Tafel is wel gaaf! Kan op mijn to-do-list voor over een jaar of 10 Zeker in combinatie met de wal ervoor. Jammer dat het filmpje niets van de actie laat zien. Heb je die trakhener waar jullie het over hadden (met een blauwe bak???) niet op film? Ben daar ook benieuwd naar.
Zelfde probleem, alleen maar lucht. En een langsflutsende boom en hals van Ojee toen ze in de sliding stop ging.
AntheaV
Geplaatst: 08-07-11 21:23
Corien: Auw San: Hopelijk nemen de spieren het over Lielle: Leuk tafeltTJE
caro29
Geplaatst: 08-07-11 21:27
Leuke tafel! In combi met de wal een pittige opgave. Waar is dit?
Ik ga maandag defintief trainen in Neu Versen. Greppel trainen en hoop dat er wat leuke VL sprongen staan die we een keer kunnen doen. Greppel wordt zowiezo leuk want je gaat een soort sluisje door en dan greppel over. er gaat ook een kennis mee die voor het eerst gaat crossen. Ben benieuwd...
Corien, hopelijk is de zwelling snel weg Arme Scoob! Lielle, pittig lijntje!
Traumeel doet inderdaad wonderen!
Ik heb de pingfunctie van mijn bb ontdekt met wat hulp Ik ben net thuis van werk. Het was erg gezellig in de bar en heb zelfs nog een compliment gekregen: 'Nee marjolein, dat zie je verkeerd.... Je bent juist liever (of is het een f) dan je eruit ziet'
texelse
Geplaatst: 08-07-11 21:37
Heeee Mootje, dat is een leuk compliment!!! mijn voornemen van 3 complimentjes per dag schiet er ook bij in, bedenk ik me na het lezen van de post van Mootje...
Haha, whatsapp heb ik op mijn privételefoon. Ping is voor collega's!
Sannnn
Geplaatst: 08-07-11 22:07
Dan helpt die flap idd niet. Succes met je drukke dagje Caro. Au Corien, beterschap!! Dat is goede tafel zeg. Mootje kan lekker pingen.
Ik heb flink de baalen van What, even goed gehad met zijn grappen. Wel doorgereden, maar weet nog niet of ik morgen wel op cc ga. Heeft op deze manier geen nut. Daarna even lekker uitgewaaid met Vero, mis het rijden met haar wel. Dinsdag om half 10 hebben we een afspraak....
EvelienH
Geplaatst: 08-07-11 22:09
He, Sann! die kun je nu wel gebruiken!
xxitsmexx
Geplaatst: 08-07-11 22:12
anthea is haar broeken gaan maken noor mooi dat je ze zo snel op de wei had staan mirthe ik hoop voor je dat je bent aangenomen eef heeft zin in wedstrijd lau heeft super fijn les gehad van martin. joki heeft fijn gereden floor heeft een leuke stage gehad. nu nog even een feestje sann dat is balen maar ik stuur je even een pb leuke foto sann en met de benen zo heb ik ook heel vaak caro heeft fijn gereden en een druk weekend corien dat doet zeer :S lielle zo op de foto vind ik het eerlijk gezegt meevallen maar in het eggie is het toch wel wat erger.. dacht die picknicktafel moet nog op de plek gezet worden haha..
zo ol heeft mooi zijn deken opgehouden en hij ligt nog hetzelfde als hoe ik hem vanmorgen op gelegt heb. en ben ik op stal en wat denk je allebei de merries de dekens kapot.. pfff.. lekker hoor die paarden.. morgen even heel vroeg rijden daarna lesgeven, boodschappen doen, taart bakken, nog weer even rijden, spullen klaar maken voor cc. zondag concours maar bij ons is het toch wel vol.
texelse
Geplaatst: 09-07-11 07:57
xxistmexx: goed gedaan, mooie bijleesactie, waar ik me graag bij aansluit, met een extra voor Sannn.
Vanmorgen even bezorgd een van "de meiden" geobserveerd, en ik ben heeeeel bang dat zij drachtig is na een uitstapje vorig jaar. Wel mooie bloedkruizing, maar totaal onbedoeld. En deze keer waren het de dames die uit wandelen gingen naar een mooie man , en niet andersom. Nu maar uitpuzzelen wanneer het ongeveer geweest is. Moet mijn sociale kalender even voor nakijken.
Straks naar de kringkampioenschappen met "ponylief". Voorbereiding is verre van optimaal, dus ik verwacht er niet veel van. Maar een "sopvrije" dag is wel lekker!! Middelste neemt mijn klus vandaag over, en daar ben ik heel blij mee !
Alle cc-gangers heel veel succes, en allemaal een fijne dag toegewenst!
Sann: Mo: ping is verslaaaaaavend Caro: ik wil maandag eigenlijk ook wel gaan trainen, denk alleen niet dat ik vaders zo ver krijg Lielle: jeetje daar passen wij maandag met zn alle aan aan die tafel joh Corien: auwtsj, idd je broek claimen!
Gister laat thuis van het werk en gauw ff bijgelezen. Ga zo ff boodschapjes doen voor morgen Lekker Texelse dat je niet hoeft schoon te maken vandaag Bij ons vliegen er al weer genoeg kinderen over het erf. Flinke tafel Lielle
Roos kan ik me auto niet kwijt bij jou San balen van what zeg.. LIelle tanx ga het gelijk even halen! Mo goed bezig dus, altijd goed een compliment!
Was gister even een bakkie gaan doen in de kroeg, been is nu veel dunner als gister als ik maar beweeg Heb me flink misdragen en dat op ne nuchtere maag....
Ik ga ff snel boodschappen doen, de wel zo bekende: Hamburgers met korting oooh oooh oooh oh oooooh
Snoekiej
Geplaatst: 09-07-11 11:01
Goeiemorgen! Weer lekker uitgeslapen na werk. Hoe gesmeerd het eergisteren liep, zo hectisch liep het gisteren Heb wel met 4 borden leren lopen eergister
Zwartje had anders ook wel hierheen gemogen hoor Lau Lekker gereden weer dus Floor! Fijn dat Caap weer een stuk beter was Eef Veel plezier Caro Auw Corien, wat een pech weer! Heel veel plezier op het strand! Dik ding idd Lielle! Mootje, en was dat compliment van iemand speciaal ? Sterkte met alles Sannn Veel plezier Texelse
Gaaf tafeltje Lielle Mo leuk zo een compliment Corien heeft zich misdragen, net als What Texelse heeft een sopvrije dag, wel eens fijn cc-gangers succes
Ik heb Ferrose net maar op het land gegooid. De paddock/longeercirkel waren losgetrokken en dat werkt met Ferrose niet fijn. Vanavond maar even bedenken of ik nog wat ga doen of dat ze vrij is
Zeusje zijn been is heel mooi dun maar onder het wondje blijft het hard. Weten jullie hoe een schiefel begint? Ik smeer me rot en koel me een ongeluk maar heb geen idee of ik het voor kan blijven.
Ga zo denk ik maar eens kijken of ik nog een paar leuke shirtjes kan vinden en vanavond hebben we het personeelsfeest van Geert's werk. Ben benieuwd, allemaal truckers!