hahaha vandaag lekker heel lang uitgeslapen en naar WALIBI WORLD geweest met vrienden, errug gezellig daggie. Voor iedereen die moest werken...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hahaha vandaag lekker heel lang uitgeslapen en naar WALIBI WORLD geweest met vrienden, errug gezellig daggie. Voor iedereen die moest werken...
Wat alleen een beetje jammer was, was dat ze een paar keer weer flink omhoog kwam. Ik was samen met een vriendin heen gegaan en nu wou mijn paard dus niet bij haar paard weg. Als ik achter haar aan ging was er niks aan de hand, maar zodra ik voor haar aan wou, dan begon ze dus flink te steigeren. Gelukkig ging dat op den duur ook beter en ben ik een paar keer als eerste geweest en dat deed ze op het laatst ook braaf. Later mochten we zelf nog een rondje en dat ging ook goed, ik kon haar lekker door laten galopperen en ze vond de sprongen ook niet meer eng toen. Al met al dus wel een zeer geslaagd dagje
Gefeliciteerd nog met je wp
goeiemorgen
. Gister middag dus druk gehad, met gras maaien, huis een beetje op orde maken. M'n broer hielp dit keer wel braaf mee
.
. Hoop dat het wat droog blijft. 

fijn dat je gered bent
! Wel balen van je tweede proef, stom dat je ook iedere keer die jury hebt!
( was niet verdient maar goed) we komen vanzelf bij de winst.Hilde_ schreef:Goedemiddag.
Uk liep echt lekker vandaag, 1e proef 1e met 196!
En de 2e proef ging ook heel erg fijn,vergelijkbare proef als de 1e, kon er echt heel erg fijn aan rijden, hier was ik laatste met 166, ik snap er niets van. Had die jury vorige week ook, toen had ik 180, terwijl die ook super goed ging, maar 166 snap ik echt niet, een behoorlijke domper. Had haar vandaag voor de 4e keer.
Kim: Toevallig zeg dat Joost nu ineens wel helpt.fijn dat je gered bent

)

Straks naar de film, Mamma Mia
.. Verder zag het er heel mooi uit.. Vind je er btw een heel stuk ontspannender en rustiger op zitten dan een tijdje terug
Top!!!! Hilde_ schreef:Dankje
Nou inderdaad, ik zag die auto staan en dacht neeeee niet weer
nu mag ik toch wel de jury de schuld geven?
... Jury moest wel lachen toen ik ff commentaar kwam halen...