[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:12

Ik moet een willekeurig klinisch probleem hebben(dus uit de artsenpraktijk), ervaring als verpleegkundige mag ook.

verder zijn er geen eisen

Daar doen ze het niet voor denk ik vief

Leuk jitske Waar ben je heen geweest? Of heb ik daar overheen gelezen?

Lutjebroek is nog eens te doen voor een training

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:13

Naar Nijmegen, naar het Valkhofmuseum (excursie voor Latijn), en daarna zijn we met de hele klas uit eten geweest, was gezellig

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:19

Bedankt voor al jullie reacties op mijn vraag. Ik ga er mee aan de slag en het komt wel goed;)
Vandaag heeft het team van mijn school gewonnen en is Overijssels kampioen debatteren. Was supergezellig

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:21

Ik kijk net op startlijsten.nl en ik moet morgen om 10.06 dressuren met Violin .. Ik stond op de wachtlijst en mag dus wel meedoen. dat wordt morgen vroeg op!

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:23

Veel succes

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:27

maar ik ga slapen, want ik ben kapot!
Doei!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:27

trusten, en veel succes morgen!

Lielle

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:44

hm, daar ben ik niet blij mee. Ik had dat weekend naar Luhmuhlen gewild (kijken), maar van de andere kant kan ik nu het Hemelvaart weekend weg naar Frankrijk of zo.

succes renske.

Gomir, ik zal eens denken.

Ik heb trouwens van mijn dressuurinstructice de tip gekregen om Raimaer de volgende keer in de ring de eerste rondjes (voor de proef) extra rond en diep in te stellen (en niet zelf meer te melden bij de jury ) en dan te blijven licht rijden. Hopelijk helpt dat.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:45

_Jitske_ schreef:
Naar Nijmegen, naar het Valkhofmuseum (excursie voor Latijn), en daarna zijn we met de hele klas uit eten geweest, was gezellig

Leuk!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:48

Lielle schreef:
Gomir, ik zal eens denken.

graag!

Citaat:
trouwens van mijn dressuurinstructice de tip gekregen om Raimaer de volgende keer in de ring de eerste rondjes (voor de proef) extra rond en diep in te stellen (en niet zelf meer te melden bij de jury ) en dan te blijven licht rijden. Hopelijk helpt dat.

Klinkt goed! Is iig het proberen waard, wie weet helpt het
Dat melden kan ik wel inkomen iig

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:53

GvdT en MissJumpy: ik heb ook mail gehad van Pleun. Ga me dit weekend even over de data buigen en dan inschrijven. Ik zal ook even erbij zetten dat ik bij jullie in de les wil
MissMuts is ook van harte welkom!

Gomir: heb je er wat aan om de dilemma's rondom het HELLP syndroom aan de kaak te stellen?
Wanneer kies je ervoor om de baby te halen? Welke grenzen kun je aangeven? Heeft de moeder inspraak?
waarom en wanneer inleiden/sectio?

Edit: verkeerde muts

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 22:55

Bedankt voor de info M_J

GvdT schreef:
Missmuts, als je nu met ons mee doet dan kan je wel bij ons in de groep. Vinden wij wel gezellig

Lief van je Ik ga eens even de plaatsen opzoeken en de data bekijken in mijn agenda. Ik laat het weten!

Lielle, dat klinkt als een mogelijke oplossing. Dat kan net even helpen om beter de proef door te komen. Hou ons op de hoogte hoe dat gegaan is.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:01

ik ga de 29e weer op pad, dus dan horen jullie het. Ik hoop echt dat het helpt, ze liep zo ontzettend fijn op het voorterrein

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:07

gomir schreef:

ze zwaaide zo lief naar je

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:09

Ik had vanavond ook dressuurles. Miel was nog stijf en stug van de springles van gisteren en toen ik hem rechtsom op 4 sporen liet lopen om wat lengtebuiging te krijgen werd ie me toch kwaad. Hij ging met een kwaaie kop staan stampvoeten en met een beetje fantasie leek het op iets passage achtigs met een unhappy sausje.

Was nogal boos, want het heeft een hele les geduurd om hem los te werken. Daaag 35 euries lesgeld.

Lielle: hopelijk helpt de tip van je instructrice. Ik denk dat het al scheelt als je gewoon brutaal in de rondte rijdt en daar waar ze kijkerig is een beetje schouder voor rijdt, zodat ze wat afleiding heeft.

Ik heb het weleens gepresteerd om in een Kür ring met tribune niet veel meer van de bak te gebruiken dan de ruimte vlakbij X

Toen heb ik hem voor de 2e proef net zo lang doorgereden tot hij van moeheid niet meer uit zijn dopjes kon kijken en ik hem alle hoeken door kon rijden.
Op mijn coupon stond toen: paard maakt treurige indruk
Maar dat kon me op dat moment weinig schelen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:11

Lielle schreef:
gomir schreef:

ze zwaaide zo lief naar je

O, was dat naar mij
Had ik dat geweten dan had ik even teruggezwaaid

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:14

Bento1988 schreef:
Lielle: hopelijk helpt de tip van je instructrice. Ik denk dat het al scheelt als je gewoon brutaal in de rondte rijdt en daar waar ze kijkerig is een beetje schouder voor rijdt, zodat ze wat afleiding heeft.

Raimaer was alleen niet kijkerig volgens mij

Ik zal eens kijken of ik wat met dat HELLP-syndroom kan. Denk alleen dat daar teveel technische dingen bijkomen en de nadruk moet vooral op het ethische liggen.
En we hebben het vandaag ook al uitgebreid over prematuren, baby's met afwijkingen en inspraak van ouders gehad. Heb het idee dat ik me er dan zo makkelijk vanaf maak, de wetten ed zijn dan natuurlijk al hetzelfde.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:20

gomir schreef:
Bento1988 schreef:

Het is inderdaad geen kijkerigheid, helemaal niet. Ze wordt extreem loperig en gespannen, drukt de rug weg en alle lossigheid en nageeflijkheid is foetsie. Voor mijn gevoel is het een vorm van spanning en toch ook enthousiasme waar ze niet mee overweg kan en wat zich dus uit in veel te druk, brutaal en heet gedrag. Zodra ze zich dan daarin begrensd voelt, denkt ze dan maar de lucht in en dat doet ze letterlijk dus.
Rob heeft het 's avonds met springen gezien, dan gebeurt in feite hetzelfde en volgens hem is het geen ongehoorzaamheid maar een enthousiasme dat we in goede banen moeten zien te leiden. Nou nog ontdekken hoe

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:21

gomir schreef:
Bento1988 schreef:

Ik zal eens kijken of ik wat met dat HELLP-syndroom kan. Denk alleen dat daar teveel technische dingen bijkomen en de nadruk moet vooral op het ethische liggen.
En we hebben het vandaag ook al uitgebreid over prematuren, baby's met afwijkingen en inspraak van ouders gehad. Heb het idee dat ik me er dan zo makkelijk vanaf maak, de wetten ed zijn dan natuurlijk al hetzelfde.

euthanasie dan?
of een donorkwestie

Raimaer is een stoute dame

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:25

Ja en nee, Bento. Ze wordt te enthousiast en dat uit zich verkeerd, en ik ben dan ook te bot in mijn correcties. Als ik dat kan kanaliseren, loopt ze een wereldproef.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:28

Bento1988 schreef:
euthanasie dan?
of een donorkwestie
Dat is allemaal al zo vreselijk uitgekauwd in de afgelopen twee jaar, maar op zich zou het kunnen.
Ik kreeg net een pb van iemand die met gehandicapten werkt, ging over sondevoeding onder dwang, ook als de ouders het niet willen. denk dat ik daar wel wat leuks van kan maken

Lielle: enthousiasme is denk ik makkelijker op te lossen dan ongehoorzaamheid

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:30

als ik zeker wist dat het ongehoorzaamheid was, sloeg ik er een keer doorheen, maar ik weet uit ervaring dat ik daar niets mee bereik met haar. Als je haar beledigt, flipt ze, terwijl ze een terechte correctie wel gewoon accepteert. Ik heb me iig voorgenomen de volgende keer dus
- niet zelf te melden
- rond en laag te beginnen
- en maar te laten lopen in de proef ipv te proberen die loperigheid te begrenzen. Daar bereikte ik iig niets mee, dus dan maar eens een andere manier.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:35

Niet te veel kletsen dit weekend want ik ben er niet

Morgen de hele dag op de hockey om het feest voor morgenavond voor te bereiden En de volgende morgen alles opruimen...

Bento1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:38

Lielle schreef:
als ik zeker wist dat het ongehoorzaamheid was, sloeg ik er een keer doorheen, maar ik weet uit ervaring dat ik daar niets mee bereik met haar. Als je haar beledigt, flipt ze, terwijl ze een terechte correctie wel gewoon accepteert. Ik heb me iig voorgenomen de volgende keer dus
- niet zelf te melden
- rond en laag te beginnen
- en maar te laten lopen in de proef ipv te proberen die loperigheid te begrenzen. Daar bereikte ik iig niets mee, dus dan maar eens een andere manier.

Goed plan Lielle!

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 23:47

Bento1988 schreef:
GvdT en MissJumpy: ik heb ook mail gehad van Pleun. Ga me dit weekend even over de data buigen en dan inschrijven. Ik zal ook even erbij zetten dat ik bij jullie in de les wil
MissMuts is ook van harte welkom!

Edit: verkeerde muts

Meld zich in nieuw topic en nieuw gebied

Heb de stoute schoenen aangetrokken en ga de beginnerstrainingen volgen! En ik wil alleen maar berichten lezen over hoe laag die sprongen dan wel niet zijn

groet
Belinda