viefdepief schreef:Mirthe: Wat vervelend dat Vos er geen zin in had. Hoe gaat het nu met jou zelf dan?
Mijn rug is niet verslechterd! Nu ik er goed op let gaat lopen ook wel beter, maar bij mijn heup begint het nu te knakken. Polsen doen ook pijn, maar ik heb hele slechte polsen, dus ik gooi het erop dat die weer even aan het wennen zijn aan het rijden. Maar eigenlijk gaat het best goed en ik probeer ook alles wat positiever in te zien (dat is wel bijzonder lastig hoor, haha). Dinsdag mag ik naar de revalidatiearts en ik ben onwijs benieuwd wat die voor mij bedenkt.
Ballet is niet mijn ding
Texelse, leuk dat het een jongetje wordt. Eens iets anders!
Ik heb vroeger doorgezwommen tot ik mijn diploma c had, daarna wilde ik wel verder maar daar had ik op mijn manier geen tijd voor. Wel altijd nog meegedaan aan de gemeentezwemlessen (onze gemeente biedt altijd sportlessen aan, zo heb ik ook een poosje trampolinegesprongen!) en aan de gemeentekampioenschappen (die ik volgens mij elke keer heb gewonnen). Verder altijd gereden. Ik ben heel saai, ik heb liever een boek dan dat ik ga voetballen/hockeyen enzo. Daarbij ben ik toch wel bang voor de bal
Enne, ik heb geen idee waar die 65% verscholen zit onder hun steen, maar ik prefereer het tweede.