaaaaa zeg :oo , moet inderdaad niet gekker worden >;) ..

Ik wilde heel graag op tijd naar Wolin i.v.m. avonddienst, maar het regent hier pijpenstelen :\ .. Maar even mijn regenpak opsnorren gok ik..

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:53

Goeiemorgen

@ JN dat geintje heb ik ook een keer gehad 2/3 jaar terug. Wij hadden een Santa Fe als auto en ik zat wat onderuit. Was met trailer en paard onderweg naar les en werd ook aangehouden om die reden haha
@Lotte fijn dat je rug wat beter voelt
@ mistid als ik mij ziekmeldde op school mocht ik ook gewoon rijden. Met mijn werk meld ik mij pas ziek als ik ook niet in staat ben om op paard te stappen.
@vief en rosalie gefeliciteerd met de cijfers

Hier waait het heel hard en ziet het er erg koud uit :( . Wil straks even naar de paarden maar kom net onder de douche vandaan. Even wachten tot mijn haar droog is.
Vanavond ook weer even 2 uur lesgeven in de kou ;(
Heb van de week ook eindelijk weer een sollicitatie gesprek. Wel helemaal in Roden maar ja als het maar meer oplevert dan de WW/ZW.
Geloof dat in paardenland het bekend is dat ik niet op paard mag. Word steeds gebeld om te jureren. Ga zaterdag naar de Friese kampioenschappen. 2 uur jureren en 121 km enkele reis!

_lautje_

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:55

Weer is hier ook bagger en helaas voel ik me zieker dan gisteren.
Kon vanmorgen niet eens zelf opstaan omdat m'n nek helemaal verkrampt was.
Gelijk even in de sauna gegaan en dat helpt wel gelukkig.

Noor: Mooie actie met je pasje!
Vief: Lekker zo'n fris douchje toch :P Gelijk helemaal wakker in ieder geval.
MO: Veel beterschap. Balen als zoiets gewoon komt door verkeerd eten.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 12:06

Vooralsnog gaat het redelijk!

Caroline, Succes met je soll.gesprek! Ze willen je graag hebben op de friese kampioenschappen :D
PB, Hebben jullie thuis een sauna?
JN, Ik had over je verhaal gelezen :o Ik heb dit dus al 4x gehad. Een keer stond het schaamrood meneer agent op de kaken. Ik heb al bijna 7jaar mijn E achter B. Nu heb ik een legale combi zonder E-B. Laten we hopen dat het het nu niet meer voorkomt :+

Ik ga donderdag na mijn werk kijken voor een dressuurzadel. Mijn zadelmaker raadde het aan om hem tweedehands te kopen en heb hem nu in de buurt (Moordrecht) gevonden.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 12:13

Blijkbaar. Ik moet wel heel vroeg op want het begint al om 8u!
Toen ik werd aangehouden had ik al 10 jaar mijn E-B. Maar ja grote auto niet heel groot meisje achter het stuur (1.70m) en ook nog blond _O-

@mo wat voor zadel zoek je?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 12:23

Ik zoek een Prestige Top dressage 17/32

Haha, ik ben dus niet de enige :+ En combi's waarvan ik weet dat ze illigaal zijn, worden nooit aangehouden!

Caroline, Bij wat voor soort bedrijf ga je solliciteren?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 13:17

De paardendrogist in Roden maar ik ben ook bezig met een opleiding via het UWV. Ik kan een volledig betaalde opleiding volgen met behoud uitkering en baangarantie. Nadeel in Utrecht!

@mistid Dat eurol heb je idd uit Exloo. Wij hebben ook nog potjes staan. Kijk eens op hun website www.eurol.com misschien staat daar waar het verkocht wordt

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:16

@ Mistid en Caroline: is dat een soort wondervet dan? :+ Heb er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd..
@ PB: ja ging lekker met dat pasje. En toen ik een mailtje rondstuurde op de afdeling of iemand mijn pasje had gezien, verscheen het ding op wonderbaarlijke wijze plots weer op mijn bureau.. jaaaaaaaaaa ja (ik heb al een verdachte ;)).
@ Caroline: Bij de paardendrogist kan best leuk zijn natuurlijk. (Ik denk aan kortingen haha). Wat voor functie?
@ Lotte: mooi dat je rug alweer wat opgeknapt is of in ieder geval beter aanvoelt!

Kleine stukjes rijd ik soms mijn moeders auto voor de trailer. Dat is ook echt een twijfelgeval-combinatie. Maar ben gelukkig nog nooit aangehouden, zal toch eens de papierwinkel meenemen in het vervolg. Maar normaal gesproken rijd ik met mijn vaders auto (VW Passat Station) en die mag e.e.a. wel trekken.
Wat een baggerweer zeg.. Gewoon voor het eerst sinds ik hier werk binnen gezeten tijdens de lunch :(

Over sauna's gesproken.. Is iemand wel eens bij de Veluwse Bron geweest? Ga meestal naar de Zwaluwhoeve, maar wil wel wat anders proberen..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:19

Goeiemiddag.
Ik geloof dat bij de meesten de baaldag nog niet over is. Helaas bij mij ook niet: Ik ben vandaag zieker dan gisteren :\. Gelukkig hoef ik vandaag maar 2 uurtjes naar de Uni, en dan ga ik naar stal.

Balen van Jipje's ijzer Benthe. En lekker dan van die agenten :+
Lekker dan Noor! Ik ben nog nooit daar geweest!
Beterschap Mo :(:)
Lekker zo'n koude douche Vief := Fijn van je studiepunten!
Netjes gedaan hoor Rosalie!
Sterkte met je rug verder Lotte :(:)
Jeetje dat je zo'n end gaat rijden om te jureren Caroline!
Beterschap nog PB :(:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:37

@snoekiej Beterschap. Dat ver weg jureren heet kilometers cashen :D . Ik neem een auto mee op gas dus dat kan makkelijk uit. Het lijkt mij wel leuk om een keer op een kampioenschap te jureren en je krijgt ook eens wat anders in de ring dan steeds dezelfden uit de buurt.
@noor: het is een administratieve functie. Ben alleen huiverig voor het loon. Ik had een HBO functie en hier wordt leao?? gevraagd. Geen idee wat dat is. Ik hoop een typefout,. Het bedrijf zelf lijkt leuk. Bestel er wel eens wat :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:38

LEAO is de LBO (bestaat dat nog?) variant van de MEAO. Zelfs al zou het dus MEAO moeten zijn, is het nog een functie op MBO niveau.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:40

leao is denk ik de 'lagere' Heao.

Volgens mij is inderdaad de km-vergoeding het enige lucratieve aan jureren :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:40

MO: We hebben een sauna ja. Zo'n infrarood ding. Is een soort houten kast. Ideaal. Je kan er met z'n drieën in en er zit een CD speler in. Boekje erbij, drankje erbij, wat knabbelen en op 60graden zetten. Hou je zo 45min vol.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 14:41

LBO is tegenwoordig VMBO - kader

caro29

Ik heb de functie van het CWI dus dat zegt genoeg. Die gaan niet altijd met hun tijd mee. Ik ga lekker op gesprek en zie wel Kan altijd nee zeggen!

Lielle

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 15:04

Ah leuk Caroline, wij hebben mijn crossbeschermers daar weg gehaald en de winkel is erg netjes en ruim ingericht. Ze hebben veel meer als de divoza en is nog een keer zo dichtbij.
Leuk dat je de FK mag jureren!
Balen PB, wel gaaf dat je een eigen sauna hebt!
Mo ook beterschap!
Niet een hele handige actie van Noor,
en Benthe werd aangehouden omdat ze er jong uitziet volgens de politie, ach, kun je iig als compliment opvatten!

Ik was niet echt ziek, voelde me niet fit en dan hoefde mam maar 1x het hele stuk met de auto te rijden in dit weer. Zusje was al om 10 voor 12 vrij en ik om 20 over 3.
Meer geen zin hebben dus.

Zit nu in mijn laatste uren voor vandaag, blokuur.
Doen we als gewoonlijk weer niets. Heb mijn inbox op hotmail al uitgepluisd, kwam nog leuke mailtjes van vorig 2008 tegen :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:08

PB, Lekker hoor, een eigen sauna! Ik kan niet tegen zo'n traditionele, maar waarschijnlijk wel tegen de IR sauna. Een collega zijn vader handelt in die dingen... Laat mijn huis nou niet groot genoeg zijn :+

Ik heb net maar gedouched. Dat was wel nodig :P Zometeen maar naar mijn paard! Hoofdpijn is ook bijna weg. Frisse lucht zal mij goed doen, hoop ik!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:54

Ik lees net dat Ziggy Stardust (rhodium die ik uit mn oude paard heb gefokt) regio kampioen is geworden in de M1!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:48

Pb dat is gaaf!! jammer dat je nog ziekr bent!!
Snoek jij ook beterschap!!
Vief jeetje dat is balen! Hier doet allen de kachel het niet, wel de warme douce.
Mo welke zadelmaker heb je? heb je al een zadel gevonden?

Ik ga zo richting paard, ga hem eens een flinke poets buurt geven :+ (nu me zadels nog :o )

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 19:05

Zo hehehehe... :P ...ik heb mezelf gisteren helemaal verwend. Ben eindelijk geslaagd voor een heel mooi dek voor bij mijn blauwe jasje, levertijd is nog wel 4 a 6 weken omdat het uit Italie komt, maar dat maakt mij niet uit. Foto moet dus nog ff wachten. Tis geheel naar mijn smaak.
Ook heb ik gisteren een effen zwart Dobert hoofdstel gekocht, mooi zacht onderlegd en een neusriem van Rob Schumacher, die zit wel vol met swarovski.... :P ook daar zit nog een levertijd op van 4 a 6 weken, maar voor diegen die op Jumping Asd. waren, ze hingen daar ook...... Mijn huidige hoofdstel word dan met die nieuwe neusriem veranderd tot mijn wedstrijd hoofdstel en die Dobert kan ik dan mooi dagelijks gebruiken. Zo houd ik zeker ook die swarovski's mooi netjes en hoef ik ook niet steeds te poetsen op een hoofdstel voor wedstrijden.

Nu nog slagen voor een mooi borsttuig en ben bezig te orienteren wat voor kleuren ik wil met eventing voor straks.

Straks met Bull lekker naar les.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 19:42

Heb je ook Swarovski op de neusriem Bianca? Ben je niet bang dat het dan teveel wordt?

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:04

Swarovski/Bling bling is ook niet helemaal mijn ding. Maar het kan vast leuk staan hoor, ieder heeft een verschillende smaak! Wel mooi dat je zo geslaagd bent in het shoppen Bianca.

Ik zal zo weer eens naar schaatsles! :)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:05

Klinkt gaaf Bianca!

Het is dus wel mijn ding, maar het moet niet té vaak terugkomen, dan wordt het mij iets te veel van het goede.
Ik vind een blingbling frontriem erg leuk, en had eerder bling op mijn cap maar daar kwam stof onder de lijm wat lelijk werd.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:18

Zo Bianca, Jij bent goed geslaagd.. We wachten geduldig op de foto's :D
Corien, Ik heb van Rijs als zadelmaker. Donderdag ga ik bij een tweedehands in Moordrecht kijken, waarvan van Rijs zei dat ik daar naar moest zoeken.

Ik heb net lekker gereden. Ik had er twee dagen niet opgezeten, maar hij reageerde meteen fijn voor mijn been :D Morgen weer les, ik hoop dat ik weer balkjes ga lopen!