[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:10

Jeetje balen zeg Lotte! Klinkt niet fijn :n .

Er stond hier net een verrassing in de garage :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:11

Kan je naar de sauna Lot?
Dat helpt gigantisch. Als ik spierpijn of iets heb in m'n rug doe ik gelijk de sauna aan. Gisteren zelfs al gelijk toen ik wakker werd.

Hier trouwens nog iemand die opzoek is naar een superfijne allrounder?
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/31 ... brlUg&df=1

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:26

@ PB: leuk beest! Maar paarden genoeg hier, thanks ;)
@ Lotte: jeetje zeg, het is echt jouw dag niet hè :(:)
@ Mistid: Verrassing in de garage???
@ Caroline: gelijk heb je. Dat schiet dan al helemaal niet op! En wie weet wat voor wonderen een flinke vakantie voor je paarden doet! ;)

Ik zal me straks richting Zumba slingeren (zucht).

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:43

PB, leuk paard en ook een leuke prijs! Ik zie vaak dat er veel meer gevraagd wordt voor een vergelijkbaar type paard.
Lotte, wat een pechdag zeg!

Ik heb vanmiddag Voodoo ff gelongeerd, hij vond het wel fijn om de beentjes weer te strekken. Had genoeg energie over! Hoop dat mijn zadel er snel is. Ze zeiden dat hij er begin februari zou zijn, en inmiddels is het februari... ik kan bijna niet meer wachten om er weer op te kunnen klimmen!

@ TG, ik las een aantal pagina's terug dat jij je BC zadel ook hebt! Die moeten toch ook uit Engeland komen? Dat is bij jou dan wel sneller gegaan dan bij mij!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:45

peanutbutter schreef:
Kan je naar de sauna Lot?
Dat helpt gigantisch. Als ik spierpijn of iets heb in m'n rug doe ik gelijk de sauna aan. Gisteren zelfs al gelijk toen ik wakker werd.

Hier trouwens nog iemand die opzoek is naar een superfijne allrounder?
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/31 ... brlUg&df=1

Zat ik dus ook aan te denken PB, misschien dat ik even van het weekend ga, moet de komende 4 dagen nog werken..
Heb nu een warme kruik gemaakt en paracetamol ingenomen.. %)

Leuk paardje is dat trouwens!!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:46

@pb leuk dier. Denk dat je die zo kwijt bent. Wel mijn type paard :D Helaas kan ik nu niet rijden en wil ik wrs eerst mijn ruin verkopen. Eerst maar eens zien of ik ooit weer op paard kan :D

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:46

Betreschap voor iedereen die het nodig heeft, PB, WL, en nog meer?

Noor, nog gefeliciteerd met je 3e plek op de kring. Goed gedaan joh!

Mistid, wat voor verrassing???

Ik heb vanmorgen de auto van mijn man maar meegenomen. Daar was ik erg blij mee in sneeuwbuien op afgelegen dijkjes.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 19:51

Ik kan mij niet voorstellen dat we die lang hebben staan. Hij kan ook gewoon echt goed bewegen en ik ben ervan overtuigd dat hij echt goed springt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:26

Vind het een erg leuk dier PB, denk idd ook niet dat die lang staat!

Ik heb járen terug een potje Eurol ledervet op concours in Exloo gekregen, en die is pas geleden toch echt opgeraakt. Ik kon het niet bij ruitersportzaken vinden, maar Eurol is dan ook een automaterialen merk. Toen heeft pap bij zijn vaste automaterialenzaak gevraagd of ze er aan konden komen, maar dat hadden ze niet in hun catalogus staan.
Vanmiddag liep pap langs de garage en stond er een doosje met 12 stuks :D . Verkopen wel een paar, want anders zijn ze na 20 jaar nog niet op (zijn de helft kleiner als waar ik mee begon) :+ .
Maar het is echt super spul, vond het dus onwijs balen dat ze in eerste instantie nergens waren.
:D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 20:35

Volgens mij hebben wij dat spul ook. Dacht dat het Urol heette. Zal eens kijken want volgens mij heeft Kiela dat wel.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:03

Ik heb het ook gehad vroeger. Deed er alleen niet zo lang mee als jij :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:15

Goedenavond!
Nou mijn dag is er niet veel bester op geworden. College was wel leuk, maar daarna heb ik een half uur in de file gestaan om Leiden uit te komen. Daarna omkleden, gauw naar stal. Was inmiddels alweer aardig moe, dus ik ben echt maar een uurtje op stal geweest. Voel me wel schuldig tegenover Vorstin, maar morgen ga ik het goedmaken. En ik ben wéér stikverkouden, en de neusspray is op. Grrrr!!!

:(:) Voor Lotte, PB, Anthea, Caroline en Mirthe
Jij wel een lekker dagje dus Evie ;)
Succes met alle bezigheden Vief!
Fijn dat Jer nergens last van had Noor!
Ik duim voor je mee dat je zadel er snel is Rosalie!
Grappig Mirthe :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 21:30

Goede avond!!
Lotte, anthea, carolien, mirhte en snoek :+: vervelend zeg!!
Evie mooi dagje dus :)
Noor wel fijn dat jer braaf was.
Rosalie dan kan je snel weer aan de slag!!

Zo jackson had ik even een kleine 30 min log gewerkt, morgen krijgt hij vrij. :)

Ga nu op bed, want de kachel doet het niet.. :+ morgen komt de cv man :D
Dus nu snel onder de warme woll!!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 23:19

Voor alle balers nog even een :(:)
Noor: fijn dat hij zo braaf was.
Corien: Dat lijkt me niet lekker om nu zonder kachel te zitten.
Snoekiej: beterschap.
Mistid: ik ben wel benieuwd wat voor verassing er nou in de garage stond?
Pb: Ik vind dat paard op de foto een erg aansprekend dier, die is denk ik zo weg.

Bandido heeft zich lekker uitgeleeft in de longeerbak, hij kan goed uitstrekken in draf aan de longe en doet dit vaak uit zichzelf, dus ik heb er een commando aan geplakt, dat kent hij nu zo goed dat hij echt ontzettend mooi gaat strekken, ik vind het zelf echt om te :~
Daarna snel gedoucht en gegeten, en van 6 tot 9 gewerkt, dus ik ga nu lekker mijn mandje in :z

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 23:24

:(:) Shanouk
Evie, stond in mijn vorige post :P . Een hele doos vol ledervet.

Ik zal ook eens richting mijn bed

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 23:33

Ok, nu vat ik hem.

Eerst stond er iets over ledervet en daarna over een verassing, dus ik dacht dat er nog iets gekomen was.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 00:35

@LZ: Balen dat je examen weer werd afgelast! Hopelijk heb je snel een nieuwe datum.
@PB: Wat een stoere bok! Jammer dat het een ruin is en ik toch echt een merrie wil ;)
@Mistid: Dat jij je ziek mag melden van je ouders en daarna nog wel mag rijden. Als ik me ziek meldde dan mocht ik ook nooit meer naar de pony's die dag.
@Anthea: Hopelijk heb je je tentamen toch nog gehaald!
@Kim: Lekker weekje in het vooruitzicht dus, veel succes alvast.
@Vief: Hopelijk ben je een heel stuk opgeschoten met je marktonderzoek!
@Lotte: Wat balen dat je zo door je rug bent gegaan, sauna is dan inderdaad geen verkeerd idee!! Ik loop ook al een tijdje rond met last van mijn rug, zal wel weer een keer over gaan :o
@Evie: Goed gegokt dus vanmorgen dat je les uitviel, haha!
@Rosalie: Hopelijk is je zadel er snel, zodat je ook weer lekker kunt gaan rijden.
@Snoekiej: Beterschap in ieder geval!
@Noor: Balen dat je niet naar je werk kon vandaag, maar gelukkig was je paardje dan wel weer braaf.

Ik ben vandaag naar school geweest voor afstudeervoorlichting en 2 gesprekken wat allemaal niet zo boeiend was. Het was wel erg gezellig om iedereen weer eens even te zien en te spreken :D Toen snel naar huis en Jipje klaargemaakt om mee te nemen naar Staphorst, de trailer kreeg ik gelukkig weer van de plek. Jipje sprong erg fijn de eerste paar keer, helaas oversprong hij zich kort daarna en trapte zijn ijzer eraf :( Daarna liep hij wat gevoelig en wou dus niet echt lekker meer aanpakken, toen maar gestopt. Op de terugweg nog aangehouden door de politie, kon me niet indenken wat ik verkeerd had gedaan :? toen alles gecontroleerd was door meneertjes de agenten toch maar is even gevraagd waarom ze me aangehouden hadden, ze vonden me wel erg jong eruit zien :+ Moet toch ook niet gekker worden.
Nu weer lekker in mijn bedje, morgen hele dag werken in Deventer dus er weer vroeg uit. :Z

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 08:53

Goede morgen !

PB die heb je niet lang staan!!
Jn jammer dat hij zijn ijzer aftrapte :(
Heb ik ook vaak gehad op de vracht wagen :+ suffe haha

Ik ga richitng werk, voor ik weer afkoel :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 08:56

Goedesmorgens!

@J_N: dat is ook lekker belachelijk om je daarvoor aan te houden. Gelukkig dat je alle papieren bij je had! Ik denk meestal halverwege.. sh*it, rijbewijs vergeten :+
@ Evie: mooi dat Bandido lekker liep aan de longe. Onze longeerbak is echt onbegaanbaar..
@ Snoek: beterschap!

Algehele score van gister was voor de meesten hier toch wel een baaldag.. Laten we er maar vanuit gaan dat het vandaag beter wordt! Hoewel...
...vanmorgen ging ik extra vroeg naar mijn werk. Gister niet geweest, dus er ligt nog wel wat te wachten en vanmiddag moet ik half 5 weer weg want vanavond weer viertallen (als het niet gaat vriezen en het weer spekglad wordt tenminste). Kom ik supervroeg (KWART OVER 7) aan op mijn werk, pasje vergeten/kwijt/niet in mijn tas.. kan ik er niet in! :( Gelukkig kwam er vrij snel iemand anders en kon ik naar binnen, moest ik nog wel even wachten voordat ik de afdeling op kon.. tjongejonge. Nou ik heb alle pech voor vandaag weer gehad toch? Nu weer even gewoon graag ;)
Twas trouwens niet glad hier!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 08:58

Noor lekker dan :+ begint goed. haha

Ik ga snel :wave:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 09:29

Goedenmorgen

PB, Gaaf paard. Prijzen snap ik echt niets meer van sinds ik zelf op zoek ben geweest :=
Snoek, Vervelend dat je verkouden bent!
WL, Ze zijn lekker bezig op je werk... Succes met werken
Noor, Balen dat je je pasje vergeten was. Gelukkig hoefde je niet zo lang te wachten!
JN & Mistid, Ik mocht ook nooit paardrijden als ik mij ziekgemeld had.

Ik ben dus ook ziek :( Zondag met mijn oud-huisgenoten uit eten geweest en dat was niet goed gevallen. Ik had gehoopt gisteravond al goed genoeg te wezen om mijn paard op te zadelen zodat mijn instructeur hem kon rijden. Nou, de douche was al een te grote opgave. Gelukkig heb ik lieve stalgenootjes, die mijn paard hebben losgegooid en zijn stal hebben gedaan.

Ik voel mij nu iets beter. Net even iets gegeten, vooralsnog gaat het goed :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 09:40

Morgen :wave:

Noor: Dat is wel echt balen zeg := :(:)
Shanouk: Vervelend dat je zo verkouden bent en je neusspray ook nog eens op is!
WL: Wolin er al wat rustiger onder? Hoop dat er snel een oplossing komt.
JN: Raar zeg dat ze je daar voor aanhielden :=
PB: Leuk paard hoor :D Beneiuwd hoe snel hij weg is.
Mo: Beterschap Y;(

Mijn dagje is ook lekker begonnen. Gemeente bezuinigd nogal op ons huis en we hebben dus een CV die warm water voor 8 mensen aan kan, maar laten wij dus met zijn 20'en wonen.... Werd dus een koude douche net #) Gister toch nog wel een positief bericht. Heb mijn herkansing met een 7 gehaald. Samen met de opdracht die ik al gehaald had het vak mooi met een 7 afgesloten. Was nogal een groot vak dus fijn 10 EC binnengekopt *\o/*

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 09:46

Lekkere huisbaas Vief ;( Gefeliciteerd met je 10 EC's. Dat is inderdaad een groot vak

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 09:53

JN, haha ik vind het ergens nog grappig ook van die agenten. Had je ze mooi tuk dat je alles goed voor elkaar had!
Mo en Shanouk, beterschap!
Vief, dat zijn mooie resultaten! :)

Ik was ook blij, op een tentamen van vorige week heb ik waarschijnlijk ook een 7 :) (tenminste, ik zag op het online rapport dat die toets 'voorlopig behaald' is met een 7, maar zag dat ik de EC's ook nog niet binnen had) Bij ons krijg je voor de gewone tentamens meestal 3 EC's.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 11:35

Rosalie en Vief: goede resultaten! netjes hoor.

wij zitten hier weer aan de taart :D