Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Loempia heeft volgens mij ook een mega singel
.
) 

.
.
Sunny mist hem ook
Af en toe denk ik wel eens als het financieel niet zo fijn was om pensionpaarden te hebben......
Maar ja, later ging het gelukkig goed.
Maar uiteindelijk waren ze lief!!

Mijn vader heeft het vanaf de tribune gefilmd.
In de bak zag hij in het begin nog wel wat spookjes, maar die waren gelukkig al snel weg
Eerste rondje nog wat te weinig controle. Begin ging heel netjes alleen toen wilde hij soms net niet helemaal terugkomen. Kreeg hem voor de dubbel uit de wending niet genoeg terug. Was nog half bezig in de wending en terugrijden en daardoor te weinig buitenbeen, toen glipte hij er dus langs. Weer aangereden en toen wel gewoon goed. Nog ergens even een extra volte gereden en verder gewoon goed door het parcours. Alleen dus nog een beetje een probleem met de rem. Hij trok me soms nog net een beetje uit het zadel.
Nog wel een beetje kijken met de afstanden soms. Dat is nog wel wennen. 3-sprong iets kort onder de eerste, daardoor dus wat meer been gegeven waardoor hij het door wat te rekken nog wel goed haalde, maar daarna was de controle dus weer iets kwijt, waardoor de hindernis erna niet zo goed ging
Mocht de laatste lijntjes dus nog een keer over doen en toen ging het super!! Zul je zien, dat lijntje is net niet gefilmd
Maar voor een eerste keer vond ik het hartstikke goed gaan 

Moet hem dus nog wel wat crosspaard manieren bijbrengen haha
Heb hem ook nog even voor de waterbak gezet. Gewoon zonder veel druk, maar wat naar beneden naar zo'n grote plas met een mega boom ernaast als hindernis was toch wel spannend
Maar op het laatst kreeg ik hem er wel dicht bij. Hij begon helemaal te snuiven en op het laatst durfde hij het ook wel van dichtbij te bekijken. Daarna maar verder gestapt, zag namelijk dat er nog een heel dun laagje ijs op lag. Kan opzich niet super veel kwaad, maar was bang dat het gekraak hem af zou schrikken.