verder zijn er geen eisen

Daar doen ze het niet voor denk ik vief

Leuk jitske

Lutjebroek is nog eens te doen voor een training

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
_Jitske_ schreef:Naar Nijmegen, naar het Valkhofmuseum (excursie voor Latijn), en daarna zijn we met de hele klas uit eten geweest, was gezellig
Lielle schreef:Gomir, ik zal eens denken.
Citaat:trouwens van mijn dressuurinstructice de tip gekregen om Raimaer de volgende keer in de ring de eerste rondjes (voor de proef) extra rond en diep in te stellen (en niet zelf meer te melden bij de jury) en dan te blijven licht rijden. Hopelijk helpt dat.
GvdT schreef:Missmuts, als je nu met ons mee doet dan kan je wel bij ons in de groep. Vinden wij wel gezellig
gomir schreef:Klinkt goed! Is iig het proberen waard, wie weet helpt het
Dat melden kan ik wel inkomen iig
Lielle schreef:gomir schreef:Klinkt goed! Is iig het proberen waard, wie weet helpt het
Dat melden kan ik wel inkomen iig
ze zwaaide zo lief naar je
Bento1988 schreef:Lielle: hopelijk helpt de tip van je instructrice. Ik denk dat het al scheelt als je gewoon brutaal in de rondte rijdt en daar waar ze kijkerig is een beetje schouder voor rijdt, zodat ze wat afleiding heeft.
gomir schreef:Bento1988 schreef:Lielle: hopelijk helpt de tip van je instructrice. Ik denk dat het al scheelt als je gewoon brutaal in de rondte rijdt en daar waar ze kijkerig is een beetje schouder voor rijdt, zodat ze wat afleiding heeft.
Raimaer was alleen niet kijkerig volgens mij
gomir schreef:Bento1988 schreef:Lielle: hopelijk helpt de tip van je instructrice. Ik denk dat het al scheelt als je gewoon brutaal in de rondte rijdt en daar waar ze kijkerig is een beetje schouder voor rijdt, zodat ze wat afleiding heeft.
Raimaer was alleen niet kijkerig volgens mij
Ik zal eens kijken of ik wat met dat HELLP-syndroom kan. Denk alleen dat daar teveel technische dingen bijkomen en de nadruk moet vooral op het ethische liggen.
En we hebben het vandaag ook al uitgebreid over prematuren, baby's met afwijkingen en inspraak van ouders gehad. Heb het idee dat ik me er dan zo makkelijk vanaf maak, de wetten ed zijn dan natuurlijk al hetzelfde.
Bento1988 schreef:Dat is allemaal al zo vreselijk uitgekauwd in de afgelopen twee jaar, maar op zich zou het kunnen.euthanasie dan?
of een donorkwestie
Lielle schreef:als ik zeker wist dat het ongehoorzaamheid was, sloeg ik er een keer doorheen, maar ik weet uit ervaring dat ik daar niets mee bereik met haar. Als je haar beledigt, flipt ze, terwijl ze een terechte correctie wel gewoon accepteert. Ik heb me iig voorgenomen de volgende keer dus
- niet zelf te melden
- rond en laag te beginnen
- en maar te laten lopen in de proef ipv te proberen die loperigheid te begrenzen. Daar bereikte ik iig niets mee, dus dan maar eens een andere manier.
Bento1988 schreef:GvdT en MissJumpy: ik heb ook mail gehad van Pleun. Ga me dit weekend even over de data buigen en dan inschrijven. Ik zal ook even erbij zetten dat ik bij jullie in de les wil![]()
MissMuts is ook van harte welkom!
Edit: verkeerde muts