[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 12:34

Ik heb nu springschoenen van 40 euro ofzo en die hebben het mega lang volgehouden. K wil er eigelijk echt geen 60euro voor betalen :o
Wat zijn de goedkoopste beschermers voor achterbenen met plaat?

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 12:39

Rowo, misschien even kijken bij Canter? Ik heb gehoord dat de Woof Wear best een leuke beschermer is voor een leuke prijs.

Wat betreft de springschoenen... de Proff.Choice die TG heeft zijn absoluut een aanrader.
Mijn oude paar is nu bijna overleden, maar die heb ik heeeeeeel lang gehad en zijn gebruikt in de cross en marathon (koets) en hebben het super gedaan. De investering dus echt waard.
Blijven ook goed zitten, geen wondjes oid.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:01

ik vind 60 euro ook een hoop geld, maar als ik zeker weet dat ze langer mee gaan dan alle springschoenen nu, dan is het me dat wel waard. Als ik nu optel hoeveel paar springschoenen ukkie al versleten heeft het laatste half jaar, dan is dat ook een duur plaatje.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:04

Mijne overleven het al een jaar of 3, maar zijn nu ook echt wel versleten.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:06

wow, haha. Ik heb al allerlei merken geprobeerd. Eskadron gaat ook redelijk goed, maar dat is met een paar keer crossen ook al aardig kapot. Ik heb in het afgelopen half jaar al wel 6 paar springschoenen gehad van verschillende merken. Dus als je dat geld optelt. En die springschoenen van 60 euro een half jaar mee zouden kunnen, zijn ze dat wel waard.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:13

Klinkt goed Crosskip! Ik ga ze deze week voor het eerst gebruiken.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 16:19

Goeiemiddag!!

@Vief: hahaha Jij blij!! :=
@Tientjeh: Fijn dat jullie het zo oplossen, met z'n tweeën in een lesje weer het vertrouwen terug krijgen :)

Zien er goed uit die Professionals choice!! Ik heb normaal hele goedkope rubberen, maar ik ben me altijd aan het rotzoeken naar springschoenen waar geen 'gietrand' in zit. Wolin haar koten lagen daar een keer helemaal van open. Kon ze nu niet vinden :n , heb nu dan 45 euro uitgegeven aan die Eskadron bontdingen. Wo speelt er mee buiten etc... Dus ze moet er geen wonden krijgen.
Voor het crossen zal ik zeker wel andere moeten denk ik.

Mijn moeder kwam net thuis.. Kreeg meteen te horen wat Wolin weer had gedaan :)) . Wolin heeft ontdekt waar de lichtschakelaar in de binnenpaddock zit.. Mijn moeder had haar gisteravond nog een keer losgegooid met haar paardenvrienden. Komt ze naar buiten met een kruiwagen, ziet ze dat de paddocks helemaal donker zijn en ze staat even te kijken en het licht gaat weer aan.........en weer uit ...en vervolgens weer aan >;) . Dus ze kijkt om het hoekje, waar ze zicht heeft op de eerste binnenpaddock. En ze ziet Wolin in de hoek staan bij de lichtschakelaar, haar partner in crime 8-) stond mee te kijken vanaf een afstandje hoe het moest, oren erop, die schakelaar is toch wel reuze interessant... En floep.. licht uit.. hoop gesneurk natuurlijk *SPANNUUUUUND* :wow: ...
Dus mijn moeder loopt naar voren, om toch maar eens even nadere inspectie te doen (zoals mijn moeder dat mooi vertelde :P ) en dat licht gaat weer aan.. Komt mijn moeder om het hoekje lopen, allebei bokkend aan de haal _O- , die schrokken zich natuurlijk te pletter..
Ik lag net helemaal dubbel :)) , Wolin ontdekt elke keer weer wat. Ideaal zo'n paard die het licht zelf uit doet!! Volgende keer opent ze deuren >;) .

Wat een weertje is het!! Misschien straks nog een keertje terug naar stal, veel te lekker weer om op stal te staan :) .

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 16:27

WolinLotte schreef:
Wolin ontdekt elke keer weer wat. Ideaal zo'n paard die het licht zelf uit doet!! Volgende keer opent ze deuren .

Wat een weertje is het!! Misschien straks nog een keertje terug naar stal, veel te lekker weer om op stal te staan .

:)* altijd leuk ideevolle paarden mijn pony was op ponykamp ontsnapt en was naar het wchok gewandelt waar de deur toevallig openstond was hij daar aan het touwtje aan het trekken om door te spoelen :+
jaa het weer is echt heerlijk donderdag en vrijdag 18-20 graden 8-)

zou woofwear fijn zijn? mij hebben ze style of prolite aangeraden maar daar denken mijn spaarpot en mijn moeders portemenee anders over ;(

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 16:28

Afbeelding

_O-

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 16:37

_/-\o_ :=

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 16:48

:') Lotte

Ze wilden zijn ketting, en zijn portemonne ofzo, maar tegen die tijd had hij 1 iemand zijn arm al omgedraaid.

Ik ga omkleden en Ultra halen :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 16:51

Gister weer de aftrap van het SGW-seizoen van 2009 in Chaam gehad. Hubbie was weer zo lief om wat foto's te maken, deze heb ik in een topic op SGW-ITP staan:

[SGW-ITP] Sims in Chaam

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 16:52

En Ingrid is er ook weer. :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:15

Ziet er naar uit dat je een lekkere start hebt gehad in Chaam, Simmie!! +:)+

Mijn zadel is besteld!! :D Over 8 weken kan ik jullie een foto laten zien 8)7 .
(Ik moest even nadenken wie Ingrid ook alweer was...)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 20:28

Laatste mondeling gehad *\o/* *\o/* *\o/*
Nu alleen nog Latijn morgen. Vorstin had er weer zin in vandaag, ze was lekker voorwaarts :)

Wat betreft springschoenen, bij mij gingen de NEW's wel lang mee. Helaas is nu het klitteband kapot. Rubberen gaan snel kapot bij mij, maar die gekleurde van Norton weer niet.

@ Simmie, die beweert stug dat ze niet meeleest, maar ondertussen.. :+
Gave foto's trouwens van Sims! Lekker dat ze het weer zo goed aanpakt!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 20:59

Ik ben echt gesloopt. had vandaag examen.. De aller laatste.. Vanmorgen het los rijden ging lekker (ik moet dan eerst een kwartiertje op mijn eigen en dan 2x een kwartier op 2 andere paarden). Daarna een L parcours springen. Pff wat was ik zenuwachtig (en eigenlijk iedereen). Remember sprong lekker (eerst weer gezeik gehad dat ie weer kreupel was, wat niet het geval was.) daarna op 2 andere. De eerste ging nog wel, maar kon geen afstand zien op de laatste. Dus opnieuw aangereden. De laatste was ik zo bang voor. Die trekt ontzettend na de sprong, Hij past zelf zijn afstand. Heel fijn, maar niet bij mij... Pff. Toen ik klaar was kwamen echt de tranen van spanning. Vind examens echt helemaal niks meer!!! Ik hoop dat mijn opleidingscijfer en mijn cijfer voor het losrijden goed zijn, zodat ze mijn parcours cijfer compenseren. Ga alleen zo echt na bed. Ben gebroken! Lees de volgende keer wel bij... Excuse me :D

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:32

Succes morgen nog Shanouk! :)
BV; Fijn dat Remember goed ging!

Morgen tentamen economie..
Ik ga maar slapen! :evaw:

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:35

Zooo... pff ik ben ook gebroken. Net terug van de crosstraining in Ede. Heb even grondinspectie gedaan daar :P Trainen ging heel lekker, hij pakte alles weer heel fijn aan. Grondinspectie was mijn eigen schuld, waren 2 wat hogere steiltjes op 2 galopsprongen, maar ik was te onzeker en ga dan prutsen. Dus hij schoot me erlangs en ik kon me niet zo lang houden. Daarna nog een keer gedaan en toen pakte hij het super aan. ( ik moest even een schop onder mn kont hebben dat we het makkelijk konden).

Zusje en paard gingen super. Het vertrouwen helemaal terug!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:52

Fijn dat je je laatste mondeling gehad hebt Shanouk :D Succes met Latijn!

Marieke: Ook veel succes met je tentamen :)!

Tientje: Wat fijn dat het zo lekker ging? Geen harde smak gemaakt dus? Fijn ook dat je zusje haar vertrouwen weer terug heeft :)

Lotte: Haha wat een heerlijk paard is het ook :+: Woll zou vrolijk mee doen, die vindt zulke grapjes ook geweldig :))

Ik geloof alleen dat ik Ingrid gemist heb >;)

Heb net 10 minuten van mijn adviesgesprek uitgetypt. Verschrikkelijke rotklus. Elke keer dat filmpje weer terugspoelen, net een woordje aanpassen en dat dan zo'n 5 keer voor een mini-stukje tekst. Vorige gesprek was goed beoordeeld met alleen maar 7'ens en 8'en alleen had ik de manier van analyseren nogal op eigen wijze toegepast dus ga me daar nu nog maar een beetje in verdiepen, want 'n beetje zonde voor mijn cijfer was het wel :+

Wel een leuk bericht in mijn mail dat we voor onze portfolio 1,5 bonuspunt hadden :D Wordt bij mijn tentamencijfer opgeteld dus dat is wel erg leuk *D

Naast al dat studeren wordt er ook heerlijk gesogt.. Heb deze zaterdag van vriendinnen gekregen en heb hem een ereplaatsje op mijn kast gegeven:
Afbeelding
:D :+

En dan is het nu weer ban-tijd.. heb het helemaal uitgevonden 8-) *D
:evaw:
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 30-03-09 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:54

Nee, was een slow motion val. Heb me niet zeer gedaan en vertrouwen is ook niet minder geworden. Ik had het volgens mij echt nodig, even wakker geschud.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:58

Lotte; wat een verhaal zeg :')
BV; kan me voorstellen dat zo'n dag sloopt, hopelijk heb je het gehaald. Wanneer krijg je dat te horen?
Tientje; balen dat je gevallen bent, maar super dat ie daarna weer aanpakte. En wat fijn ook van je zusje :j
Vief; succes met je analyse, jij liever dan ik :+

Ik heb beide paardjes lekker ff aan de longe gehad en daarna bij een vriendin een buitenritje gemaakt, was gezellig. Nu lekker naar bed want ben echt lam (na vannacht 4 uurtjes slaap) :z

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:23

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 23:13

Mooi paard mistid :)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 07:22

:O Goedemorge!
Dat is een leuk paardje mistid en een zeer schattig hoofd

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 07:26

Sim; ik heb die van Eskadron. Gewoon van Neopreen en in verschillende kleuren te krijgen. Volgens mij heb ik er 29 Euro voor betaald. Mijn vorige paar is jaren mee gegaan.