.Er stond hier net een verrassing in de garage
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

peanutbutter schreef:Kan je naar de sauna Lot?
Dat helpt gigantisch. Als ik spierpijn of iets heb in m'n rug doe ik gelijk de sauna aan. Gisteren zelfs al gelijk toen ik wakker werd.
Hier trouwens nog iemand die opzoek is naar een superfijne allrounder?
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/31 ... brlUg&df=1
. Verkopen wel een paar, want anders zijn ze na 20 jaar nog niet op (zijn de helft kleiner als waar ik mee begon)
.
Voor Lotte, PB, Anthea, Caroline en Mirthe
vervelend zeg!!
morgen komt de cv man
Shanouk
. Een hele doos vol ledervet.
Toen snel naar huis en Jipje klaargemaakt om mee te nemen naar Staphorst, de trailer kreeg ik gelukkig weer van de plek. Jipje sprong erg fijn de eerste paar keer, helaas oversprong hij zich kort daarna en trapte zijn ijzer eraf
Daarna liep hij wat gevoelig en wou dus niet echt lekker meer aanpakken, toen maar gestopt. Op de terugweg nog aangehouden door de politie, kon me niet indenken wat ik verkeerd had gedaan
toen alles gecontroleerd was door meneertjes de agenten toch maar is even gevraagd waarom ze me aangehouden hadden, ze vonden me wel erg jong eruit zien
Moet toch ook niet gekker worden.
suffe haha
Gelukkig kwam er vrij snel iemand anders en kon ik naar binnen, moest ik nog wel even wachten voordat ik de afdeling op kon.. tjongejonge. Nou ik heb alle pech voor vandaag weer gehad toch? Nu weer even gewoon graag 
begint goed. haha
Zondag met mijn oud-huisgenoten uit eten geweest en dat was niet goed gevallen. Ik had gehoopt gisteravond al goed genoeg te wezen om mijn paard op te zadelen zodat mijn instructeur hem kon rijden. Nou, de douche was al een te grote opgave. Gelukkig heb ik lieve stalgenootjes, die mijn paard hebben losgegooid en zijn stal hebben gedaan.

Beneiuwd hoe snel hij weg is.
Gister toch nog wel een positief bericht. Heb mijn herkansing met een 7 gehaald. Samen met de opdracht die ik al gehaald had het vak mooi met een 7 afgesloten. Was nogal een groot vak dus fijn 10 EC binnengekopt
(tenminste, ik zag op het online rapport dat die toets 'voorlopig behaald' is met een 7, maar zag dat ik de EC's ook nog niet binnen had) Bij ons krijg je voor de gewone tentamens meestal 3 EC's.