Wat zijn de goedkoopste beschermers voor achterbenen met plaat?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, heb nu dan 45 euro uitgegeven aan die Eskadron bontdingen. Wo speelt er mee buiten etc... Dus ze moet er geen wonden krijgen.
. Wolin heeft ontdekt waar de lichtschakelaar in de binnenpaddock zit.. Mijn moeder had haar gisteravond nog een keer losgegooid met haar paardenvrienden. Komt ze naar buiten met een kruiwagen, ziet ze dat de paddocks helemaal donker zijn en ze staat even te kijken en het licht gaat weer aan.........en weer uit ...en vervolgens weer aan
. Dus ze kijkt om het hoekje, waar ze zicht heeft op de eerste binnenpaddock. En ze ziet Wolin in de hoek staan bij de lichtschakelaar, haar partner in crime
stond mee te kijken vanaf een afstandje hoe het moest, oren erop, die schakelaar is toch wel reuze interessant... En floep.. licht uit.. hoop gesneurk natuurlijk *SPANNUUUUUND*
...
) en dat licht gaat weer aan.. Komt mijn moeder om het hoekje lopen, allebei bokkend aan de haal
, die schrokken zich natuurlijk te pletter..
, Wolin ontdekt elke keer weer wat. Ideaal zo'n paard die het licht zelf uit doet!! Volgende keer opent ze deuren
.
. WolinLotte schreef:Wolin ontdekt elke keer weer wat. Ideaal zo'n paard die het licht zelf uit doet!! Volgende keer opent ze deuren .
Wat een weertje is het!! Misschien straks nog een keertje terug naar stal, veel te lekker weer om op stal te staan .
altijd leuk ideevolle paarden mijn pony was op ponykamp ontsnapt en was naar het wchok gewandelt waar de deur toevallig openstond was hij daar aan het touwtje aan het trekken om door te spoelen
Lotte

Trainen ging heel lekker, hij pakte alles weer heel fijn aan. Grondinspectie was mijn eigen schuld, waren 2 wat hogere steiltjes op 2 galopsprongen, maar ik was te onzeker en ga dan prutsen. Dus hij schoot me erlangs en ik kon me niet zo lang houden. Daarna nog een keer gedaan en toen pakte hij het super aan. ( ik moest even een schop onder mn kont hebben dat we het makkelijk konden).
Succes met Latijn!
!
Woll zou vrolijk mee doen, die vindt zulke grapjes ook geweldig 

Wordt bij mijn tentamencijfer opgeteld dus dat is wel erg leuk 

?
, fijn dat het daarna wel weer goed ging!