Goed zeg Vief, dat je parcours zo lekker ging! Ik vind het echt knap dat je zo snel al een B parcours met hem kan springen!
Ik heb mijn wedstrijd voor vandaag afgemeld. De voorbereiding was knudde oa vanwege het weer en ik had er eigenlijk op gerekend dat het zondag zou zijn. Nou moest ik dus vandaag en wel met 4 uur tussen de proeven. Frank moest eigenlijk nog werken en de auto deed gisterenmiddag raar. Ik vond het genoeg voortekenen om maar eens niet te gaan.....
Kon vandaag gelukkig weer fijn thuis rijden. Een beetje getut met Ollie, we hadden beiden niet zoveel zin in serieus dressuuren. Ook Ultra voor het eerst weer aan de longe gehad en die was ook braaf. Verder de wei twee keer kunnen maken omdat een van de pensionpaarden door de draad naar de polo wilde trappen en zo de hele draad mee nam. Er brak zelfs een paal af!
Af en toe denk ik wel eens als het financieel niet zo fijn was om pensionpaarden te hebben......
Maar ja, later ging het gelukkig goed.
Loes: Wat fijn dat het zo goed gaat met Joery!
Sim: Ben jaloers op je bosritje! Ik moet helaas iets te ver over de weg om met een fijn gevoel alleen naar het bos te gaan. Maar ja, ik ben wel een beetje een scheiterd alleen buiten....