Vieva klinkt leuk! Ik ben nu een paard aan het inrijden wat wervelwind heet! Rowo: Mooie foto's! Jenga: Ziet er goed uit zeg! BV: Gelukkig viel het mee! Hilde: Jeetje zeg wat poedersuiker. Ik krijg er gewoon kippenvel van. Had het gelezen in de krant.
Jenga: haha.. ik vind dat meestal ook wel mooi een blesje, maar een kolletje vind ik ook leuk, maar meestal hoeft het niet om het uiterlijk tegaan, maar is toch mooi mee genomen MM: haha, toevallig.. toen ik hem gistere ging rijde wou hij niet de volte op en ging de andere kant op dus ik terug gedraait en hij wou nog niet dus ik een tik op zijn schouder gegeven en toen was alles weer goed
ik zal wel eens vragen aan ons pa wat tie allemaal heeft liggen en wat voor kleuren, en zal dan eens foto's van maken en hier plaatsen, dan mogen jullie wel wat uitzoeken
Ik bedenk me net dat pa thuis waarschijnlijk nog wel zo een rol heeft liggen...
Ik heb net weer 1 pagina aan mijn stageverslag getypt (het gaat niet echt snel). Straks nog maar even hard eraan werken, want ik moet hem morgen inleveren.
Biem: Heel veel plezier!!!! IS: Fijn dat het niet iets ergers is, maar het blijft natuurlijk balen. Rowo: Mooie foto’s heb je zeg! Jenga: Begin nu echt jaloers te worden Ziet er echt mooi uit zeg! Scum: Wat voor kapsel heb je gevonden? Ik heb ook een afspraak gemaakt, dinsdag ga ik naar de kapper. Moet ook maar eens op zoek gaan naar leuke kapsels. Floor: Duc-tape blijft inderdaad heel goed zitten. Heb ook nog een rol breed geel tape en dat is ook erg fijn spul
Net naar school geweest voor 1 uurtje filosofie.. Zo maar even hard aan de thuis-studie en dan vanmiddag even lekker rijden
zo ik ga naar luuk toe even stappen en lekker poetsen enzo met mijn tas met laarzen en cap tussen mijn bene voor bij mijn scooter en mijn bodyprotector aan haha..
mag niet van papa zonder springen op die jonge beesten
Heb ik weer. 18 april heb ik een pakketje verzonden. Iemand had via marktplaats iets van me gekocht. Dacht dat alles goed was gegaan. Maar vanochtend kreeg ik een mailtje dat ze het nooit ontvangen had Had gelukkig nog het track en trace nummer en heb dat opgezocht waar het pakketje was. Deze werd niet aangetroffen volgens de site van TNT Gelukkig stond er ook een telefoonnummer bij. Net even gebeld en het pakketje is volgens die mevrouw gewoon afgeleverd Het track en trace nummer is waarschijnlijk al verwijderd. Maar dat mens zit me dus gewoon een potje op te lichten
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 26-04-07 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb vanavond weer viertal les, is het ook wel weer aan. haha. we hebben een vrij strenge instructeur en als we dan met zn allen achter elkaar rijden staat hij soms te drijven... 1,2, 1,2 haha. maar dat moet ook wel, anders werkt een viertal gewoon niet.
vief: wat een dom mens dan, dat ze je zo probeert op te lichten.
Hilde: Wat verschrikkelijk. Ik ken haar ex wel, het zijn kennissen van ons. Ik geloof dat hij haar gevonden heeft en dat het in het flatje naar gas rook. Verder weet ik het ook niet. Iig sterkte (Ook voor Roosje, haar ouders en de rest van de nabestaanden)