[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 23:50

Go jij! Go jij! hahaha vandaag lekker heel lang uitgeslapen en naar WALIBI WORLD geweest met vrienden, errug gezellig daggie. Voor iedereen die moest werken... Nagelbijten / Gniffelen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 05:13

gisteren de crosstraining gehad in Wieringerwerf. Het was errug gaaf!! Ze pakte het heel goed op, in het begin vond ze het nog wel een beetje vreemd maar later begon ze het volgens mij ook wel leuk te vinden Lachen Wat alleen een beetje jammer was, was dat ze een paar keer weer flink omhoog kwam. Ik was samen met een vriendin heen gegaan en nu wou mijn paard dus niet bij haar paard weg. Als ik achter haar aan ging was er niks aan de hand, maar zodra ik voor haar aan wou, dan begon ze dus flink te steigeren. Gelukkig ging dat op den duur ook beter en ben ik een paar keer als eerste geweest en dat deed ze op het laatst ook braaf. Later mochten we zelf nog een rondje en dat ging ook goed, ik kon haar lekker door laten galopperen en ze vond de sprongen ook niet meer eng toen. Al met al dus wel een zeer geslaagd dagje Cool

Vief: heel veel plezier op vakantie!
Hilde: alvast succes met je wedstrijd
Snoekiej: wat raar zeg dat er opeens iemand door je baan heen rijdt met een auto Clown Gefeliciteerd nog met je wp

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 07:06

Goedemorgen.

Klinkt goed Anthea! Ik zou eind augustus meedoen in Wieringerwerf, beetje jammer dat ik dan in Portugal zit. Schijnheilig

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 08:57

Goedemorgen,

Ik was gisteren ook in Wieringerwerf, ik was mee als groom omdat Undercover haar wond nog niet dicht heeft, ze loopt niet meer kreupel maar ik wilde geen risico nemen.
Anthea, had jij les om 11.00 uur en zat jij in het blauw op je paard, er was een paard in de les die regelmatig omhoog ging. Was jij dat? Zo ja, dan heb ik nog wel een foto van jou in de waterbak.

Snoekiej, gefeliciteerd, en heeeel raar dat er een jury door je ring reed! Verward
Vief, heel veel plezier op vakantie. Super dat je vader voor Woll wil zorgen.

Vandaag ga ik met Undercover op buitenrit, alleen stappen, ze moet het toch weer een beetje oppakken.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 09:39

Goedemorgen!
Allemaal leuke verhalen over crosstrainingen.
Ik ga maar weer eens aan het werk.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:36

Doei! goeiemorgen

Mijn ouders zijn gisteravond thuis gekomen dus ik ben gered van mijn broer Tong uitsteken. Gister middag dus druk gehad, met gras maaien, huis een beetje op orde maken. M'n broer hielp dit keer wel braaf mee Vork.

Eind van de middag maar even paardjes rijden *LOL*. Hoop dat het wat droog blijft.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:55

Goedemiddag. Haha!

Uk liep echt lekker vandaag, 1e proef 1e met 196! Haha!
En de 2e proef ging ook heel erg fijn,vergelijkbare proef als de 1e, kon er echt heel erg fijn aan rijden, hier was ik laatste met 166, ik snap er niets van. Had die jury vorige week ook, toen had ik 180, terwijl die ook super goed ging, maar 166 snap ik echt niet, een behoorlijke domper. Had haar vandaag voor de 4e keer.

Kim: Toevallig zeg dat Joost nu ineens wel helpt. Vork fijn dat je gered bent Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:34

Goeiemiddag!
Fijn dat de oefencross lekker ging Anthea
Gefeliciteerd met je winstpunten Hilde Haha!! Wel balen van je tweede proef, stom dat je ook iedere keer die jury hebt!

Ik heb vandaag op stal geholpen, en Vorstin gereden. Ze ging erg lekker Lachen

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 15:32

Goeiemiddag!

Ik kom ook net weer van concours, heb weer lekker gereden. 1 balkje af in het springen en met dressuur 180 en 188. Ook heb ik nog viertal gestart en hadden we 166 punten, dus ook echt heel goed.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 16:23

helloooww..

ik ben hier te lang niet geweest... had het heel druk laatste 2 weekjes maar heb nu eindelijk vakantie.. Gister mooie afsluiter op stage gehad, had nog concour, met dressuur 189 en 190 en 5e plek en met springen 2 x foutloos en 1 x 3e... Mooi einde dus.. Krimpie staat weer lekker dicht bij huis op stal...

Morgen paar daagjes met me vriend naar belgie..

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 17:37

Luxket: gefeliciteerd, netjes.

Zo ben ook weer terug van concour.
1ste parcour was hij nog al sterk helaas 2 balken verder wel lekker rond gereden.
2e parcour ging op tijd, dus lekker stevig gereden was ik foutloos en had een 3e prijs.
Moest na het springen direct omzadelen en dressuur rijden, had nog 2 voor me toen ik daar kwam. 1ste proef ging echt bagger had ik 183 ( vondt ik nog te hoog) 2e proef ging beter, nog niet helemaal maar had ik 199, daar was ik blij mee Haha! ( was niet verdient maar goed) we komen vanzelf bij de winst.

Met springen was ik erg blij, was de 1ste keer weer buiten een L parcour na een dip. We konden het ritme buiten niet te pakken krijgen op dit niveau, terwijl ik er met crossen totaal geen last van heb.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:13

Hilde_ schreef:
Goedemiddag. Haha!

Uk liep echt lekker vandaag, 1e proef 1e met 196! Haha!
En de 2e proef ging ook heel erg fijn,vergelijkbare proef als de 1e, kon er echt heel erg fijn aan rijden, hier was ik laatste met 166, ik snap er niets van. Had die jury vorige week ook, toen had ik 180, terwijl die ook super goed ging, maar 166 snap ik echt niet, een behoorlijke domper. Had haar vandaag voor de 4e keer.

Kim: Toevallig zeg dat Joost nu ineens wel helpt. Vork fijn dat je gered bent Haha!

Knap gedaan Hilde; gefeliciteerd!!

Ennuh ik zou die ene jury maar eens bellen waar ze de komende tijd gaat jureren Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:16

Dankje Haha!

Nou inderdaad, ik zag die auto staan en dacht neeeee niet weer Verdrietig
nu mag ik toch wel de jury de schuld geven? Schijnheilig

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:28

Hoe heet die jury dan? ( pm dat maar Tong uitsteken )

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:37

Ik ben net terug van een weekend Nokere.
Het liep echt goed en Hetje liep een goede wedstrijd. Stond na de dressuur gedeeld 5de. Met springen waren we foutloos en stonden we 2de.
Moest vanmorgen om kwart voor 9 crossen en was foutloos binnen de tijd.
Ben uiteindelijk 2de geworden met hetzelfde aantal strafpunten als nr.1. Helaas was ik 20 sec binnen de ideale tijd en zij 10.

Nokere was verder een geweldig mooie wedstrijd en super verzorgd. Stallen waren net als de dressuur en springen in Waregem en de cross werd gehouden op het landgoed van baron Casier in Nokere en was echt super mooi.
Al met al een heerlijk weekend.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:54

iedereen gefeliciteerd met de puntjes...

ga morgen ochtend even rijden en dan om 11 uur met me vriend naar belgie voor paar daagjes.. donderdag aaf weer terug Haha!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:10

Ik ben in Huizen geweest vandaag , 2 rondjes BB gedaan en dat ging goed, tweemaal foutloos, Rebecca wou als vanouds uit zichzelf wel weer hard gaan........dus heb goede hoop dat we weer kunnen lezen en schrijven met elkaar. Nu even een paar daagjes gaan klussen en dan ga ik donderdag naar een avondwedstrijd dressuur, weer ff wat anders, tis bij mij om de hoek dus wel leuk.

@ SIMMIE..hoe ging jou tweede rondje ??

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:20

Gefeliciteerd met de punten Tientjeh! Netjes hoor!
Mooi resultaat Luxtet
Gefeliciteerd met je foutloze parcours LZ!
Goed gedaan PB! Wel gaaf of niet, een weekendje weg om te crossen Haha!

Zo, ik ben lekker ff naar Leiden geweest Lachen Straks naar de film, Mamma Mia Haha!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:23

Jantine: Heb je zien springen... Je had een mooie noodsprong op hindernis 3.. Je zag m vliegen Lachen.. Verder zag het er heel mooi uit.. Vind je er btw een heel stuk ontspannender en rustiger op zitten dan een tijdje terug Lachen Top!!!!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:34

Dienke: haha, ja hij kwam ontzettend groot over die hindernis. beetje een rot afstand. Springen gaat inderdaad steeds beter en je merkt gewoon dat nu ik rustiger word, het paard ook beter kan ontspannen en gaat springen.

Balen trouwens van je stops op het water, maar kan me goed voorstellen dat Remember twijfeld hoor!

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:39

Hilde_ schreef:
Dankje Haha!

Nou inderdaad, ik zag die auto staan en dacht neeeee niet weer Verdrietig
nu mag ik toch wel de jury de schuld geven? Schijnheilig

Alleen bij deze jury Haha!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:47

Ik heb nu ook eindelijk de 'pruts' knop verwijderd uit mijn gedachten.. Ik spring nu ook in een veel hoger tempo en je merkt gewoon dat het goed gaat! Ga morgen gelijk een zeil of iets kopen bij de welkoop. We gaan eerst ff fanatiek oefenen op de sloot! Btw vandaag voor het eerst L2 gestart.. Had eindelijk de achteruit op mijn versnellingspook gevonden... Ik moest een paar passen, maar we hadden zo fanatiek daarop geoefend dat ie toch bijna wel 8 tot 10 passen achterwaarts is gegaan. En hij wou daarna helemaal niet meer na voren Lachen... Jury moest wel lachen toen ik ff commentaar kwam halen...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:49

haha, welke ringen heb jij gereden dan?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:51

ring 9 en 10!!! Kreeg nog wel goede tips van Carolien Reverdink waar ik op moest letten.. Vond ik wel erg vriendelijk van haar!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:52

Hoe heb je gesprongen en gedressuurd dan Dienke? Waar zijn jullie gweest?

Dit weekend wil ik naar Nieuw Heeten, als de paardjes weer heel zijn Scheve mond