[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:00

Snoek, die vakken van jou klinken moeilijk. Wat voor studie doe je ook alweer? (oh en Rob ga ik over 5 min. bellen. Ik heb 'm gister aan de lijn gehad dat ik vandaag na 10 uur terug moest bellen)
En au! Je voet!

Lielle plaatst een mooie foto van een blije schimmel.
Vief heeft ook hele mooie en zonnige foto's. Wat glimt je paard!

Noor <3 <3

Viesje deed weer goed zijn best. De buitenbak was te zwaar, dus ik heb het maar kort gehouden. Ondanks de bodem was hij wel lekker voorwaarts, goed aan het been en op zich redelijk los :) Fijn!

_Noor

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-11 22:02

Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken nee, nooit geweest ook hoor ;) Maar wel eerlijk. En nu gewoon 500 kg moederinstinct, dus ik begrijp het wel, maar wil ook nog wat langer mee.
Fijn Annetje!

:wave:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:04

Noor: Haha :D Ik zit niet vaak echt in oude kleren op het paard.. Had nu wel een shirtje aan dat ik ook naar de uni aan had gehad, fiets vaak door naar stal en vond dat ik voor de foto's mijn vestje maar even uit moest laten, was er ook lekker weer voor :) Ga Oscar niet starten. Ik rijd hem 2x per week en dat is voor hem te weinig om fatsoenlijk een ring door te komen :)

Nudine ook zo dominant ja? Heb bij Woll ook al een actieplan bedacht voor als mini-wolles er is. En ik moet echt gaan beginnen met de aanraakcursus :+ Mocht van de week de binnenkant van haar achterbenen ook echt niet borstelen en wil toch proberen of ik wat aan haar uier mag gaan zitten, mocht de kleine geholpen moeten worden met drinken, nu kan ik dat namelijk echt niet aanraken.. Wordt ze verschrikkelijk kwaad.

Shanouk: Bij ons wordt het vak consumentenpsychologie ook aangeboden, is iedereen ook altijd erg enthousiast over :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:06

hahahaha dat willen jullie niet... Geert lenen :D dat doet zeer. Maar helpt wel. Is nu al een stuk beter.
Jeeee Vief weer zulke mooie foto's. Is bijna frustrerend jij met je mooie figuurtje dat lijkt volgens mij op elke kameel mooi :) Denk dat de eigenaresse niet kan wachten tot ze er weer op kan (is mijn collega dus vandaar dat ik zoiets zeg) Maar je hebt hem er top uit zien Vief.
Moeilijk als de merrie nog zo beschermend is Noor. Kan me voorstellen dat je lekker wil paaien met KJ.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:07

Ga ik gelijk doen Sim! Nog gereden vandaag :)?
Jij zegt maar wanneer je langs wil komen Noor :D Ik ben redelijk flexibel, heb 's avonds bijna altijd tijd, en ik heb al weekend vanaf woensdagavond :D En dat moederinstinct kan idd lastig zijn, maar goed dat je er nu gelijk al mee bezig bent. Anders wordt het alleen maar lastiger!
Ik studeer psychologie Annetje! En ik hoor het zo wel dan :D Fijn dat Vies weer zo lekker ging :)
Vief, dat is ook echt een leuk vak! Jij ook al een actieplan dus :+
Fijn dat het al beter is MM!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:09

Hallo!
Heb niet bijgelezen. Heb mijn dag niet. Giga rugpijn en inmiddels ook koppijn. En mijn portemonee ook nog kwijt. :\

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:10

MM: :o Ze kan inderdaad niet wachten, maar komt er nu met geen mogelijkheid op denk ik :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:11

Het is mijn dag ook niet..... |(

Mag Caap wel weer een kwartiertje gaan rijden, stap en draf. Dat maakt het weer een beetje goed.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:12

Wil je mijn vriendje even lenen Margriet, die is niet stom en heeft net heerlijk mijn nek-rug losgemaakt. Heb ook nog wel een portemonee voor je :7 :x
(duurd alleen een dag voordat hij er is... zo'n eind weg )

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:13

muts_marijke schreef:
Is bijna frustrerend jij met je mooie figuurtje dat lijkt volgens mij op elke kameel mooi :)
:D Dat dacht ik ook bij het zien van de foto's! Zeker als je bij zo'n figuur nog een nette houding hebt, dan ziet het er altijd mooi uit.

Ik kan me voorstellen dat Geert lenen frustrerend is. Ik heb ook niet graag iemand anders op mijn paard, veel te bang dat hij dan opeens de sterren van de hemel loopt :o

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:13

Wat is er aan de hand Evelien.. :(:)

Wat een pech Margriet, gauw gaan slapen en deze dag vergeten.. :(:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:14

Kan ik me ook wel voorstellen. Zij mocht ook echt 9!!! maand niet rijden. Lijkt me verschrikkelijk. En vooral als je bedenkt hoe fanatiek ze is.

@ EvelienH :(:)

Snoekiej

:(:) voor Margriet & Evelien. Ben je je portemonnee echt verloren Margriet, of thuis ergens kwijtgeraakt?
En Evelien, wat is er met jou :(:)? Wel topnieuws van Caap!

CoriienRN

Goede avond!

Tg ja zeker wel even fijn om idd te zien hoe het wel moet :D en dat me paard het ook echt KAN
Noor aha nou ja hoop het ook dat KJ een grote knappe man mag worden! (oke dat is hij al!!!! wat een dropje!!! <3 )
Fijn dat je paps goed terug gekomen is! hoop echt dat het aanslaat meid!
Sussie en vivre :(:) gecondoleerd
Jantien das wel begrijpelijk hoor datje je kleine man niet weg wilt brengen naar de oppas :)
Benthe lekker dagje gehad :)
Mo balen dat je EL hebt afgezegd, ga je naar Jeroen heijmans? en qua werk hoop dat het lukt met je sollicitatie!
sann je word zo te lezen al echt een combi met what! leuk zeg!!
Vief knappe oscar!! penny moment (hohhh je tijd met slof!!! ) :P ;)
snoek klinkt niet echt makkelijk :=
margriet :(:) voor alles
eef schiet ook niet op met caap :( heb je al wat gehoort van caap II ?
MM lekker een massage van je mannetje!

Zo heb vandaag even gereden ging wel lekker even over het industrie :)
Morgen weer vrij ligt weer een beetje op zijn gat, morgen maar met het uwv bellen :(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:15

Hoi meiden. Ik ben net thuis van werk :O
Mm last van haar nek en lieve geert....
Sannn haar klasgenoten zijn dierliefhebbers.
Nudine is een beschermende moeder.
Vief op Oscar. Jullie zijn een leuk stel!
Snoek is naar de rottemeren geweest.
Margriet had een baaldag.

Ik ben moe...

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:16

* geknipt en geplakt van Annetje *Ik kan me voorstellen dat Geert lenen frustrerend is. Ik heb ook niet graag iemand anders op mijn paard, veel te bang dat hij dan opeens de sterren van de hemel loopt :o **

hahaha ze wouden Geert lenen om hun rug of nek los te laten masseren :Y)
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 29-03-11 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:17

Nou mijn vriendje zit op dit moment nog veel verder weg dan jouwn vriendje MM! ;)
Portemonee kan ik niet vinden, en ben hem nodig. :\ Ik ben dat ding echt veel te vaak kwijt.
Evelien voor jou :(:)

Nou idd ik ga maar op bed, want op tv is ook niks! :evaw:

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:18

Oooh haha MM, ik las het als iets heel anders! :D Omdat erna toch ook stond dat hij op 'jouw' paard had gereden? Haha, verkeerd gelezen dus.... ^)

Evelien :(:)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:19

Ik ga me bedje in!!!
Zag nog wel super mooie foto's van vief !!!! <3
En margriet en Evelien hebben een rot dag gehad :(:)
Verder nog wat over studie

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:20

Eef, caap 2 niet goed op de foto?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:20

Geeft niet Annetje volgens mij ligt het aan mijn typen want Margriet leest het ook verkeerd
(of ik ben onduidelijk ;) Ik wou je Geert sturen... maar ik Zag dat je je post had gewijzigd en dat dat deel weg was gehaald. Dus hoef ik je Geert ook niet te lenen...

Jeeee mijn posts worden er niet duidelijker op :+

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:24

Hoi,

Ik sluit mij vanavond even aan bij alle bijleesacties. Morgen zal ik even bijlezen.
Ik ben net thuis. Ben vanmorgen om kwart voor 7 naar mijn werk gereden. Om 1600 vrij, gelijk naar stal, merrie gelongeerd en ruin klaargemaakt voor CC. Dit maal een rondje L. Dom foutje op H2 en een communicatiestoring van 3 naar 4 wat een stop werd. paard liep met hoofd te klooien en ik gaf een ophouding. Meneer dacht opeens te luisteren en ging opeens terug naar stap. raar dier. Verder zonder al te veel kamikaze acties foutloos rondgekomen. Ik ben blij dat paard begint te luisteren als was dit weer overdreven. Op video zag het er ook redelijk uit!
Heb nog geen veulen. Het is bijna 3 april. Mijn merrie kun je overal aanraken die is zo makkelijk. Bij mijn schimmelmerrie is het link.
Ik rol bedje in.
Weltrusten allemaal!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:25

Mootje schreef:
Eef, caap 2 niet goed op de foto?

De foto's wel maar hij had weer iets geks met zijn achterbeen. :(

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:25

MM ik word er ook niet echt wijzer uit :+ :P

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-11 22:26

Oh nee toch! Iets geks? Kwam hij niet door de keuring daardoor? Wat voor iets is het?