Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
. Jammer genoeg morgen wel geen zonnetje van de partij
.
In het begin een paar keer hoofd tussen de benen en maaien naar het bit bij licht contact, dus hij is er zich wel van bewust dat er een bit aanwezig is. Echter is hij er verder zo rustig mee dat ik echt duim dat we eindelijk de ideale combinatie hebben gevonden. Dan zal het inderdaad te druk geweest zijn in zijn mond met een dubbel- en enkelgebroken trens. Hij liep zo fijn, volgde de hand mooi, plooide mooi in hals en lichaam, zet ein-de-lijk goed onder met de achterhand, laat zich fijn schakelen en kon alles prima van achter naar voor laten afvloeien, amper spanning.
Mooie foto's ook PP!
ze is al enkele dagen overtijd, was uitgeregend voor 1 april op 11,5 maand dracht, breng haar vandaag weg en de staleigenaresse vraagt of ik nog een maandje geduld ga hebben... Heeft volgens haar nog niets van uier... Hoop dat er toch wat schot in komt! 
Daar zijn grote beurzen zo handig voor, er is bijna altijd wel een stand met een heel rek bitten aan lagere prijzen dan in de ruiterzaak. Meestal merkloze bitten, maar daarom niet minder goed.
.
! Tussen hindernis 1 en twee trok ze wel weg mr keer ze de hindernis zag ging ze voor de hindernis ipv de weg richting van
. En daarna ging ze gewoon super goed
. Juist beetje rare sprong op ene waar ik mocht kiezen. Ze ging echt als een trein op en het einde heb ik moet inhouden
. Was net nie tevroeg binnen
. Kga met chrono moeten beginnen rijden
. Ben uiteindelijk vierde geworden
. Hopelijk blijft ze zo positief
.