[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miriam

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:33

marieketencate schreef:
Goed hoor Ollie! Vind het altijd leuk als mensen ook gewoon crossen met hun "dressuurpaard"! Maar nu moet je bij de cross wel altijd eerste staan na dressuur he Tong uitsteken

Die B proeven lijken wel steeds moelijker te worden.... Ollie snapter niets van, halsstrekken in de proef?????? Koe Lichtrijden?

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 14:42

Hey SGWOllie, leuk dat je er weer bent Haha! Toch best ZZ-L debuut! ... en dat met een spring/crosspaard Rock-on, dudes!
Natuurlijk moet je het logo op je dressuurdekje doen!!! Slim ... of toch maar niet... anders krijgen we straks te veel concurrentie in de cross van al die dressuurmutsen die er dan ook achter komen dat crossen goed is voor je dressuur Haha!

Nickeltje, idd wel vreemd dat je paard zoveel drinkt. Lijkt idd wel iets op acetonaemie (slepende melkziekte bij koeien). Is je paard ook lusteloos? of gewoon/helder?. Eet ie veel droog hooi? daar gaan ze ook wel van drinken. Of werkt ie iedere dag een halve liksteen naar binnen? Likt ie veel over de muren?

BTW over dressuurmutsen gesproken, ik heb me gister ook in een opwelling voor een dressuurwedstrijd Gestoord L2 morgenavond in Emmeloord. Zoals Kees nu loopt, moet het mogelijk zijn om die 2 verloren wp's van afgelopen zomer weer op te halen. ... dacht ik zo... Cool

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 15:20

Succes Reeskees Knipoog Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 15:26

Reeskees: het hooi wat ze eet is de laatste tijd (nieuwe partij) wel droger dan eerder en alle paarden drinken wat meer, maar Nickje heel veel meer... Likstenen daar maakt ze er 1 per half jaar van op, maar dat doet ze haar hele leven al.
Ze is helemaal niet lusteloos. Gewoon fel en actief zoals ze altijd is eigenlijk...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 18:54

Wat super gedaan SGWollie Haha!
Heb je je debuut vastgelegd? Schijnheilig

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:10

succes RK Haha!
mocht ik morgen niet naar Indoor Veendam gaan ga ik ook ff naar Emmeloord te kijken Haha! maar dan wel smiddags! Lachen

oh ik heb net een clinic van Albert Voorn gewonnen tijdens Jumping Amsterdam! hehe vond het wel grappig!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:22

marieketencate schreef:
Goed hoor Ollie! Vind het altijd leuk als mensen ook gewoon crossen met hun "dressuurpaard"! Maar nu moet je bij de cross wel altijd eerste staan na dressuur he Tong uitsteken

hej waarom staat dat nu tussen haakjes? Haha! Tal is ook een echt dressuurpaard alleen beseft ze het nog niet Clown Of ze beseft het wel maar doet net alsof...

Goed gedaan Ollie!Complimenti!

Jammer dat jeje niet top voelde Lielle, ben je ondertussen al wat opgeknapt?

BT, gefelici!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:23

Inderdaad super jammer Lielle Verdrietig

Leuk zeg BT!! Wanneer?

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:52

Bt: ik ga naar jumping Amsterdam Knipoog Haha!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:30

BT: Hoe en wanneer, ik woon 10 min bij Jumping vandaan en dan kan ik je komen aanmoedigen!! (je neemt toch wel Muis mee??)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:41

Super van je debuut Ollie! Echt knap gelijk de eerste keer bijna winst Pling

BT: gaaf zeg dat je een clinic gewonnen hebt

RK: succes met je wedstrijd

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:45

Biertabje schreef:
talida: ik denk dat gomir Diabetes Melitius, oftewel suikerziekte bedoeld

Diabetes mellitus, maar dat bedoel ik idd. Is een soort van reflex te worden om als ik suikerziekte denk DM te schrijven Clown En dat al na een paar weken co-schappen Bloos

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:48

Nickeltje schreef:
Reeskees: het hooi wat ze eet is de laatste tijd (nieuwe partij) wel droger dan eerder en alle paarden drinken wat meer, maar Nickje heel veel meer... Likstenen daar maakt ze er 1 per half jaar van op, maar dat doet ze haar hele leven al.
Ze is helemaal niet lusteloos. Gewoon fel en actief zoals ze altijd is eigenlijk...

Al contact gehad met een dierenarts? Ik zou toch even een screenend bloedonderzoek laten doen iom de dierenarts.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:49

Biertabje schreef:
oh ik heb net een clinic van Albert Voorn gewonnen tijdens Jumping Amsterdam! hehe vond het wel grappig!

Wat leuk. Ik ga op zaterdag heen en dan zijn volgens mij ook een deel van de sportgerichte clinics, als het kan kom ik je dan wel even aanmoedigen.
Wil alleen overdag eigenlijk ook naar ermelo ivm de NRPS-hengstenshowdag Clown

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:50

Gomir:
Ja... Ik maak voor volgende week een afspraak... Ze is verder helemaal niet lusteloos of ziek, dus ik heb niet het gevoel van haast dat het perse morgen al moet gebeuren ofzo...
Maar een afspraak maak ik zeker!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:54

Hou je ons op de hoogte? Ik ben wel nieuwsgierig wat de veearts er van zegt/denkt.
Dit soort dingen heeft idd zelden haast, maar je moet er toch wel wat mee(volgens mij gaat dat mijn standaarduitdrukking worden de komende 8 weken Bloos ).

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 21:59

Welk coschap heb je nu??
Ik ben zelf ook wle heel benieuwd... Maar ik vermoed dat onze ouderwetse dierenarts zegt dat zolang ze goed eet en niet ziek is, er niks aan de hand zal zijn...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 22:50

Ik ben ook benieuwd ja!

Gomir: Ik schrijf ook automatisch DM, net als dat ik automatisch AB voor antibiotica schrijf.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:20

Nickeltje schreef:
Welk coschap heb je nu??
Interne. Eerste grote coschap dus en voor de VU-studenten ook het eerste coschap na het intro-coschap. Ik zit op algemene interne/nefrologie. Heel veel echt ingewikkelde patiënten, maar ik begin er nu een beetje in te komen en wat overzicht te krijgen en dan is dat eigenlijk toch wel leuker dan de MDL.
Citaat:
Ik ben zelf ook wle heel benieuwd... Maar ik vermoed dat onze ouderwetse dierenarts zegt dat zolang ze goed eet en niet ziek is, er niks aan de hand zal zijn...

Dan zou ik in dit geval toch een andere veearts bellen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust Clown

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:37

SGWOllie: keigaaf en heel knap dat je ZZ-L hebt gestart en dan nét geen wp gereden hebt én ook nog 10e vd 30 bent geworden OK dan! Lijkt me ook echt superstoer, maar zal er waarschijnlijk nooit van komen bij mij Clown

Ik ga morgenvroeg met m'n vriend naar de makelaar het koopcontract tekenen voor ons eerste eigen huisje Nagelbijten / Gniffelen best wel heel erg spannend. Het is een 2 onder 1 kap woning geworden, 2 dorpen verderop (Beesel) waar ik ook ben geboren. Is pas midden 2005 gebouwd maar de mensen die er nu wonen vinden het té rustig Clown dat vinden wij juist fijn! Je ziet echt nog dat t eigenlijk net pas klaar is. Het is een starterwoning, dus niet mega groot maar wel heeeel mooi en efficiënt ingedeeld. Alleen de badkamer is mega standaard. Ligging is ook heerlijk; je kijkt zo uit op de maas ad rand vh dorp, geen drukke weg of niks in de buurt. Verder ruime garage en ruime oprit en kleine tuin (óf veel grond waar de paarden op kunnen, maar dat is niet te betalen, óf maar een klein tuintje met weinig onderhoud Clown ) totale oppervlakte perceel is 198m². Nu dé goede hypotheek vinden Dromen

Afbeelding

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:39

jollyjoker schreef:
BT: Hoe en wanneer, ik woon 10 min bij Jumping vandaan en dan kan ik je komen aanmoedigen!! (je neemt toch wel Muis mee??)

nee helaas geen MUis, maar de Animo Haha!
volgens mij 25 januari, dat is op een donderdag!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 00:41

Wat leuk eventinggek! Ziet er ook erg leuk uit Ja

Ollie: ZZ-L...Ik weet nu al dat me dat nooit gaat lukken, en zeker geen 60% scoren Knipoog (en die had je stiekem toch wel zonder die fout Haha! ). Ik vind het knap!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 02:20

Wauw, het gaat goed met de bokkers zo te horen! (Lielle daargelaten, beterschap en snel opknappen voor het weekend. Ach gut )

SGWollie, echt heeeel stoer! Cool En ik ben voor het logo, hebben die prikkers weer wat om over na te denken en misschien gaat er eentje zich dan wel eens een keertje aan een buitenrit wagen, je weet maar nooit.

BT, ook stoer in de clinic van Albert Voorn. Waarom de Animo en niet Muis? *nieuwsgierig*

Gefeliciteerd Eventinggek, komt vast helemaal goed in jullie nieuwe huis. Ja

En jawel, RK goes prikmutsen! Haha! Die twee puntjes moeten vast wel weer te veroveren zijn. Ga je nu ook op je nieuwe dressuurzadel? Tong uitsteken

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 09:32

Goedemorgen Doei!

Wat een keurig huis zeg Eventinggek!
Gefeliciteerd Lachen

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 09:43

ik vertrek nu om te tekenen Nagelbijten / Gniffelen Bedankt allemaal Lovers