Die hebben bij WW meegelopen vorig jaar, super enthausiaste mensen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lielle schreef:heb bericht van Vlietlanden, sta in de L idd op de wachtlijst. Maar ik neem aan dat dat nog wel goedkomt.
En in EL is plek voor Ukkie in het L, dus dat gaat allemaal goed. Voorlopig dus gepland EL (L/M), Maarsbergen (L/M), C'ray (L/M), Tongeren (L/M) en Vlietlanden (L/M). Tussen C'ray en Tongeren twee weekjes vakanties en dan eind juli/begin agustus twee weken weg. Past allemaal precies.
.
)
Had nog mijn twijfels over BB of B, maar ga het toch maar eens proberen in de B. Komt qua planning wel beter uit, als ik vroeg kan starten, kan ik daarna alsnog naar Guus. Als ik BB rij gaat dat niet lukken. Paardje heeft nog niet zoveel cross ervaring, maar ik heb nog even de tijd om daar mee aan de slag te gaan. 
Heleen_B schreef:Heb net maar even markelo snorrewind opgegeven. (Onder het motto, afmelden kan altijd nog)
Weet iemand wat voor soort waterbak ze daar hebben?
rowo schreef:Heleen_B schreef:Heb net maar even markelo snorrewind opgegeven. (Onder het motto, afmelden kan altijd nog)
Weet iemand wat voor soort waterbak ze daar hebben?
De waterbak is daar niet zo fijn. De inloop is niet lekker aan te rijden. De insprong is wel mooi, daar kun je mooi rechtdoor.
Voor paarden die twijfelen is het een lastige. T is in het bos en heel donker...
Ik ga dit weekend nog maar ff nadenken of ik deze nog op geef.
Rosa_ schreef:Roxxiejj schreef:Weet iemand wanneer Vinkega open gaat???
Vinkega is inderdaad al open. Ik heb op 13-3 opgegeven.
Net ook Norg verstuurd, kreeg een email dat de inschrijving open is. Hoe de beste meneer aan mijn email is gekomen is me een raadsel haha..