Was zeker leuk om elkaar eens te zien Nikki! Leuk paard heb je.
Caressa had ook rondje BB en B gedaan met Just die om de een of andere reden op de startlijst stond met als vader de papa van Daimler

BB ging goed met een pechbalkje op de laatste hindernis maar het tweede rondje was Just wat moe. Hij sprong er een balk af, zijn fout (aldus Jan) en in voor de dubbel kreeg ze hem niet goed gesloten waardoor ze verkeerd uitkwam. Bij de tweede zat het helemaal fout dus het leek of Just ging stoppen maar die ondernam toch nog een dappere poging en kiepte de hele hindernis om

Caressa heeft hem even in stap gezet en beloond en lief toegesproken omdat ze dacht dat hij wel geschrokken zou zijn maar daarna sprong hij eigenlijk heel netjes rond. Caressa is daar nog want die is Jan helpen met zijn paarden. Wij zijn met Just naar huis gegaan. Hij is best rustig op de trailer maar hij blijft maar wiebelen waardoor alles wiebelt.
Heb Kim nog even gesproken (van het oefenterrein in Zundert) en die willen 22 of 23 februari weer een crosstraining gaan doen met Jan.
Weet iemand iets over een nieuwe cross in Zeeland die nog voor Alphen Chaam zou zijn? Jan had het daarover.
Hee Madelein, wat fijn dat het zo gaat met Ed maar waarom wil je hem niet meer op ijzers hebben? Is dat i.v.m. het zichzelf beschadigen? Je zou hoefschoenen kunnen proberen maar ik hoor daar niet zulke hele goede verhalen over.
Ik smeer mijn nek nu steeds in met capsicum creme, lekker heet maar dat helpt wel goed.
Gisteren zijn we trouwens naar Warhorse geweest, is echt een aanrader!